Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

Fairtrade Česko a Slovensko

E-shop dm drogerie zvyšuje pridanú hodnotu pre zákazníka

Už je to takmer rok, čo spustila sieť predajní dm na Slovensku e-shop. V súčasnosti ponúka zákazníkom celé portfólio sortimentu rozšírené o takmer 400 produktov dostupných iba online, predovšetkým v obratovo najsilnejších kategóriách Deti a Domácnosť.

 

dmonline2019 v

 

V ponuke online obchodu sú aj väčšie balenia, ako aj rozšírený sortiment vybraných značiek. Sortimentové portfólio je doplnené redakčnými príspevkami, ktoré spoločne vytvárajú online magazín. Ako sa tomuto predajnému kanálu darí? V porovnaní s kamennými filiálkami je v online obchode hodnota priemerného nákupu 3,3-krát väčšia, nákupný košík je tvorený v priemere deviatimi druhmi tovaru a obsahuje v priemere 13 kusov výrobkov. K najvyhľadávanejším patria tovary zo segmentov Deti, Krása a Domácnosť.


„V súčasnosti generujeme na našom e-shope obrat na úrovni viac ako 100 000 € mesačne. Pri priemernom mesačnom obrate, napríklad za december 2018, predstavuje výška útraty na jedného zákazníka sumu 36 €. Viac ako 50% nákupov tvorí dobierka,“ uviedol Martin Podhradský, konateľ dm drogerie markt. Ako ďalej povedal, online obchod dm drogerie markt na Slovensku momentálne vykazuje lepšie výsledky než v Maďarsku a horšie ako v Česku.


Prirodzene dochádza aj k vylepšovaniu tohto predajného kanála. S novozavedenou funkciou shop the recipe/look sa nákup stáva jednoduchší – zákazník napríklad vloží jedným klikom do nákupného košíka všetky ingrediencie potrebné na prípravu vybraného receptu, prípadne výrobky pre dokonalý vzhľad. Súčasne so zavedením možnosti hodnotenia produktov vytvára platformu pre zdieľanie zákazníckych skúseností a podporu rozhodovacieho procesu.


Sieť dm drogerie markt nezabúda ani na zákazníkov, ktorí naďalej uprednostňujú nákup vo filiálkach. Pre nich je k dispozícii praktická informácia o dostupnosti výrobku v obľúbenej filiálke dm. Záujemca sa tak môže informovať o disponibilnom množstve ešte pred jej samotnou návštevou. Zároveň sa v januári 2019 rozšírili možnosti doručenia o osobný odber v rámci celej siete.


Logistické riešenie online obchodu od spustenia komplexne zastrešuje prepravná a logistická spoločnosť Geis, a to pre oba cieľové trhy, Slovensko a Česko. Sieť dm drogerie markt vstúpi do pilotnej fázy komisionovania, t. j. prípravy, balenia a expedície vybraných online objednávok priamo vo filiálkach.


Komisionovanie predstavuje pre dm zakladajúci pilier do budúcnosti pripravovaných služieb omni channel retailingu, ako napríklad same day delivery, expresné doručenie a ďalšie. V nasledujúcom období je v e-shope plánované nasadenie cross-channel promo aktivít a implementácia zákazníckeho programu active beauty.

 

Pripravil: dk
Zdroj a foto: dm drogerie markt, redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



mecom premium banner

Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail