Poľské CCC vstupuje do nemeckého reťazca s obuvou Reno

ccc2019 mPoľský reťazec CCC a nemecký HR Group podpísali koncom roku 2018 dohodu a zahájili tak obchodnú a kapitálovú spoluprácu.

Čítať ďalej...

Pri použití POP prostriedkov pri predaji elektroniky sa vyplatí konzistentnosť

popaidatart mDo roku 2020 dosiahne trh s elektronikou, ktorý oslovuje predovšetkým mileniálov, hodnotu 3 trilióny amerických dolárov. Hlavným ťahúňom budú smartfóny, televízory alebo IoT.

Čítať ďalej...

Český Globus vyvinul aplikáciu prepájajúcu sortiment s mobilom

globus mobil mPomocou určenia polohy a inovovanej verzie Scan&Go sprevádza zákazníka od prvej myšlienky na nákup v predajni Globus až po jeho odvoz domov. Aplikácia má názov Můj Globus a je čisto českou aplikáciou vyvíjanou priamo na mieru potrebám českých zákazníkov.

Čítať ďalej...

E-commerce v susednom Česku napreduje. O trh prejavujú záujem ďalší silní hráči

emmercecr mAmazon, Alibaba, Babymarkt, Sky Deutschland, Huaije a množstvo ďalších globálnych hráčov v oblasti e-commerce už dnes pôsobí v českých distribučných areáloch. Ďalší obrí operátori e-shopov o presune do Česka uvažujú.

Čítať ďalej...

Na vrchol rebríčka najdrahších nákupných ulíc sa vracia Hongkongská Causeway Bay

Hong Kong mPo piatich rokoch vystriedala na tejto pozícii newyorskú Hornú piatu avenue. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Cushman & Wakefield.

Čítať ďalej...

IMMOFINANZ rozširuje portfólio STOP SHOP obchodov na 80 prevádzok

imofinaz mSpoločnosť IMMOFINANZ aktuálne kúpila osem retailových parkov v Slovinsku, Srbsku a Chorvátsku. Celková kúpna cena je približne 90,5 milióna €.

Čítať ďalej...

Möbelix po 10 rokoch opúšťa diskontný koncept aj v Česku

mobelix2018 mPri príležitosti desiateho výročia pôsobenia v Českej republike otvorila spoločnosť Möbelix rekonštruované obchodné priestory v Prahe – Vysočanoch. Predstavuje tu úplne nový koncept svojich predajní.

Čítať ďalej...

Obchodné centrá zväčšujú zóny určené pre gastronómiu

foodcourt2018 mNie plné nákupné tašky, skôr celkový zážitok rozhoduje o opakovaných návštevách zákazníkov v obchodných centrách a galériách. Všetko nasvedčuje tomu, že to bude stále častejšia prax.

Čítať ďalej...

Ako sa darí maloobchodu v Rusku?

rusko2018 mVýsledky, ktoré v predchádzajúcich rokoch dosahovali veľké maloobchodné reťazce, možno označiť za pozoruhodné, nakoľko ruské hospodárstvo, intenzívne závislé na cene ropy a zemného plynu, začiatkom roka 2015 upadlo do recesie.

Čítať ďalej...

Freeport Fashion Outlet. Rastie priemerný čas strávený v centre aj počet zákazníkov

freeport 2018 mKým na Slovensku zrejme nie je pre outletové centrá ideálne prostredie, u našich susedov smerom na západ je to naopak. Slováci, obľubujúci nakupovanie v outlete, najčastejšie mieria do rakúskeho centra DESIGNER OUTLET v Parndorf alebo do českého Freeport Fashion Outlet.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail