Raňajky preferujeme v domácom pohodlí, obedy a večere mimo domova

nielsen sprava mS rastúcim internetovým pripojením, urbanizáciou, rýchlym životným štýlom a hektickou pracovnou dobou rastie dopyt spotrebiteľov po pohodlných riešeniach, ktoré nám uľahčujú život viac než kedykoľvek predtým.

Čítať ďalej...

Generácia Z bude mať vyššiu kúpnu silu. Čo by ste mali o týchto zákazníkoch vedieť?

generacia z mPrečo sa vyplatí už teraz začať premýšľať nad tým, ako správne a efektívne zacieliť na postupne prichádzajúcu generáciu Z?

Čítať ďalej...

Nálada spotrebiteľov v Európe je mierne optimistická. Ako je to u nás?

nalada spotrebitela 2018 maly perexPočas prvého štvrťroku 2018 bola spotrebiteľská nálada v Európe pomerne stabilná. V marci sa však výsledky prieskumu GfK Consumer Climate za celú

európsku 28-ku znížili na hodnotu 20,6 bodu.

Čítať ďalej...

Porovnávať ceny pred nákupmi je bežné. Pre niekoho aj nevyhnutné

porovnavanie cien maly perexKúpiť tovar bez porovnania cien vo viacerých predajniach je pre väčšinu Slovákov nepredstaviteľné. Ceny tovarov u jednotlivých predajcov pravidelne porovnávajú pred nákupmi viac ako tri štvrtiny ľudí.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľ míňa, ale aj za požičané

spotreba 2018 mPozitívne ekonomické ukazovatele ako zvyšujúca sa spotreba, zamestnanosť a platy obchodníkov tešia. Na druhej strane sú tu fenomény, ako miera zadlženia, spoločenská akceptácia zadlžovania a stúpajúci počet osobných bankrotov. Aký vplyv to bude mať na nákupné správanie?

Čítať ďalej...

Po čom siahnu v tomto roku zákazníci pred Veľkou nocou?

billa velka noc 2018 mpAko vyzerá veľkonočný stôl Slovákov v 21. storočí? Zrejme ste si mnohí túto otázku položili. Veľká noc, najvýznamnejší kresťanský sviatok sa stále teší všeobecnej obľube, ktorá navyše stúpa. Tradičné zvyky a jedálniček nachádzajú inšpirácie najmä v dedinskom prostredí, dopĺňajú sa však aj o moderné potraviny.

Čítať ďalej...

GDPR: Spotrebitelia budú silnejší

GDPR2018K vlastným osobným údajom sa spotrebitelia dostanú jednoduchšie. Zároveň sa dozvedia, ak firmy či úrady o ich údaje prídu a mohlo by ich to ohroziť. Stop marketingovým ponukám bude jednoznačnejší. To je malá ukážka práv spotrebiteľov, ktoré rozširuje prísnejšia európska regulácia o ochrane osobných údajov GDPR (General Data Protection Regulation). Pozrite si výber, ktorý zostavili odborníci z TÜV SÜD Slovakia.

Čítať ďalej...

S predstihom alebo na poslednú chvíľu?

prieskum vianoce westwingAko nakupujú vianočné darčeky Slováci, Česi a Poliaci? Z aktuálneho prieskumu realizovaného firmou Westwing Home & Living vyplýva viacero zaujímavých skutočností.

Čítať ďalej...

Kde bude nakupovať generácia Z?

generaciaZS veľkou pravdepodobnosťou všade tam, kde sa budú intenzívne využívať najnovšie digitálne nástroje a kanály. Maloobchodní predajcovia, ktorí sa usilujú získať vernosť ďalšej generácie spotrebiteľov – generácie Z tak budú musieť viac zaostriť na uplatnenie najnovších technológií.

Čítať ďalej...

Zmena nákupného správania pomôže eliminovať šedú ekonomiku

seda ekonomika2017Spoločnosť Mastercard prináša výsledky nového prieskumu verejnej mienky o informovanosti a postojoch verejnosti k problematike šedej ekonomiky. Štúdia IPSOS, realizovaná na reprezentatívnej vzorke respondentov, ukázala, že až tri štvrtiny opýtaných Slovákov si myslia, že vláda by jednoznačne mala bojovať proti šedej ekonomike.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame