volba spotrebitela 450x1017 left

10 najhorúcejších spotrebiteľských trendov na rok 2018

trendy ericsonSpoločnosť Ericsson predstavila siedme vydanie svojej výročnej správy o trendoch, Desať najhorúcejších spotrebiteľských trendov na rok 2018 a ďalšie roky. Skúma v ňom budúcnosť z pohľadu tzv. early adopters, používateľov, ktorí sa ako prví zaujímajú o najnovšie technológie.

Čítať ďalej...

Na telefón sa pozrieme 50-krát za deň

smartphone pozretieSmartfóny sú v súčasnosti čoraz rozšírenejšie. Očakáva sa, že do konca roka 2023 bude mať smartfón viac ako 90 % dospelých v rozvinutých krajinách, pričom smartfón bude vlastniť 85 % ľudí vo veku 55 – 75 rokov.

Čítať ďalej...

Vianočné darčeky si objednávame až z Číny

vianoce cinaKaždý tretí Slovák má nakupovanie vianočných darčekov rozdelené tak, že polovicu z nich si kúpi v kamenných obchodoch a druhú online. Len pätina ľudí nakupuje všetko výlučne v klasických prevádzkach.

Čítať ďalej...

Slováci konzumujú stále viac ovocia a zeleniny

zelenina slovaciVýsledky každoročného prieskumu poukazujú na to, že stále viac Slovákov denne siahne po ovocí, zelenine, alebo po 100% džúse a pyré. Napriek tomu zaostávame za mnohými európskymi krajinami. Vynikáme však v znalosti zloženia džúsov.

Čítať ďalej...

Ako vnímame predvianočné nakupovanie?

vianoce 2017Nie až tak prekvapivým je zrejme pre vás zistenie, že Slováci uprednostňujú umelý pred živým stromčekom. Prípravy na Vianoce však prví nezačíname. Predbiehajú nás naši západní susedia – každý štvrtý obyvateľ Českej republiky kupuje prvé dekorácie už koncom leta.

Čítať ďalej...

Niekto použité veci vyhadzuje, iný ich predá

darovanie2017Predať alebo podarovať niekomu nepoužívanú, no ešte funkčnú elektroniku, nábytok či zachovalé oblečenie, je samozrejmosťou len pre dvoch z desiatich Slovákov. Väčšina ľudí takto ponúka tovar len sporadicky a ten spravidla skončí v koši.

Čítať ďalej...

Dôvera spotrebiteľov v EÚ je najvyššia za posledných deväť rokov

dovera gfk2017Spotrebiteľská nálada v rámci EÚ sa počas tretieho štvrťroku naďalej zlepšovala a skončila na úrovni 20,9 bodu. To je viac než 19,1 bodu zaznamenaných na konci druhého štvrťroka a teraz dosahuje hodnoty, ktoré boli naposledy dosiahnuté na konci roka 2007.

Čítať ďalej...

Tridsiatnici sa menia. Bohatnú a žijú naplno

tridsiatnici

Túžia po vlastnom bývaní, jazdia vlastným autom, sporia, investujú a takmer každý druhý je spokojný so svojím príjmom. Súčasná generácia tridsiatnikov je však iná, ako tie predošlé. Stále síce vedia tvrdo pracovať a stále lipnú na tradičných veciach, sú však tiež plne online a neboja sa naplno si užívať život. Aj takto by sa dala popísať súčasná generácia 30+.

Čítať ďalej...

Ako sa ľudia cítia pri nakupovaní luxusných tovarov?

luxus 2017Šťastne a sebavedomo. Presne takto sa cíti až 82 % zákazníkov nakupujúcich luxusný tovar. Ako ďalej vyplýva z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte o najväčších výrobcoch luxusného tovaru a luxusných značkách, 60 % opýtaných nakupuje luxusné značky impulzívne.

Čítať ďalej...

Čo najviac nakupujú v zahraničí slovenské domácnosti?

zahranicie 2017Vďaka rôznym diskusiám o dvojitej kvalite produktov v oblasti rýchloobrátkového tovaru vo východnej a západnej Európe sa nákupy v zahraničí stávajú opäť stredobodom záujmu. Aká je aktuálna situácia?

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Retail in Detail/New Customer Journey 2017


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail