Viete o nakupujúcich senioroch naozaj všetko?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 20. apríl 2020
Seniori sú v tejto neľahkej dobe najzraniteľnejšou spotrebiteľskou skupinou. Na súčasnej situácii a prijatých opatreniach si môžeme ukázať charakteristiky ich nákupného správania a aj to, ako túto skupinu spotrebiteľov málo poznáme.
Na Valentína sú najviac nakupované kvety aj čokolády
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 14. február 2017
Sviatok zamilovaných u nás pravidelne oslavuje až osem z desiatich ľudí. Slováci svojim polovičkám na Valentína najčastejšie doprajú romantickú večeru alebo čokoládu, tretím najobľúbenejším darčekom je kvet.
Spotrebiteľ cieli na tovary menej zaťažujúce životné prostredie
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 15. november 2016
Životné prostredie, ako aj jeho ochrana, sú dôležité pre našu existenciu. V súčasnosti je to aktuálna téma, ktorú by mali sledovať nielen všetci výrobcovia, ale aj spotrebitelia.
Strach z online objednávania veľkých spotrebičov pominul
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 03. november 2016
Nakupovanie elektrospotrebičov prostredníctvom internetu preferujú najmä obyvatelia Bratislavského kraja. Čísla však ukazujú, že Slováci už nemajú strach ani z objednávania veľkých domácich spotrebičov.
Priemerná rodina mesačne ušetrí 18 % z príjmov
- Podrobnosti
- Uverejnené sobota, 16. január 2016
S príchodom nového roka si mnohí Slováci zvyknú dávať rozličné predsavzatia, pričom jedným z najčastejších novoročných záväzkov je rozumnejšie hospodáriť s peniazmi a viac šetriť.
Bioprodukty nakupuje necelá tretina Slovákov
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 16. december 2015
Bioprodukty a ekologicky šetrné produkty sú čoraz populárnejšie aj na našom trhu. Dokazuje to neustále sa rozširujúca sieť predajní s bioproduktmi, spestrovanie sortimentu bioproduktov v predajniach obchodných reťazcov či intenzívnejšie vyhľadávanie trhovísk.
Zákazníci pri preberaní tovaru robia mnohé chyby
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 28. október 2015
Nakupovanie cez internet je pre svoje výhody čoraz obľúbenejšie. Zároveň však prináša aj niektoré negatíva. Podľa skúseností Slovenskej asociácie pre elektronický obchod i e-shopu Hej.sk sa niektoré nepríjemné situácie opakujú pravidelne a traumatizujú nielen zákazníkov, ale aj e-shopy.
Aký typ recenzie obchodníkom pomáha?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. august 2015
Recenzie sú pri rozhodovaní o nákupoch stále dôležitejšie, nie každý zákazník však vie, ako napísať správnu a užitočnú recenziu.
Ekonomické očakávania európskych spotrebiteľov ovplyvňuje grécka kríza
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 04. august 2015
Rozvláčne rokovania medzi Gréckom a jeho veriteľmi celkom jednoznačne ovplyvnili náladu spotrebiteľov vo väčšine európskych krajín v druhej štvrtine prebiehajúceho roka. Medzi krajinami východnej Európy zohráva rovnako významnú úlohu aj rusko-ukrajinská kríza.
Po akých technológiách túžia súčasní stredoškoláci
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 19. jún 2015
V dobe technologického pokroku si rodičia často lámu hlavu nad tým, aký darček ich dospievajúcim deťom môže urobiť radosť. Spoločnosť OKAY Slovakia zisťovala priamo u mladých teenagerov a čerstvých maturantov.