Pre MERKUR sú lokálne produkty srdcovou záležitosťou

Poettschacher Paul mTýždenne obslúžia 1,3 milióna zákazníkov. Tí u nich nájdu viac než 20 tisíc produktov a využiť môžu aj netradičné zákaznícke služby. Mnohé ich predajne si obľúbili aj slovenskí zákazníci a realizujú v nich nákupy potravín.

Čítať ďalej...

Európania využívajú častejšie platby pomocou nositeľných zariadení

inteligentnehodinky mHolandsko je na vrchole rebríčka krajín s najvyšším počtom platieb nositeľnými zariadeniami ako sú napríklad smart hodinky, prstene alebo náramky. Prvú trojicu rebríčka dopĺňajú Veľká Británia a Švajčiarsko.

Čítať ďalej...

Riešenie „poslednej míle“ sa stáva prioritou

picture from the air 300x200Ešte nedávno považovalo viacero e-shopov dodávku objednaného tovaru k spotrebiteľovi za niečo, čo sa ich netýka a je to skôr záležitosť zmluvných partnerov. Aj to sa ale mení.

Čítať ďalej...

Hongkong kraľuje rebríčku najdrahších nákupných ulíc

nakupnaulicaprieskum mZ nových údajov spoločnosti Cushman & Wakefield vyplýva, že Causeway Bay v Hongkongu sa udržala na čele rebríčka najdrahších nákupných ulíc na svete, kým londýnska New Bond Street získala titul najdrahšej európskej lokality.

Čítať ďalej...

Brexit: V britských e-shopoch môže prestať nakupovať väčšina Európanov

hrozbabrexit2019 mHrozbu brexitu bez dohody sa podarilo oddialiť. Napriek tomu, že Veľká Británia získala čas na schválenie dohody s Európskou úniou do konca januára budúceho roka, situácia ostáva naďalej nejasná.

Čítať ďalej...

Omnichannel sa stáva nevyhnutnosťou

omnichannel2019 mMaloobchodné firmy sa čoraz viac snažia ponúknuť spotrebiteľom možnosť nakupovať kdekoľvek a kedykoľvek, podľa ich osobného výberu.

Čítať ďalej...

Svoje brány otvára nové nákupné centrum K2 v rakúskom Kittsee

K2 mPribližne pred pol rokom začali stavebné práce na rozšírení existujúceho obchodného centra K1, ktoré sa nachádza na konci rakúskej obce Kittsee. Výstavba novej nákupnej galérie, ktorá nesie názov K2, prebieha v dvoch vlnách. 

Čítať ďalej...

Prieskum: Česi sa nad ekológiou pri nákupoch zamýšľajú intenzívnejšie

globusobaly mPre našich susedov nie je najväčšou ekologickou témou globálne otepľovanie, ale odpad a plytvanie potravinami. Vyplýva to z prieskumu agentúry Simply5, ktorý má exkluzívne k dispozícii spoločnosť Globus.

Čítať ďalej...

Dynamická situácia vedie k polarizácii európskeho trhu obchodných centier

novecentra2019 mVýzvy a zmeny v maloobchodnom sektore nemalou mierou ovplyvňujú dynamiku európskych nákupných centier. Nový prieskum spoločnosti Cushman & Wakefield ukazuje, že výstavba v Európe je výrazne polarizovaná na úrovni jednotlivých krajín aj miest.

Čítať ďalej...

IKEA otvorila 7 tradičných a 11 menších obchodných domov

ikeasvet mPočas tohto roka otvorila IKEA súčasne plánovacie štúdiá vo veľkých mestách, akými sú Moskva, New York, Paríž a Londýn. Ďalšie obchodné domy by mali čoskoro pribudnúť v Kodani, Šanghaji a Tokiu.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Čo hovoria marketéri o konferencii Brad Management 2019?

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail