E-commerce a súťažné právo: Prvé prešetrovanie Európskej komisie

sutaztne pravo2V druhej polovici roka 2016 sme sa v rámci prvej časti článku venovali pomerne rozšírenej obchodnej praktike v oblasti e-commerce, na ktoré sa Európska komisia („Komisia“) pozerá prinajmenšom s podozrením.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 10. Marketing a PR

online shopmarketingMarketing je neoddeliteľnou súčasťou podnikania. Predtým, než sa však pustíte do propagácie svojho e-shopu, uistite sa, že ste prešli všetkými krokmi, ktoré príprave marketingového plánu predchádzajú.

Čítať ďalej...

Internetové nákupy sú stále obľúbenejšie aj u kyberzločincov

kyperzlocinPočet používateľov napadnutých finančným malvérom dosiahol v štvrtom kvartáli 2016 hodnotu 319 tisíc. Medziročne ide o nárast o 22,49 percent. Pod tento nárast sa pravdepodobne podpísali online nákupy počas špeciálnych sezónnych výpredajov a akcií, ktoré sa viažu k veľkým sviatkom.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 9. Nákupný proces

nakupny procesNákupný proces vo vašom e-shope je iba taký dobrý, ako jeho najslabší krok. Zákazník má nespočetné množstvo príležitostí nákupný proces v istej chvíli opustiť. Je iba na vás, aby ste sa tomu snažili vyhnúť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 8. Zákaznícky support

eshop supportZákaznícka podpora je kľúčová nielen pre získanie nových, ale najmä pre udržanie stálych zákazníkov. Až 89 % zákazníkov prejde ku konkurencii iba preto, že nie sú spokojní so zákazníckym supportom. Nehovoriac o vyše polovici, ktorá je ochotná si za lepšiu starostlivosť o zákazníka aj priplatiť.

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 7. Vytváranie konkurenčných výhod

Online7Podnikanie vo vysoko konkurenčných segmentoch môže byť umením. Ak chcete uspieť a napredovať, musíte preskočiť konkurenciu a ukázať zákazníkom, že váš e-shop je v niečom výnimočný.

Čítať ďalej...

Online a offline musia byť v súlade

suladDoba, kedy stačilo mať k dispozícii kamennú predajňu a ignorovať online prostredie, alebo mať len e-shop bez akejkoľvek viazanosti na offline svet, je už minulosťou.

Čítať ďalej...

Správny výber vychystávacích prepraviek pre e-commerce

vychystavacie prepravkyAko vybrať správny vychystávací obal, tzv. picking crate? Na túto jednoduchú otázku je zložitá odpoveď. Je lepšie zvoliť kartón alebo plast?

Čítať ďalej...

E-commerce: nové bojové pole v oblasti súťažného práva?

sutazne pravoStretli ste sa niekedy pri nákupe pánskeho obleku on-line zo zahraničných webových stránok s tým, že ste boli automaticky presmerovaní na webové stránky slovenského distribútora, ktorý tieto výrobky kvôli nižšej konkurencii na Slovensku predával drahšie?

Čítať ďalej...

Zakladanie e-shopu: 6. Budovanie dôveryhodnosti e-shopu

dovera e shopAk si sadnete do cudzieho auta a naštartujete, ihneď získate určitý pocit. Bude to pocit bezpečia, alebo tušenie, že sa toto auto rozpadne hneď pri prvej zákrute. Podobne pôsobí váš e-shop na nového zákazníka.

Čítať ďalej...