KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Vo februári sa uskutoční odborný veľtrh EuroShop 2020

Pôjde o 20. ročník tohto tradičného odborného podujatia. Pripravených je viacero zaujímavých noviniek a organizátori sľubujú ešte viac hodnotných inšpirácií a prekvapení ako pri poslednom ročníku.

 

euroshop2020 v

 

EuroShop je v tejto oblasti popredným podujatím, inovatívnou platformou, trendsetterom, diskusným fórom a zdrojom tvorivých nápadov najmä pre globálnu retailovú scénu. Organizátori tohto podujatia, ktoré sa v budúcom roku uskutoční opäť v Düsseldorfe očakávajú rekordné čísla a to nielen pokiaľ ide o návštevnosť. Na predchádzajúcom podujatí sa na 127 598 m² čistej výstavnej plochy prezentovalo 2 368 vystavovateľov zo 61 krajín. Na veľtrh pricestovalo viac než 114 000 odborných návštevníkov zo všetkých piatich kontinentov.


Viac inšpirácií


Viac zaujímavých aktivít, exponátov, veľkolepé zážitky a emócie. Aj takto predstavili smerovanie veľtrhu EuroShop 2020 odborným médiám organizátori na tlačovej konferencii vo Viedni. Dôraz bude v nasledujúcom roku kladený na kvalitnejšie zacielenia na požiadavky a vízie účastníkov. So svojimi ôsmimi dimenziami stavili tvorcovia tohto veľtrhu maximálne na obsahovú štruktúru orientovanú na návštevníka. Nič sa pravdaže nemení na tom, že EuroShop poskytuje flexibilný rámec pre synergie rôznych dimenzií a vytvorí vhodný priestor na predstavenie budúceho vývoja, ako aj inovatívne produkty pre globálny retail.


Pre návštevníkov bude pripravených 8 dimenzií, každá zastreší množstvo zaujímavých vystavovateľov a mnohé novinky. Ide konkrétne o Dizajn predajní, Vizuálny merchandising, Osvetlenie, Maloobchodný marketing, Technológie pre retail, Expo a event marketing, Vybavenie potravinových predajní a Chladenie a energetický management.


Aktuálny stav, pokiaľ ide o obsadenosť všetkých ôsmich dimenzií je veľmi dobrý, najmä v odvetviach Technológie pre retail, Chladenie a energetický management a Dizajn predajní.


Zoznam spoločností na strane vystavovateľov je už teraz rozsiahly. Ide napríklad o tieto firmy:

 

Dizajn predajní:
Aichinger, Cefla, Costa, Mago, D'art Design, Eden Industries, Egger, Elea, Forbo, Grottini, HMY Group, Homapal, Inovag, Itab, JosDeVries, JV Modern–Expo, Kronospan, Les Ateliers Reunis Caddie, Max Brilliant (Shanghai), Média 6, Otto Kind, Pfleiderer, Porcelanosa, Schweitzer, Tegometall, Umdasch, Vitra, Wanzl...

 

Vizuálny Merchandising:
ABC, Atrezzo, bambola, Bonaveri, Form Factory, Genesis Display, Hans Boodt Mannequins, IDW; Kendu, La Rosa Mannequins, Noa, Brands Europe, Seven Continents Cooperation, SFD, Visual Retailing...

 

Osvetlenie:
Bäro, RD Leuchten, Imoon, Hera, L&S Italia, LTS, Ledxon, Lival, Molto Luce, Oktalite, Ridi Leuchten, Self Electronics, Signify Netherlands (Philips), Viabizzuno, Zumtobel...

 

Retail Marketing:
Autentica, HL Display, Jansen Display, Joalpe, Kendu, Kürten & Lechner, Moss, M&T, Oechsle, Ores, POPAI/Shop, POS Tuning, RTC Europe, Scanblue, Sitour, VKF Renzel...

 

Retail Technology (EuroCIS):
Axis Communications, Bizerba, Checkpoint, Diebold Nixdorf, Digi, EPSON, Glory Global Solutions, HP, IBM, SES Imagotag, Ingenico, Mettler-Toledo, Microsoft, Nedap, Pricer, Partner Tech, Roqqio Commerce Solutions, Sielaff, Tomra Systems, Toshiba Global Commerce Solutions, xplace, Zebra...

 

Chladenie & Energy Management:
AHT, Arneg, Carel, Carrier, Danfoss, De Rigo, EBM-Papst, Emerson Climate, Epta, ES System, Exka, Freor, Frost-Trol, Galilei, Grupo K, Hauser, Infrico, ISA, JBG-2, Kaplanlar, KMW, Nurdil, Pan Dur, Pastorfrigor, Schott, Viessmann...

 

Vybavenie potravinových predajní:
Bongard, Debag, DMS, Eloma, Efficold, Fri-Jado, Gebr. Graef MHS Schneidetechnik, ITV Ice Makers, L2G - BM Productions, MIWE, Polin, Rational, Salva Industrial, Self-Pan Codoni, Sinmagjo, Ubert, Unox, Wiesheu, Venix...

 

Expo & Event marketing:
Aluvision, Damböck, beMatrix, Burkhardt Leitner, Expo Supply, Famab, Fairnet, Gilnhammer, Hestex, Holtmann, IFES, Modular, Octanorm, Pixlip, Sodem, Studio Dega, Syma...

 

Rámcový program EuroShopu zahrnie niekoľko špecialnych akcií, napríklad POPAI Village, Ecopark, Designers Village a Italian Lighting Lounge. Okrem toho EuroShop ponúkne odborné prezentácie, ktoré budú realizované na pódiách so zaujímavými spíkrami k témam: Dizajn obchodu, Technológie v maloobchode, Omnichannel, Maloobchodný marketing, Energetický manažment, Retailoví dizajnéri, Start-up a Expo & Event.

 

Organizátori avizovali na stretnutí s odbornými médiami aj prezentácie veľmi zaujímavých študentských projektov týkajúcich sa oblasti retail. Účasť na všetkých špeciálnych akciách a prednáškach je zahrnutá vo vstupnom a je možné navštíviť ich bez rezervácie.


EuroShop 2020 s novou Halou 1


Cieľom organizátorov nie je rozšririť celkovú výstavnú plochu, skôr ju zmodernizovať. Veľtrh prekvapí preto aj novo modernizovanými priestormi. Súčasná prestavba južného vstupu výstaviska v Düsseldorfe zahŕňa aj výstavbu úplne novej Haly 1, ktorá bude využitá už aj na tomto podujatí. Pôvodné menšie haly 1 a 2 boli zbúrané a nahradené vysokomodernou novou budovou. Nová hlava je dlhá 158 m, široká 77 m a má plochu viac ako 12 000 m2. Prístupná má byť cez sedem vstupov a spojená bude s Kongresovým centrom Düsseldorf (CCD Süd). 


EuroShop 2020 bude otvorený pre odborných návštevníkov od nedele 16. do štvrtka 20. februára 2020, denne od 10:00 do 18:00. Denný lístok stojí 80 € (60 € pri online predpredaji), 2-dňový lístok 120 €. Vstupenky zahŕňajú bezplatnú spiatočnú cestu na EuroShop s dopravnými prostriedkami siete VRR (Verkehrsverbund-Rhein-Ruhr).

 

Pripravil: dk
Zdroj a foto: EuroShop 2020/ Messe Düsseldorf

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk