KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Datart chce pokračovať s otváraním nových predajní aj v budúcom roku

Pod značkou Datart je aktuálne 110 predajní, z toho 94 predajní v Českej republike a 16 na Slovensku. V Bratislave sú tri Datart predajne a v Košiciach a Žiline po dve . V budúcom roku bude Datart pokračovať nielen s otváraním nových ale aj modernizáciou existujúcich predajní.

 

datart v2018

 

"Všetky naše slovenské predajne slúžia zároveň ako výdajne objednávok z e-shopov: Datart.sk a Hej.sk. Túto službu zákazníkom poskytujeme zadarmo. Už niekoľko rokov vidíme, ako možnosť vyzdvihnúť si tovar v predajniach volí viac zákazníkov," hovorí Martin Heřmánek, riaditeľ predajní Datartu. V lete sa Datart stal súčasťou skupiny HP Tronic, ktorá na SK prevádzkuje tiež e-shop Hej.sk.


Datart pokračuje v premene existujúcich a v otváraní nových predajní v unikátnom koncepte "Predajňa 21. storočia", ktorého hlavným motívom je humanizácia priestoru. Do tohto konceptu napríklad kompletne zmodernizoval začiatkom novembra žilinskú predajňu v OC Dubeň.


„Pri rekonštrukcii sa kládol dôraz na poľudštenie priestoru, prehľadnosť vystaveného tovaru a ľahšiu orientáciu v predajni. Našim zákazníkom chceme čas strávený v predajni čo najviac spríjemniť. Preto sme do nového dizajnu zaradili prírodné odtiene zelenej, viac drevených prvkov a zároveň sme vyčlenili aj priestor na odpočinok,“ upresňuje M. Heřmánek.


Špeciálny priestor je v predajniach venovaný trendovým produktom ako sú kávovary, nositeľná elektronika, prenosné a párty reproduktory. Veľký priestor je už tradične venovaný televízorom. Zákazník si môže vyberať z veľkého množstva značiek a uhlopriečok, obraz si vie vzájomne porovnať a poradiť sa u odborníkov spomedzi špecializovaných predavačov. V predajni je použitý aj nový koncept svetelných stolíkov na vystavenie produktov pre vlasy v kombinácii so zrkadlami.


Datart v spolupráci s architektmi vytvára prostredie predajne podľa potrieb zákazníka. Chce, aby sa zákazníci v predajniach cítili príjemne a zároveň sa v nich rýchlo zorientovali. Základom je preto vzdušný a presvetlený interiér, ktorý v kombinácii s prírodnými odtieňmi zelenej a drevom vytvára príjemnú atmosféru. Tovar je vystavený prehľadne v tematických sekciách. Uličky sú dostatočne široké pre voľný pohyb zákazníkov s kočíkmi či na vozíku.


Zdroj Datart

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk