volba spotrebitela 450x1017 left

Tridsiatnici sa menia. Bohatnú a žijú naplno

tridsiatnici

Túžia po vlastnom bývaní, jazdia vlastným autom, sporia, investujú a takmer každý druhý je spokojný so svojím príjmom. Súčasná generácia tridsiatnikov je však iná, ako tie predošlé. Stále síce vedia tvrdo pracovať a stále lipnú na tradičných veciach, sú však tiež plne online a neboja sa naplno si užívať život. Aj takto by sa dala popísať súčasná generácia 30+.

Čítať ďalej...

Ako sa ľudia cítia pri nakupovaní luxusných tovarov?

luxus 2017Šťastne a sebavedomo. Presne takto sa cíti až 82 % zákazníkov nakupujúcich luxusný tovar. Ako ďalej vyplýva z globálnej štúdie spoločnosti Deloitte o najväčších výrobcoch luxusného tovaru a luxusných značkách, 60 % opýtaných nakupuje luxusné značky impulzívne.

Čítať ďalej...

Čo najviac nakupujú v zahraničí slovenské domácnosti?

zahranicie 2017Vďaka rôznym diskusiám o dvojitej kvalite produktov v oblasti rýchloobrátkového tovaru vo východnej a západnej Európe sa nákupy v zahraničí stávajú opäť stredobodom záujmu. Aká je aktuálna situácia?

Čítať ďalej...

Dôvera Slovákov voči značkám je veľmi silná

szz 2017Pre tri štvrtiny Slovákov je značka zárukou kvality, dôvery a bezpečnosti. Vyplýva to z prieskumu, ktorý bol realizovaný pre Slovenské združenie pre značkové výrobky (SZZV) v júni tohto roka.

Čítať ďalej...

Viac než tretina Slovákov nakupuje vo výpredajoch

kruk prieskumNakupujú aj počas zľavových akcií alebo navštívia viac predajní len preto, aby zohnali tovar za najnižšiu cenu. Vyplýva to z rozsiahleho prieskumu, ktorý nedávno realizovala na Slovensku skupina KRUK. Prieskum sa týkal hospodárenia s rodinnými financiami.

Čítať ďalej...

Očakávania slovenských spotrebiteľov v príjmoch poklesli

ocakavania GfK 2017Pozitívna nálada medzi európskymi spotrebiteľmi pretrvávala aj v druhom štvrťroku roku 2017. Po tom, keď z hľadiska celej európskej dvadsaťosmičky dosiahla spotrebiteľská klíma na začiatku roka maximum za deväť rokov, naďalej sa drží vysoko a koncom júna zaznamenala hodnotu 19,1 bodu.

Čítať ďalej...

Prieskum: Slováci najviac dôverujú domácim potravinám

vnimanie kvality2017Takmer 60 % spotrebiteľov považuje slovenské potraviny za kvalitnejšie ako zahraničné. Dôvodom sú čerstvosť a prísnejšia kontrola. Napriek tomu počet vystavení slovenských výrobkov v obchodoch dosiahol len 37%. Hoci záujem je vysoký, obchodné reťazce ich ponúkajú oveľa menej.

Čítať ďalej...

Až 68% našincov sa spolieha na názory iných spotrebiteľov

cetelem2Nachádzajú ich predovšetkým v internetovom prostredí. Tie potom uprednostňujú aj pred odporúčaniami predavačov v predajniach (52%). Menej ako 35 - roční Slováci sa dokonca spoliehajú na názory a vyjadrenia iných spotrebiteľov v online prostredí ešte o niečo viac (74%).

Čítať ďalej...

Tradície pri pečive prestávajú platiť

chliebChlieb a soľ sú naša národná klasika, no ak by sme sa riadili chuťovými preferenciami Slovákov, po novom by sme mali vítať zahraničných hostí celozrnným chlebom.

Čítať ďalej...

Stali sa z nás milovníci grilovania

grilovanie 2017Vyplynulo to aj z aktuálneho prieskumu spoločnosti Weber Stephen. Práve v roku 1952 jej zakladateľ George Stephen vyrobil prvý kotlový gril z bóje. Slováci nadšene nielen grilujú, ale aj nakupujú grily. Táto kategória v porovnaní s predošlým rokom zaznamenala nárast o takmer 20%, 37% ďalších nadšencov grilovania si záhradný gril plánuje v tomto roku kúpiť.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Seminár Manažer 4.0

Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail