Program Retail Summitu 2019 otvára témy budúcnosti

Blížiaci sa Retail Summit 2019, ktorý sa uskutoční v Prahe 4. – 6.2.2019, sústredí pozornosť na tradičné otázky úspešného obchodovania a tiež na nové témy, ktoré sa stávajú aktuálne teraz pretože budú utvárať budúcu podobu trhu.

 

retail summit 2019 zakaznicky zazitok

 

Ide napríklad o presadenie princípov udržateľnosti, rozvoj novej mega-kategórie smart home, využívanie digitálnych technológií nielen v internetovom obchode ale aj v kamenných predajniach, či posun e-Commerce od skôr taktických prístupov ku skutočne strategickému riadeniu.

 

Jubilejný 25. ročník Retail Summitu je venovaný téme zákazníckeho zážitku. Do diskusie o tom, ako sa posunúť od negatívnych či neutrálnych skúseností ku skutočne pozitívnemu zážitku, sa zapojí 130 špičkových osobností. Program tohto prestížneho podujatia sa samozrejme nemôže vyhnúť „večným“ témam úspešného obchodovania, ktoré sú a navždy budú aktuálne – najmä vzťahom s kľúčovými partnermi obchodníkov ako sú zákazníci, dodávatelia, spolupracovníci a vláda. V hlavnom programe tohto podujatia a v 13 paralelných odborných sekciách však tento rok prebehne rekordný počet vystúpení, venovaných novým témam, ktoré sú čoraz dôležitejšie.


Jednou z veľkých otázok, ktorú bude Retail Summit 2019 riešiť, je udržateľnosť. Už teraz je zjavné, že nejde iba o módny výstrelok ekologických hipsterov, ale o trend, na ktorý je potrebné sa pozrieť detailnejšie a diskutovať o ňom v súvislostiach. O prínosoch tohto postoja na Retail Summite 2019 prehovoria zástupcovia viacerých firiem, okrem iných Ahold Delhaize, L´Oréal, METRO Cash & Carry, IKEA, The Brambles Company či Tierra Verde.


Program tohtoročného Summitu rovnako otvorí systematickú diskusiu o novej mega-kategórii, o smart home. Tovary a služby slúžiace k vytvoreniu a prevádzke nového typu domova, zodpovedajúceho digitálnemu veku, patria medzi najzaujímavejšie položky z priehradky „rozvojové príležitosti“. O tom, ako túto šancu uchopiť, prehovoria v Prahe zástupcovia významných výrobcov, retailerov aj dodávateľov služieb – konkrétne E.ON Energie, IKEA, Jablotron, Mall Group či Insight Home.


Retail Summit sa počas celej svojej histórie intenzívne venuje novým technológiám, podporujúcim vyššiu efektívnosť obchodnej prevádzky a lepšiu obsluhu zákazníkov. Tohtoročný program je v tomto smere doslova nabitý. Ide predovšetkým o programové bloky, venované uplatneniu technológií pre tvorbu kvalitatívne lepšieho zákazníckeho zážitku a pre efektívnu logistiku.


Program zahŕňa aj detailnú diskusiu o tom, ako naplno využiť digitálne nástroje v kamenných predajniach a organizovať celkovú digitálnu transformáciu obchodných firiem. Je potešiteľné, že zaznie množstvo konkrétnych príkladov úspešnej implementácie technológií, ktoré predstavia firmy Alza, COOP, Feedo, Footshop, Hervis, Lidl, Makro, Shell, Sportisimo či Teta Drogerie.


V neposlednom rade prináša Retail Summit programové bloky, ktoré sa zamerajú na otázky stratégie e-Commerce. Na rozdiel od radu špecializovaných konferencií, venovaných skôr technickým detailom, sú v programe akcentované zásadné témy, ako je konzistentná komunikácia so zákazníkmi v omnichannel prostredí alebo prechod od zamerania na obyčajnú užívateľskú skúsenosť (UX) k skutočne ucelenému zákazníckemu zážitku (CX). Ten sa často vytvára úplne mimo vlastného e-shopu, predovšetkým pri dodávke tovaru a pri popredajnom servise, čo vyvoláva potrebu rozšírenia kľúčových kompetencií internetových hráčov. So svojimi skúsenosťami vystúpia ako poprední reprezentanti e-Commerce (Alza, Amazon, Feedo, Kytary.cz, Pilulka.cz, Seznam či rohlik.cz), tak renomovaní experti (viď napríklad Acomware, GfK či Shopsys).

 

Viac informácií tu o konferencii Retail Summit 2019 nájdete tu.

 

Zdroj a foto: Blue Events

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Retail Innovations Conference 4.4.2019

Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail