volba spotrebitela 450x1017 left

Online letáky sú stále populárnejšie

letakomat malyViaceré štatistiky ukazujú, že na internete trávime čoraz viac času. Nejde pritom len o sociálne siete. Intenzívnejšie než v minulosti hľadáme aj informácie, ktoré nám uľahčia bežné činnosti, napríklad nakupovanie.


Preplnené poštové schránky s letákmi rôznych obchodníkov sa postupne stávajú minulosťou. V súčasnosti sa na túto tradičnú formu síce stále spoliehajú niektoré značky, najmä nadnárodné maloobchodné reťazce, no už zďaleka to nie je ani v ich prípade dominantná stratégia.


V súčasnej dobe, kedy je už takmer všetko online, sa aj informácie o zľavách, akciách, bonusoch a výhodných ponukách postupne presúvajú na internet. Najnovšie akčné a akciové letáky zverejňuje v online podobe napríklad aj portál Letákomat.


Rýchly monitoring


Zákazník má prostredníctvom tejto služby k dispozícii aktuálne akciové letáky hypermarketov a supermarketov, predajní s elektronikou, módou, drogériou, kozmetikou, sortimentom pre bývanie a záhradu, hračkami, tovarom pre motoristov či domácich miláčikov. Viac ako 100 letákov je k dispozícii návštevníkom portálu ešte skôr, než sú na určené adresy doručené zo strany jednotlivých obchodov. Letáky sa dajú prezerať online jednoducho a rýchlo. Ku každému je k dispozícii aj popis predajne a zaujímavosti o nej. Portál ďalej pracuje na skvalitňovaní služieb, rozširovaní ponuky a zlepšovaní servisu pre spotrebiteľov aj obchodných partnerov.


Typický návštevník


Návštevníkmi portálu Letákomat sú podľa prieskumu väčšinou ženy. Tvoria až 76,68 % všetkých návštevníkov. Prevládajú zástupcovia mladšej generácie, užívateľov vo veku od 25 do 44 rokov je 30,83 %, 25,43 % návštevníkov je vo veku vek od 35 do 44 rokov. Štatistiky ukazujú, že 31,4 % používateľov je z okolia Bratislavy. Letáky sú v online podobe najvyhľadávanejšie hneď v prvý deň ich dostupnosti a potom deň pred začiatkom platnosti konkrétneho letáku.
Najviac vyhľadávané sú podľa štatistík tohto portálu letáky obchodných reťazcov, konkrétne ide o reťazce Lidl, Kaufland, Tesco a Billa. V tesnom závese za nimi sú letáky značiek Pepco a Kik.


Služba Letákomat uverejňuje najhľadanejšie letáky priebežne, počas celého týždňa. Napríklad leták reťazca Lidl, ktorý platí od pondelka, je dostupný už od stredy predošlého týždňa. Leták Tesco, platný od stredy, je dostupný od utorka večera alebo stredy rána. Billa leták, platný od stredy, si môžu záujemcovia pozrieť už v utorok, Kaufland leták, platný od štvrtku už od pondelka. Leták COOP jednota je dostupný od momentu jeho platnosti, čiže vždy od štvrtka.


V spolupráci s portálom Letákomat budeme pre vás pripravovať pravidelný monitoring a hodnotenia zameraný na hodnotenie letákov. Prvé zaujímavé informácie si budete môcť pozrieť už čoskoro.

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Retail in Detail/New Customer Journey 2017


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail