Cena má na ľudí magický vplyv

rudolf kurth mCena je fenomén. „Ľudia sa tešia z nízkych cien a velebia obchodníkov. Podstatné si však neuvedomujú,“ hovorí Rudolf Kűrth zo spoločnosti ENTUS Management, ktorý bude kľúčovým rečníkom blížiacej sa konferencie INTRACO Special 2018.

Čítať ďalej...

Originálne a nápadité výklady u nás zatiaľ nevidno

natalia miklosovic mHovorí Natália Miklošovič, zakladateľka štúdia KONCEPTUAL, ktoré sa venuje móde, navrhovaniu výkladov a vizuálnej identite.

Čítať ďalej...

Slováci nás dobre poznali ešte predtým, než sme vstúpili na trh

rybar mHovorí v rozhovore Ing. Miroslav Rybár, generálny riaditeľ spoločnosti Podravka International, s.r.o, zastúpenia Podravky na Slovensku.

Čítať ďalej...

Rozhoduje blízkosť a rýchlosť nákupu

jberko m„Nemusíte chodiť ďaleko, aby ste kvalitne a rýchlo nakúpili! Stačí, ak sa zastavíte u nás.“ Tak znie headline slovenskej maloobchodnej siete s potravinami Delia. O tom, ako sa začlenili do sveta slovenského maloobchodu sme hovorili s Jozefom Berkom, konateľom a výkonným riaditeľom spoločnosti Delia potraviny.

Čítať ďalej...

Pokiaľ sa chceme odraziť od dna, musíme tvrdo zapracovať

jvenhartova mHovorí, v súvislosti s hodnotením aktuálnej situácie v potravinárskom sektore, pre odborný portál RETAIL magazin.sk, JUDr. Jana Venhartová, riaditeľka Potravinárskej komory Slovenska.

Čítať ďalej...

Potreby zákazníkov neboli celkom pokryté. To bol hlavný impulz

Zuzana Cseriova mHovorí Zuzana Cseriová, výkonná riaditeľka spoločnosti TERNO. Pre odborný portál RETAIL magazin.sk porozprávala o vzniku, fungovaní a ďalších plánoch novej slovenskej maloobchodnej siete KRAJ.

Čítať ďalej...

Šancu by mali dostať aj absolventi bez praxe

henrieta huncikova mSpoločnosť Kaufland sa rozhodla vyškoliť si budúcich manažérov. Do svojho nového Trainee programu aktuálne hľadá absolventov vysokých škôl. Je to efektívna cesta ako nájsť kvalitných ľudí? Hovorili sme s Henrietou Hunčíkovou, vedúcou oddelenia rozvoja zamestnancov spoločnosti Kaufland.

Čítať ďalej...

Sklamať nemôžeme. Bolo by to prvý a zároveň poslednýkrát

boris halajHovorí Ing. Boris Halaj, z internetového mäsiarstva masodomov.sk. Na Slovensku funguje online predaj mäsa úspešne už zopár rokov. Porozprávali sme sa o tom, ako tento predajný kanál funguje, aké má prednosti a s akými úskaliami bojuje.

Čítať ďalej...

Elektronické cenovky prekvapili nás, kávová limonáda zákazníkov

Eva Kotynkova maly perexHovorí Eva Kotýnková, Corporate Communications Manager spoločnosti TCHIBO SLOVENSKO spol. s r. o. Pri voňavej káve sme spolu hovorili o zaujímavých novinkách, technológiách, fungovaní kamenného a online obchodu.

Čítať ďalej...

Pre generáciu Y sú koreniny príležitosťou na experimentovanie

andrea kollarovaO koreninách, trendoch, predaji a sezónnosti sme hovorili s Mgr. Andreou Kollárovou, Trade Marketing Executive, spoločnosti Johann Kotányi s.r.o.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail