volba spotrebitela 450x1017 left

Vzdelávanie spotrebiteľov vedie aj k uprednostňovaniu domácej produkcie

kvalitaPermanentné vzdelávanie spotrebiteľov ohľadom dôležitosti uskutočňovania nákupov domácich potravinárskych aj nepotravinárskych výrobkov realizuje už piaty rok ambiciózny projekt Kvalita z našich regiónov (KNZR). Aké sú jeho tohtoročné ciele?

Čítať ďalej...

Deti nakupujúcich rodičov pozorne sledujú

detinakupovanieDeti sú veľakrát súčasťou pravidelných, väčších alebo menších rodinných nákupov. Nezostane to prirodzene bez účinku. Obsah nákupného košíka sa pod ich vplyvom dokáže výrazne zmeniť. Na čo ich pohľady mieria najčastejšie?

Čítať ďalej...

Priemerne vlastníme 4 digitálne zariadenia

teneskaEšte nedávno sme sa mohli na internet pripájať len prostredníctvom osobných počítačov alebo notebookov. V súčasnosti je už situácia iná, surfovanie na internete sa stalo bežnou a obľúbenou súčasťou nášho každodenného života a tak nám moderné technológie poskytujú čoraz viac príležitostí na to, ako byť online.

Čítať ďalej...

Zákazníci zvyšujú tlak na predajcov

tlak nakupujuciEurópania sú po prvý raz od roku 2008 optimistickejší. Až 40% z nich malo na začiatku roka 2014 v úmysle svoju spotrebu zvýšiť. Aká je skutočnosť? 

Čítať ďalej...

Mladých ľudí sponzorujú hlavne rodičia

tns prieskumRodičia sú pre túto, pomerne veľkú skupinu spotrebiteľov vo veľkej miere najhlavnejším zdrojom financií pre nákupy a bežné životné náklady.  

Čítať ďalej...

Kde bude nakupovať generácia Z?

generaciaZS veľkou pravdepodobnosťou všade tam, kde sa budú intenzívne využívať najnovšie digitálne nástroje a kanály. Maloobchodní predajcovia, ktorí sa usilujú získať vernosť ďalšej generácie spotrebiteľov – generácie Z tak budú musieť viac zaostriť na uplatnenie najnovších technológií.

Čítať ďalej...

Zmena nákupného správania pomôže eliminovať šedú ekonomiku

seda ekonomika2017Spoločnosť Mastercard prináša výsledky nového prieskumu verejnej mienky o informovanosti a postojoch verejnosti k problematike šedej ekonomiky. Štúdia IPSOS, realizovaná na reprezentatívnej vzorke respondentov, ukázala, že až tri štvrtiny opýtaných Slovákov si myslia, že vláda by jednoznačne mala bojovať proti šedej ekonomike.

Čítať ďalej...

Pätina Slovákov platí kreditnými kartami aj v zahraničí

platby zahranicie 2017Dvaja z desiatich Slovákov aktívne využívajú kreditné karty v cudzine. Najčastejšie je to v susednej Českej republike, nasledujú Veľká Británia, Rakúsko, Maďarsko, a prvú päťku uzatvára Nemecko. Vyplýva to z interných štatistík spoločnosti Home Credit za uplynulé tri roky *.

Čítať ďalej...

Slováci si čoraz viac potrpia na vyšší štandard

vyssi standardInternetový trh na Slovensku každý rok napreduje. Slováci nakupujú čoraz drahšie spotrebiče, o čom svedčí zvyšujúca sa priemerná cena zakúpených produktov. Jednotkou na trhu je stále IT príslušenstvo, no skokanom roka 2016 sa stali elektrické zubné kefky a kávovary.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľská klíma v EÚ je čoraz lepšia

klima gfkCelkovo zaznamenala dôvera spotrebiteľov v Európe vo štvrtom štvrťroku 2016 veľmi pozitívny rast. Ukazovateľ spotrebiteľskej dôvery podľa GfK stúpol v celej dvadsať osmičke o 5,6 bodu a v decembri dosiahol 17,9 bodu - to je najvyššia hodnota od roku 2008.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail