Kaufland dlhodobo zlacní až do 1 000 slovenských výrobkov

Obchodný reťazec Kaufland pristúpil k dlhodobému zlacneniu slovenských výrobkov. Zľavy od 10 % sa dotknú až do 1 000 produktov od slovenských výrobcov. Nižšie ceny platia od 25.4.2019.


Mäsové a mliečne výrobky, sladkosti, nápoje, ale i hygienické potreby a mnoho ďalších slovenských produktov si môžu zákazníci Kauflandu nakúpiť lacnejšie. Obchodný reťazec sa rozhodol znížiť dlhodobo ceny slovenských výrobkov. „Zlacneli sme až do 1 000 slovenských výrobkov v sortimente, z ktorého si vyberie každý. Veríme, že aj vďaka tomuto kroku sa ešte zvýši záujem o domáce produkty,“ približuje hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.


Reťazec Kaufland dlhodobo rozširuje svoj sortiment o domáce produkty, a tým podporuje slovenských výrobcov a dodávateľov. V roku 2017 odštartoval projekt na podporu regionálnych výrobcov a dodávateľov, ktorým sa začala úspešná spolupráca trvajúca doteraz. Vo vybraných predajniach Kauflandu v jednotlivých regiónoch je možné nájsť tradičný regionálny sortiment, ktorý Kaufland prezentuje označením Zo Slovenska to najlepšie.

 

Zároveň reťazec priniesol aj produktový rad Z lásky k tradícii. Pod týmto označením sa skrývajú produkty vyrobené z rýdzo slovenských surovín od domácich dodávateľov, ktoré sa navyše spracúvajú podľa pôvodných receptúr. V rámci projektu 100 % slovenské mäso uviedol do predaja mäso výhradne slovenského pôvodu, čím prispieva k podpore domácich dodávateľov a predaju slovenského mäsa. Ponúkať hlavne ovocie a zeleninu z domácej produkcie je pre spoločnosť prioritou.


Zdroj: Kaufland

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk