kaufland

kaufland hokejova kniha banner l

kaufland hokejova kniha banner r

Matt Simister: Chceme akcelerovať pozitívnu zmenu

mattsimister2019 mS rozvojom obchodu sa do spoločnosti prinieslo aj veľa plastových materiálov. Spoločenská zodpovednosť vedie podnikateľské subjekty k zmene a redukcii odpadov z plastov.

Čítať ďalej...

Zamestnancov oslovia finančné aj nefinančné benefity

zamestnanci2019 m„Klienti nie sú na prvom mieste. Prioritou sú zamestnanci. Ak sa postaráte o zamestnancov, oni sa postarajú o klientov,“ tvrdí podnikateľ Richard Branson. Vzhľadom na vývoj nezamestnanosti zostávajú aj v tomto roku vo výhode uchádzači. Ako ich získať a udržať? Motivuje ich len výška platu alebo aj iné benefity?

Čítať ďalej...

Každý má svoju pravdu

zakon2019 mAj to charakterizuje kontroverzný Zákon o neprimeraných podmienkach v obchodných vzťahoch, ktorých predmetom sú potraviny. Od roku 2003 vyvoláva množstvo odborných diskusií a nevôle. 

Čítať ďalej...

Slovak Retail Summit 2019 bude exkurziou do budúcnosti

btauchmannova2019 mKonferencia Slovak Retail Summit, s najdlhšou tradíciou a so zameraním na obchod sa uskutoční v apríli v Bratislave. Pôjde o 23. ročník. O témach, ktoré budú dominovať sme hovorili s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou spoločnosti INCOMA Slovakia.

Čítať ďalej...

Lojalita 4.0

bryanroberts mVtipný mém, ktorý koluje na internete hovorí, že: „Jeden deň ešte nie ste starí a na druhý deň už máte svoj obľúbený obchod s potravinami.“ Je vernosť k nejakej prevádzke len pre starších a pohodlných? Aký je rozdiel medzi transakčnou a emocionálnou lojalitou? Ako budovať ten správny druh lojality?

Čítať ďalej...

Nízke zásoby ako vstupná brána k vyšším tržbám

nuspring mHlavným atribútom riadenia zásob je dostatočná obrátkovosť tovarov a to, ako rýchlo dokážete svoje zásoby „otáčať“. Dostatočne „štíhla“ organizácia má toto tempo výrazne vyššie. Prečo?

Čítať ďalej...

Valentín je v znamení zážitkov

valentin2019 mValentína oslavuje každoročne čoraz viac z nás. V tomto rok si to naplánovalo až 85% Slovákov, pričom polovica z nich príjemný večer strávi doma a štvrtina v reštaurácii.

Čítať ďalej...

Concept store je o objavovaní a zážitkoch

concept storeOznačenie concept stores nezahŕňa predajne, kam sa chodí nakupovať denne. Ten, kto do nich  zavíta v nich ale neraz zotrvá veľmi dlho. Ide o trendový predajný formát, ktorému nie sú cudzie pojmy emócia, zážitok, príbeh, atmosféra a autenticita.

Čítať ďalej...

Retail Summit 2019: Zákaznícky zážitok môžu vytvoriť len ľudia

rs2019 mViac ako tisíc obchodníkov a ich dodávateľov diskutovalo v dňoch 4.-6.2.2019 na odbornom podujatí Retail Summit 2019 v Prahe o tom, ako zvíťaziť na súčasnom, vysoko konkurenčnom maloobchodnom trhu. Odborný portál RETAIL magazin.sk bol jedným z mediálnych partnerov tohto podujatia.

Čítať ďalej...

Anketa: Turbulenciám na poli retailu sa nevyhneme

anketa retail 2018 2019 mAko hodnotia významní obchodníci uplynulý rok 2018? Čo pozitívne priniesol a aké prekážky bolo potrebné prekonávať? Čo pokladajú za jeden z najväčších problémov v oblasti retailu v súčasnosti? Na aké výzvy sa pripravujú v roku 2019?

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail