Predajňa budúcnosti Alza.cz priniesla obrat pol milióna EUR

Alza.cz a.s. v januári spustila v rámci pilotného projektu v Prahe novinku s názvom Predajňa budúcnosti. Prevádzka v priebehu prvých troch mesiacov predbehla očakávania. 

Vyťaženosť sa v období špičky (launche, súťaže) pohybovala na úrovni okolo 250 schránok denne. Obrat tejto prevádzky za prvé tri mesiac predstavoval pol mil. EUR (12,8 mil. CZK). Vybavených bolo 11 000 objednávok.

 

Zákazníci podľa spätnej väzby oceňujú výbornú dostupnosť, rýchlosť a tiež súkromie. Využívajú taktiež odborníkov prostredníctvom video-terminálu, kde sú denne obslúžené desiatky požiadaviek, pričom priemerná doba rozhovoru je 3 minúty. Primárne žiadajú o pomoc s výberom produktu, mnohokrát sa ale pýtajú aj na samotnú inovatívnu prevádzku.


„Máme veľkú radosť, že užívateľská skúsenosť vyšla tak pozitívne, pretože spokojný zákazník je pre nás kľúčový. Čo sa týka ďalšej prevádzky, vďaka súčasným poznatkom ju v mnohom vylepšíme a zjednodušíme – efektívnejšie budeme pracovať s priestorom aj použitým materiálom,“ uvádza Jan Moudřík, riaditeľ expanzie a facility Alza.cz.

 

Najviac sa v Predajni budúcnosti objednávali tieto produkty:
1. Telefóny
2. Športové vybavenie
3. Príslušenstvo k elektronike
4. Notebooky

 

Prevádzka je najviac vyťažená okolo 17:00 hod.

 

V pobočke tiež prebehol launch niekoľkých prémiových značiek, napríklad Samsungu S9, o ktorý mohli zákazníci taktiež súťažiť alebo Huawei P20.

 

Keďže sa tento inovatívny spôsob predaja osvedčil, v lete sa plánuje spustenie druhej Predajne budúcnosti, a to v blízkosti stanice metra Budějovická. Tá sa ale dočká určitých zmien a vylepšení, ktoré vyplynuli v priebehu pilotu prvej prevádzky – mierne sa zmení svetelná navigácia, zmenia sa aj použité materiály.

 

Zdroj: Alza

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame