volba spotrebitela 450x1017 left

Spotrebu rastúce ceny tovarov nezastavili


nielsen spotreba 2017Napriek zvyšujúcim sa cenám rýchloobrátkového tovaru v maloobchode sa v prvom štvrťroku 2017 zvýšila aj spotreba. Potvrdzuje to aj rastúca ekonomika Slovenska. V porovnaní s prvým kvartálom roku 2016 došlo k nárastu cien potravinárskeho a drogistického tovaru o 1,4%. Ide o najvyšší rast cien za posledné roky.

Čítať ďalej...

SALIMA otvára svoje brány s niekoľkými novinkami

salimaPotravinárske veľtrhy SALIMA otvárajú 17.2. po ročnej prestávke opäť svoje brány. Ide o tridsiaty jubilejný ročník, ktorý sa už tradične uskutoční na výstavisku v Brne. Prezentovať sa až do soboty 20.2. bude v moravskej metropole 794 vystavujúcich firiem a 435 značiek.

Čítať ďalej...

Privátne značky sú dôležitou súčasťou nákupných košíkov

privatky ilustrakTakmer každý obyvateľ Slovenska (98 %) už v minulosti aspoň raz nakúpil výrobky privátnych značiek, teda produkty, ktoré sa predávajú pod značkou konkrétneho obchodného reťazca.

Čítať ďalej...

Jednotka na trhu vodiek prišla s novým imidžom

velka vodkaSlovenský líder v oblasti liehovarníctva - spoločnosť St. Nicolaus, uskutočnila po štyroch rokoch redizajn celého radu svojich produktov. Nicolaus Extra Jemná Vodka, vo všetkých objemových prevedeniach a príchutiach, je na trhu k dispozícii v novom obale.

Čítať ďalej...

Najkupovanejšie sú na Valentína sladkosti, najmenej žiadané plyšáky

valentinSviatok „zamilovaných" oslavuje 70 percent Slovákov. Ľudia si na Valentína kupujú rôzne darčeky, väčšinou osvedčené. Zaujímavé sú ale niektoré špeciálne zistenia obchodníkov. 

Čítať ďalej...

Vianočný sortiment: Čo budú najviac nakupovať Slováci?

darceky hejkoViac než polovica v prieskume oslovených Slovákov by si priala nájsť pod vianočným stromčekom elektroniku. Tretina oblečenie, kozmetiku alebo športové vybavenie a necelá štvrtina knihu.  

Čítať ďalej...

V čom spočíva neodolateľnosť značiek?

znacky ilustrakNový prieskum odhaľujúci tajomstvo neodolateľnosti značiek vie prečo svet miluje L´Oreal, Stella Artois, Red Bull či Audi. Mimochodom viete, čo majú všetky vymenované značky spoločné? 

Čítať ďalej...

Tekvica je vyhľadávanejšou zeleninou

tekviceTekvice sú neodmysliteľnou súčasťou plnohodnotnej jesennej zeleninovej ponuky. V posledných rokoch boli podceňované, aktuálne ich popularita opäť narastá. V ponuke väčšej aj menšej predajne by preto v tomto období nemali chýbať.

Čítať ďalej...

Trendom sú monitory telesných aktivít

monitoraktivityVýrobcovia celého spektra rôznych odvetví vrátane módnych doplnkov, športového vybavenia a technológií aktuálne uvádzajú na trh množstvo nových modelov z oblasti nositeľnej elektroniky. Najdôležitejšou oblasťou predaja sa aktuálne stáva monitorovanie telesnej kondície.

Čítať ďalej...

Značka Tesco Value prechádza premenou

TV tvarohtescoMliečne produkty, ovocia a zelenina, čistiace prostriedky, cestoviny či prísady na varenie. To sú najobľúbenejšie kategórie Tesco Value výrobkov na Slovensku.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Seminár Manažer 4.0

Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail