Najlepšie pivá tohto roku sú známe
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 30. máj 2016
Jubilejný 10. ročník najprestížnejšej súťaže slovenských pív - Slovenská pivná korunka opäť odovzdal množstvo ocenení. Rozdané boli zlaté, strieborné a bronzové korunky v desiatich súťažných kategóriách a vzdaný hold trom osobnostiam slovenského pivovarníctva a sladovníctva.
Cukrovinky šité na mieru spotrebiteľa? Onedlho budú realitou
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 23. máj 2016
Vývoj v oblasti cukroviniek zaznamenáva niekoľko zaujímavých trendov a smerovaní. Väčšina z nich bola prezentovaná na špecializovanom veľtrhu cukroviniek ISM 2016, ktorý sa uskutočnil už tradične v nemeckom Kolíne nad Rýnom.
Zmrzlina: Predaj prémiových značiek podporilli akcie
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 20. apríl 2016
Zmrzlina je neoddeliteľnou súčasťou jarných dní a stáva sa čoraz frekventovanejšou položkou aj v nákupoch slovenských domácností. Dokážu zákazníkov osloviť aj neustále prichádzajúce novinky?
Čokoláda k Slovákom neodmysliteľne patrí
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 23. marec 2016
K tradičným symbolom veľkonočných sviatkov patria v našich končinách aj čokoládové cukrovinky. Ako sa darí čokoláde na slovenskom trhu?
Slovenské džemy a extradžemy menia obsah cukru
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 09. marec 2016
Slovenskí výrobcovia džemov by mali od 1. júna 2016 vyrábať džemy a extradžemy s nižším obsahom cukru. Podľa znenia aktuálnej legislatívy tieto výrobky predávané v obchodnej sieti musia obsahovať minimálne 60g cukru na 100g výrobku. Po novom sa podiel cukru má znížiť na 52 gramov.
To najlepšie sa v supermarkete nepredáva
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 04. marec 2016
Sídlo značky SONNENTOR sme zbadali už z diaľky – na kopci medzi vinohradmi, v moravskom meste Čejkovice, v susedstve známeho vinárstva – Templárov. Josef Dvořáček, konateľ spoločnosti SONNENTOR si popri množstve povinností našiel čas a poskytol rozhovor pre odborný portál RETAIL magazin.sk.
Ako podporiť čerstvosť pečiva v regáloch?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 29. február 2016
Nie je to dávno, čo bol chlieb v ponuke len ako základný druh – konzumný alebo rascový. Pravidelne bol vyrábaný, k dispozícii čerstvý a zásadne nebalený. Doba priniesla viacero zmien. Nič sa však nemení na tom, že cieľom zákazníka je nakupovať čerstvé výrobky.
SALIMA predstavila klasiku aj netradičné delikatesy
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 24. február 2016
Jeden z najvýznamnejších európskych veľtrhov v oblasti potravinárstva, SALIMA síce nie je už tým, čím býval v minulosti, no napriek tomu má stále čo ponúknuť. Väčšie, ale aj stredne veľké, či menšie firmy a rodinné farmy tu predstavili počas niekoľkých dní množstvo zaujímavých exponátov, noviniek a trendových konceptov. Často zanietené rozprávanie o portfóliu dopĺňali zaujímavé ochutnávky.
Nie všetky džemy patria na pečivo
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 23. február 2016
Tvrdí ambiciózna Slovenka Iveta Hrabovská zo Žiliny, ktorá priniesla na trh originálne novinky a založila exkluzívnu značku Gentle Jam. Čučoriedkový džem s portským vínom, Malinový s rozmarínom a kubánskym rumom, Brusnicová omáčka s medovinou alebo Marhuľové čatní s cesnakom a brandy.. Je to len časť z ponuky.
Vysoký stupeň čerstvosti zaručí správna starostlivosť
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 12. február 2016
Čerstvosť potraviny významne vplýva na jej celkový vzhľad a prirodzene aj na záujem nakupujúceho. Na čo netreba pri starostlivosti o čerstvý tovar zabúdať?