volba spotrebitela 450x1017 left

Pre generáciu Y sú koreniny príležitosťou na experimentovanie

andrea kollarovaO koreninách, trendoch, predaji a sezónnosti sme hovorili s Mgr. Andreou Kollárovou, Trade Marketing Executive, spoločnosti Johann Kotányi s.r.o.

Čítať ďalej...

Pozorne, s dávkou pokory a razancie

martin KatriakV máji 2017 zvolilo Valné zhromaždenie Zväzu obchodu Slovenskej republiky nového prezidenta. Stal sa ním podpredseda predstavenstva COOP Jednota Slovensko, Martin Katriak.

Čítať ďalej...

Intraco Special 2017 rozoberie signály vysielané spotrebiteľom

bohumila tauchmannovaKonferencia Intraco Special je tradičné podujatie, ktoré sa každoročne uskutočňuje v jesenných mesiacoch, pred obchodnícky najsilnejšou sezónou. Čím podujatie prekvapí? Hovorili sme s Ing. Bohumilou Tauchmannovou, riaditeľkou INCOMA Slovakia, s. r. o., ktorá organizuje podujatie.

Čítať ďalej...

Zníženie promočnej závislosti je nereálne

karel tyraHovorí v exkluzívnom rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Karel Týra, managing director Czech Republic&Slovakia, Nielsen.

Čítať ďalej...

Sila merchandisingu je stále viditeľnejšia

vit krcmarTovar v regáloch musí zákazníka upútať. Lenže nie vždy je to tak. Dôležitosť správne realizovaného merchandisingu si uvedomuje stále viac obchodníkov. Hovorili sme s Vítom Krčmářom, konateľom agentúry Promoteri.eu.

Čítať ďalej...

Duálne vzdelávanie: Cesta, ale zatiaľ s prekážkami

martin blascakO fungovaní, pozitívach a brzdách systému duálneho vzdelávania na Slovensku sme hovorili s Ing. Marcelom Blaščákom, manažérom rozvoja organizácie spoločnosti dm drogerie markt, s.r.o.

Čítať ďalej...

Najočakávanejším momentom bolo spustenie on-line predaja

feltleIKEA oslavuje v tomto roku na Slovensku jubileum. Napriek tomu, že u nás nepôsobí krátky čas, stále zostáva pri jednom obchodnom dome. Ten sa však snaží zdokonaliť po každej stránke a odráža sa to aj na celkových výsledkoch. Hovorili sme s Marekom Feltlom, generálnym riaditeľom IKEA CZ, HU, SK.

Čítať ďalej...

Zima je pre obchodníka zaujímavou výzvou

piroskoZaujať zákazníka sa teraz dá aj niečím originálnejším, napríklad špecialitami. Vhodné je pred sviatkami neustále spestrovať ponuku, zákazníka prekvapovať a dostatočne sa mu venovať. Funguje to a prináša prekvapivé výsledky. Hovorili sme s Jozefom Piroškom, prevádzkovým riaditeľom siete predajní Starý Otec.

Čítať ďalej...

Z nováčikov majú najväčšiu šancu uspieť špecialisti

dvorskyO aktuálnom stave, perspektívach a špecifikách internetového obchodu na Slovensku hovorí Ing. Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC).

Čítať ďalej...

Cielime na spokojnosť dlhodobých zákazníkov

Huraj EmilHovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ NAY, a. s.

Čítať ďalej...