Zníženie promočnej závislosti je nereálne

karel tyraHovorí v exkluzívnom rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Karel Týra, managing director Czech Republic&Slovakia, Nielsen.

Čítať ďalej...

Sila merchandisingu je stále viditeľnejšia

vit krcmarTovar v regáloch musí zákazníka upútať. Lenže nie vždy je to tak. Dôležitosť správne realizovaného merchandisingu si uvedomuje stále viac obchodníkov. Hovorili sme s Vítom Krčmářom, konateľom agentúry Promoteri.eu.

Čítať ďalej...

Duálne vzdelávanie: Cesta, ale zatiaľ s prekážkami

martin blascakO fungovaní, pozitívach a brzdách systému duálneho vzdelávania na Slovensku sme hovorili s Ing. Marcelom Blaščákom, manažérom rozvoja organizácie spoločnosti dm drogerie markt, s.r.o.

Čítať ďalej...

Najočakávanejším momentom bolo spustenie on-line predaja

feltleIKEA oslavuje v tomto roku na Slovensku jubileum. Napriek tomu, že u nás nepôsobí krátky čas, stále zostáva pri jednom obchodnom dome. Ten sa však snaží zdokonaliť po každej stránke a odráža sa to aj na celkových výsledkoch. Hovorili sme s Marekom Feltlom, generálnym riaditeľom IKEA CZ, HU, SK.

Čítať ďalej...

Zima je pre obchodníka zaujímavou výzvou

piroskoZaujať zákazníka sa teraz dá aj niečím originálnejším, napríklad špecialitami. Vhodné je pred sviatkami neustále spestrovať ponuku, zákazníka prekvapovať a dostatočne sa mu venovať. Funguje to a prináša prekvapivé výsledky. Hovorili sme s Jozefom Piroškom, prevádzkovým riaditeľom siete predajní Starý Otec.

Čítať ďalej...

Z nováčikov majú najväčšiu šancu uspieť špecialisti

dvorskyO aktuálnom stave, perspektívach a špecifikách internetového obchodu na Slovensku hovorí Ing. Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC).

Čítať ďalej...

Cielime na spokojnosť dlhodobých zákazníkov

Huraj EmilHovorí v rozhovore pre odborný portál RETAIL magazin.sk Emil Huraj, obchodný a marketingový riaditeľ NAY, a. s.

Čítať ďalej...

Je čas vstúpiť do novej kategórie Confectionery

palka maxsportOdhaľuje pre odborný portál RETAIL magazin.sk plány na najbližšie obdobie Róbert Palka, obchodný riaditeľ spoločnosti Max Sport pre trh Slovenskej a Českej republiky.

Čítať ďalej...

Od značiek sa očakávajú inovácie, realitou je retrománia

tuchscherSúčasní spotrebitelia očakávajú na pultoch predajní prítomnosť silných značiek bez ohľadu na to, či po nich siahnu alebo nie. Čo ich na značkách fascinuje a ako ich vnímajú? Hovorili sme s Ľubomírom Tuchscherom, výkonným riaditeľom Slovenského združenia pre značkové výrobky.

Čítať ďalej...

Lacné grily striedajú multifunkčné modely

weberPre leto je typické grilovanie. Na Slovensku jeho obľuba neustále rastie. S tým súvisia aj vyššie investície do potrebného príslušenstva. O špecifikách predaja grilov a ďalších pomôcok na grilovanie hovorí Václav Modelský, Managing Director, Weber Stephen CZ & SK.

Čítať ďalej...