KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Nakupujeme na bicykli ekologicky a s úsmevom

Každoročne v septembri sa koná národná kampaň Na bicykli do obchodu, ktorá poukazuje na potrebu zmeny myslenia pri používaní individuálnej automobilovej dopravy. Registrácia pre súťažiacich zákazníkov je už otvorená a potrvá až do skončenia kampane, do 30. septembra 2021.

 Na bicykli do obchodu 2021

 

Aktuálne sa môžu záujemcovia o účasť v kampani bezplatne registrovať prostredníctvom webového portálu www.nabicyklidoobchodu.sk  (www.nbdo.sk).


Kampaň súťažným ale aj informačným a osvetovým spôsobom poukazuje na možnosť využitia ekologickej alternatívy pri návšteve obchodov či služieb. Zákazníkov sa snaží dostať z áut na bicykle a pomôcť tak nie len samotnej prírode a životnému prostrediu, ale ukázať práve týmto ľuďom, že pohyb na bicykli je prospešný aj pre ich fyzické či mentálne zdravie.


Registráciou v kampani majú súťažiaci okrem už spomínaných benefitov samotného bicyklovania aj možnosť zabojovať o množstvo zaujímavých cien vo viacerých súťažných kategóriách. Hlavnou cenou je mestský bicykel s košíkom na nákup, kolobežka, hodnotné cyklistické komponenty, knižky či poukážky na nákup. V neposlednom rade však môžu profitovať aj priamo pri nákupoch v registrovaných obchodoch a službách, kde za každý svoj nákup získajú rôzne výhody vo forme zliav či darčekov k nákupu.


Počas súťažného mesiaca septembra sú navyše súťažiaci zaraďovaný do ďalších súťažných kategórií v závislosti od ich aktivity – počtu najazdených kilometrov, počtu zrealizovaných nákupov a podobne. V rámci týchto kategórií sa následne automaticky kvalifikujú pre zisk ďalších výhod a cien. Ide napríklad o možnosť získať bezplatne, vrátane doručenia domov, štýlové ekologické vrecko na nákup.


Kampaň aktívne prebieha aj na sociálnych sieťach, kde budú pripravené viaceré zaujímavé súťaže o pekné ceny, vrátane obľúbenej fotografickej súťaže.


Symbiózu v kampani tvorí aj účasť obchodov či služieb, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou tejto aktivity. Aj keď súťažiaci môžu evidovať svoje nákupy v akomkoľvek obchode, takéto registrované obchody sú „zaujímavejšie“ z hľadiska už spomínanej odmeny za nákup, ale aj v rámci špeciálnej súťažnej kategórie.


Všetko potrebné o kampani je na www.nabicyklidoobchodu.sk.


Kampaň sa realizuje pod záštitou Ministerstva životného prostredia SR a za podpory Trnavského samosprávneho kraja. 


Zdroj a vizuál: Na bicykli do obchodu

 

PR

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk