kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Omnichannel sa stáva nevyhnutnosťou

omnichannel2019 mMaloobchodné firmy sa čoraz viac snažia ponúknuť spotrebiteľom možnosť nakupovať kdekoľvek a kedykoľvek, podľa ich osobného výberu.

Čítať ďalej...

Svoje brány otvára nové nákupné centrum K2 v rakúskom Kittsee

K2 mPribližne pred pol rokom začali stavebné práce na rozšírení existujúceho obchodného centra K1, ktoré sa nachádza na konci rakúskej obce Kittsee. Výstavba novej nákupnej galérie, ktorá nesie názov K2, prebieha v dvoch vlnách. 

Čítať ďalej...

Prieskum: Česi sa nad ekológiou pri nákupoch zamýšľajú intenzívnejšie

globusobaly mPre našich susedov nie je najväčšou ekologickou témou globálne otepľovanie, ale odpad a plytvanie potravinami. Vyplýva to z prieskumu agentúry Simply5, ktorý má exkluzívne k dispozícii spoločnosť Globus.

Čítať ďalej...

Dynamická situácia vedie k polarizácii európskeho trhu obchodných centier

novecentra2019 mVýzvy a zmeny v maloobchodnom sektore nemalou mierou ovplyvňujú dynamiku európskych nákupných centier. Nový prieskum spoločnosti Cushman & Wakefield ukazuje, že výstavba v Európe je výrazne polarizovaná na úrovni jednotlivých krajín aj miest.

Čítať ďalej...

IKEA otvorila 7 tradičných a 11 menších obchodných domov

ikeasvet mPočas tohto roka otvorila IKEA súčasne plánovacie štúdiá vo veľkých mestách, akými sú Moskva, New York, Paríž a Londýn. Ďalšie obchodné domy by mali čoskoro pribudnúť v Kodani, Šanghaji a Tokiu.

Čítať ďalej...

Freeport Fashion Outlet bude klásť dôraz na podujatia pre zákazníkov

Freeport2019m exterierOutletové centrum Freeport Fashion so sídlom v Hatích na českom Znojemsku navštívili v minulom roku viac ako 2 milióny zákazníkov.

Čítať ďalej...

Až 32 percent Čechov uprednostňuje značkové oblečenie

oblecnie cesko mTrendovú módu nakupujú predovšetkým mladé ženy, pre ktoré je vzhľad odevov často dôležitejší než jeho funkčnosť a pohodlie. Zistenia vyplývajú z aktuálnej štúdie GfK Fashion.

Čítať ďalej...

Kamenné obchody: V roku 2019 porastú najviac v Rumunsku a Litve

gfkzahranicie mRast nominálnych tržieb v kamenných obchodoch 27 členských krajín EU (okrem Veľkej Británie) bude v roku 2019 predstavovať podľa GfK 2 percentá.

Čítať ďalej...

Alza na Morave investuje do pobočiek a rozširuje aktivity

alzamorava mVýznamný český online predajca Alza.cz zintenzívňuje svoje aktivity na Morave a v Sliezsku.

Čítať ďalej...

Nie všetky inovácie môžu byť užitočné

intel2019 mTisícka odborníkov z oblasti maloobchodu a technológií sa každoročne a s veľkými očakávaniami stretávajú v New Yorku počas podujatia National Retail Federation’s Big Show & EXPO (NRF).

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail