kaufland

kaufland veggie banner l

kaufland

Čo nám zlepšuje život a sebavedomie

Pamätám si, ako len nedávno ktosi povedal, že pripojenie na internet sa mení zo služby na životnú potrebu. Mnohých pri popise ponuky hotela zaujíma viac to, či je v cene wi-fi, ako to, či bude mať v cene raňajky alebo vstup do wellnessu. No sú veci, ktoré sú pre nás dôležité a zároveň natoľko samozrejmé, že sa už ani na ne nepýtame.


Takými sú kozmetika a produkty osobnej starostlivosti. Väčšina ľudí po nich siaha hneď ráno ešte pred mobilným telefónom a sú poslednými produktami, s ktorými majú kontakt (ak dáme bokom produkty nábytkárov a výrobcov posteľnej bielizne).

 

Podľa prieskumu, ktorý pri príležitosti minulotýždňového Cosmetics Week robila pre európske združenie Cosmetics Europe (ktorého členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky) spoločnosť Third-I na 4000 občanoch v 10 európskych krajinách, kozmetické výrobky sú veľmi dôležité alebo dôležité pre 71% Európanov. A nielen to. Kozmetika a produkty zlepšujú kvalitu života. To hovorí 72% opýtaných, pričom zaradili dobré zdravie a osobnú hygienu za najdôležitejšie kritérium pre kvalitný život - nad finančnú stabilitu alebo prácu, ktorá ich napĺňa. Tento prieskum ďalej hovorí, že kozmetika a produkty osobnej starostlivosti zohrávajú významnú úlohu v budovaní sebavedomia a zlepšovania každodenných sociálnych interakcií. Pre štyroch z piatich spotrebiteľov sú tieto výrobky dôležitým alebo veľmi dôležitým faktorom pre budovanie sebavedomia.

 

Celú správu Consumer Insight nájdete na tejto linke.

 

Po vlnách, keď sa veľa hovorilo o prínosoch automobilového priemyslu alebo IT, sa do pozornosti dostalo potravinárstvo. Kozmetický priemysel je však tiež dôležitý. Hodnota európskeho trhu s kozmetikou tvorí 77 miliárd eur a zamestnáva dva milióny Európanov. Významne sa podieľa na inováciách a už dnes spoločnosti, ktoré v tejto oblasti pôsobia, majú jedny z najvyváženejších pravidiel pre rovnosť príležitostí. Je potrebné, aby sa rozvíjal udržateľne a s ohľadom na zodpovednosť voči všetkému živému na planéte.

 

Autor je výkonným riaditeľom Slovenského združenia pre značkové výrobky.

 

Ľubomír Tuchscher, Slovenské združenie pre značkové výrobky

Video

Prvé ohlasy spotrebiteľov na recykláciu plastov

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk