KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Globálne spotrebiteľské trendy pre rok 2024

Euromonitor spotrebitel 2024 mVýročná správa agentúry Euromonitor International, ktorá sa zaoberá prieskumom trhu, identifikovala najvýraznejšie spotrebiteľské trendy, ktoré sa budú niesť rokom 2024. Ako sa vyvíjajú hodnoty spotrebiteľov a ako sa v nadväznosti na to menia ich nákupné motivácie a potreby?

Čítať ďalej...

Ako sa mení nákupné správanie v lete?

spotrebitel leto 23 mKam a ako cestujú ľudia? Čo, kde a ako nakupujú? Menia sa preferencie a cenová citlivosť? Čo robí spotrebiteľ počas letných mesiacov?

Čítať ďalej...

Ako sa zákazníci vyrovnávajú s bezprecedentnými zmenami?

csengeri nrs2023 mŠetria vôbec Slováci? Ak áno, ktorý tovar kupujú menej alebo vôbec? Odpovede na tieto a ďalšie otázky priniesol Ladislav Csengeri, riaditeľ divízie Spotrebiteľského panelu GfK Czech a GfK Slovakia počas konferencie New Retail Summit, ktorú organizovala spoločnosť Blue Events.

Čítať ďalej...

Zamestnanci sú aj vaši prví zákazníci

zamestnanci benefity mRetail sa už niekoľko rokov pasuje s nedostatkom zamestnancov. Neustále zatváranie a otváranie predajní, k tomu neistota fungovania a nejasná stabilita príjmu sú okrem iného dôvodom odchodu ľudí do sektoru priemyslu či logistiky.Obchodníci sa preto snažia udržať si aspoň kľúčových ľudí a poskytnúť im rôzne lákavé benefity. Okrem iného aj zľavy na tovar.

Čítať ďalej...

Zdrojom peňazí detí sú najmä sviatočné dary

deti vreckove mVianoce, narodeniny, meniny. Takmer každé dieťa vo veku od 11 do 15 rokov má k dispozícii vlastné peniaze, najčastejšie ich dostáva vo forme daru od svojich najbližších a pri príležitosti sviatkov.

Čítať ďalej...

Všimli ste si zmeny v správaní spotrebiteľov?

New Retail Summit 2021Pandémia so sebou priniesla aj rôzne externé elementy, ktoré vytvárajú a ovplyvňujú prostredie, v ktorom žijú aj vaši spotrebitelia.

Čítať ďalej...

Študenti sú svojskí a obozretní spotrebitelia

studenti 2021 jt mPresvedčí ich skôr rovesník a influencer ako autorita. Telefón bez internetu nie je pre nich funkčný. Nie sú lojálni, pretože ich zaujíma stále niečo iné a vkus menia príliš rýchlo. Chcú mať toho veľa, avšak za málo peňazí. Spoznajte mladú a perspektívnu cieľovú skupinu, študentov a študentky.

Čítať ďalej...

Analytička: Slovák skonzumuje za rok 70 kg mäsa

spotrebamasa 2021Slováci jedia čoraz viac mäsa, spotreba sa dostáva na úroveň v západných krajinách. Dôvodom je zlepšujúca sa situácia v slovenských domácnostiach, ktoré si doprajú viac.

Čítať ďalej...

Rozlišuje zákazník domáce a zahraničné e-shopy?

slov zahranic 2021 mZaujímajú sa spotrebitelia o to, či nakupujú v domácom e-shope alebo v zahraničnom? Čo nakupovali počas rok trvajúcej pandémie? Aké úskalia musia pri nákupe prekonávať? Prezradíme len, že je rozdiel medzi nakupovaním a kupovaním.

Čítať ďalej...

Keď nákup potravín riadi zdravotný stav

intolerancie2020 mSpôsob stravovania môže ovplyvniť celý životný štýl človeka a aj celej rodiny. Niekedy je jedálniček obmedzený intoleranciami, či alergiami, inokedy sa ľudia dobrovoľne podriaďujú pravidlám tej-ktorej diéty alebo stravovacieho režimu. Retail na tieto trendy reaguje a prináša sortiment pestrý natoľko, aby sa aj ľudia s intoleranciami necítili obmedzovaní ponukou.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk