volba spotrebitela 450x1017 left

Kde bude nakupovať generácia Z?

generaciaZS veľkou pravdepodobnosťou všade tam, kde sa budú intenzívne využívať najnovšie digitálne nástroje a kanály. Maloobchodní predajcovia, ktorí sa usilujú získať vernosť ďalšej generácie spotrebiteľov – generácie Z tak budú musieť viac zaostriť na uplatnenie najnovších technológií.

Čítať ďalej...

Zmena nákupného správania pomôže eliminovať šedú ekonomiku

seda ekonomika2017Spoločnosť Mastercard prináša výsledky nového prieskumu verejnej mienky o informovanosti a postojoch verejnosti k problematike šedej ekonomiky. Štúdia IPSOS, realizovaná na reprezentatívnej vzorke respondentov, ukázala, že až tri štvrtiny opýtaných Slovákov si myslia, že vláda by jednoznačne mala bojovať proti šedej ekonomike.

Čítať ďalej...

Pätina Slovákov platí kreditnými kartami aj v zahraničí

platby zahranicie 2017Dvaja z desiatich Slovákov aktívne využívajú kreditné karty v cudzine. Najčastejšie je to v susednej Českej republike, nasledujú Veľká Británia, Rakúsko, Maďarsko, a prvú päťku uzatvára Nemecko. Vyplýva to z interných štatistík spoločnosti Home Credit za uplynulé tri roky *.

Čítať ďalej...

Slováci si čoraz viac potrpia na vyšší štandard

vyssi standardInternetový trh na Slovensku každý rok napreduje. Slováci nakupujú čoraz drahšie spotrebiče, o čom svedčí zvyšujúca sa priemerná cena zakúpených produktov. Jednotkou na trhu je stále IT príslušenstvo, no skokanom roka 2016 sa stali elektrické zubné kefky a kávovary.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľská klíma v EÚ je čoraz lepšia

klima gfkCelkovo zaznamenala dôvera spotrebiteľov v Európe vo štvrtom štvrťroku 2016 veľmi pozitívny rast. Ukazovateľ spotrebiteľskej dôvery podľa GfK stúpol v celej dvadsať osmičke o 5,6 bodu a v decembri dosiahol 17,9 bodu - to je najvyššia hodnota od roku 2008.

Čítať ďalej...

Domácemu prostrediu aj vareniu dávame stále prednosť

domacnostVäčšina Slovákov sa na návštevu teší, no zároveň má aj rôzne obavy. Pozvať si k sebe domov návštevu je pre 75% Slovákov spojené s radom obáv. Mladšia generácia si robí starosti, či je ich domov dostatočne reprezentatívny, ženy sa strachujú, aby sa im podarilo jedlo.

Čítať ďalej...

Z klenotov je najvyšší záujem o prstene

klenotyVianoce sú obdobím pokoja a nepochybne aj darčekov. Ľudia každoročne rozmýšľajú nad tým, čo by potešilo ich blízkych.

Čítať ďalej...

Európania chcú biometrické overovanie platieb

biometriaEurópski spotrebitelia pri platbe kartou záujem využívať biometrické bezpečnostné prvky, a to najmä v kombinácii s ďalším zabezpečením. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Visa. Podľa jeho výsledkov až 73% spotrebiteľov považuje dvojfaktorové overenie platby s využitím biometrického prvku za bezpečný spôsob overenia identity majiteľa účtu.

Čítať ďalej...

Čo najviac obľubujeme na tanieri?

jedlo slovaciNajobľúbenejším jedlom Slovákov už dávno nie sú bryndzové halušky či rezeň. Chuťové poháriky našincov si privykli na medzinárodnú kuchyňu. Hitom je talianska pizza, americké burgre a ázijské špeciality.

Čítať ďalej...

Zákazníci potrebujú značkám dôverovať

znacky21Firmy dnes bežne lákajú zákazníkov na skvelé služby, inovácie a akciové ponuky. V dlhodobom horizonte sa však ukazuje, že značkám sa zo všetkého najviac vyplatí poctivosť a dôveryhodnosť. To sú hodnoty, ktoré im zaručia zákaznícku vernosť.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



2. ročník semináře VYBAVENÍ PRODEJNY

Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail