Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Slováci dbajú pri nákupoch aj na potreby svojich blízkych

billablizki mNázor partnera je pri nákupe potravín najdôležitejší, deti majú naň výrazne menší vplyv. Muži nakupujú potraviny väčšinou podľa nákupného zoznamu, ženy nakupujú spontánnejšie.

Čítať ďalej...

Ochota nakupovať u obyvateľov Slovenska rastie

spotreba2019 mAž tri štvrtiny obyvateľov našej krajiny plánujú minúť podľa prieskumu L’Observatoire Cetelem v roku 2019 viac. Prieskum bol realizovaný na vzorke 13 800 spotrebiteľov v 17 európskych krajinách.

Čítať ďalej...

Aká je najobľúbenejšia značka Slovákov?

znacky KPMG mPodľa novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG na Slovensku je najobľúbenejšou značkou Slovákov internetové kníhkupectvo Martinus. V prvej desiatke sa umiestnili z obchodníkov ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl, Kaufland, IKEA a dm drogerie markt.

Čítať ďalej...

Prémiové produkty sú nakupované hlavne v kamenných predajniach

Online nakupovanie si získalo obľubu po celom svete a nielen pri nákupe štandardných produktov, ale aj v prípade prémiového segmentu.

Čítať ďalej...

Prieskum: Pivu dávame prednosť pred vínom

pivo2019prieskum mAspoň raz týždenne si pivo vychutná až 85 % dospelých Slovákov . Spotreba piva rastie, v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi, a ročne ho v priemere vypijeme až 72 litrov na hlavu, čo predstavuje asi 144 veľkých pív.

Čítať ďalej...

Plateniu hotovosťou za bežné nákupy sa snaží vyhýbať 25% populácie

plateniehotovost2019 mSpoločnosť Go4insight zisťovala, ako sa obyvateľstvo Slovenska prakticky stavia k platbám v hotovosti a kartou pri bežných nákupoch a koľko obyvateľov už so sebou nepotrebuje nosiť hotovosť.

Čítať ďalej...

Aký je záujem Slovákov o cigarety?

fajčenie2019 mTrh s klasickými cigaretami z roka na rok rastie, kvôli rastu cien sa dynamickejšie ako predaný objem navýšili tržby. Na nákup cigariet Slováci najviac preferujú klasické predajne s potravinami, ale do popredia sa dostávajú čerpacie stanice.

Čítať ďalej...

Čo je typické pre slovenské predvianočné nákupy?

vianocnevydavky mS blížiacimi sa Vianocami rastú výdaje slovenských spotrebiteľov na darčeky aj potraviny. Nerastú však len v porovnaní s predchádzajúcimi jesennými a letnými mesiacmi, ale aj v porovnaní s predvianočným obdobím minulých rokov. Zistil to prieskum agentúry Nielsen.

Čítať ďalej...

70% obyvateľov Slovenska nesúhlasí s návrhom zákona o osobitnom odvode reťazcov

odvodspotrebitel mPrieskumná agentúra Go4insight zisťovala názor obyvateľov Slovenska na pripravovaný návrh zákona o osobitnom odvode reťazcov. Výsledky prieskumu ukazujú, že väčšina obyvateľov Slovenska nepodporuje tento návrh.

Čítať ďalej...

Až dve tretiny Slovákov strácajú počas Black Friday zdravý rozum

zlavy2018 mUvádza to aktuálny prieskum značky Gambrinus. Odhalil aj to, že hoci sa o ženách zvykne hovoriť ako o nákupných maniačkach, bezhlavé nakupovanie počas výpredajov je blízke skôr mužom.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



mecom premium banner

Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail