New Retail Summit 2020

New Retail Summit 2020

New Retail Summit 2020

Zákazníci potrebujú značkám dôverovať

znacky21Firmy dnes bežne lákajú zákazníkov na skvelé služby, inovácie a akciové ponuky. V dlhodobom horizonte sa však ukazuje, že značkám sa zo všetkého najviac vyplatí poctivosť a dôveryhodnosť. To sú hodnoty, ktoré im zaručia zákaznícku vernosť.

Čítať ďalej...

Spotrebitelia sa nevedia odpútať od mobilov

deloitte mobilyNajrýchlejšie rastú nositeľné technológie s približne 10-percentnou globálnou penetráciou. Medziročne sa takmer zdvojnásobila.

Čítať ďalej...

Denná konzumácia džúsov rastie stále pomaly

dzusy spotrebaPodľa prieskumov vypijú Slováci 11 ml džúsu denne, čo nie je ani polovica pohára za týždeň. Spotreba na osobu a rok predstavuje u nás iba 4,1 l, čo je viac ako 9 l pod európskym priemerom a takmer 68 l pod odporúčaným množstvom za rok.

Čítať ďalej...

Reklamáciám sa našinci skôr vyhýbajú

reklamacieS reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru mal v uplynulom roku skúsenosť každý druhý Slovák. Pokiaľ ale boli nespokojní s poskytovanými službami, väčšinou to nechali tak.

Čítať ďalej...

Grilovaniu sa Slováci venujú niekoľkokrát do roka

grilovanieOpekačky sa postupne zmenili na  grill party. Podľa prieskumu najviac Slováci grilujú mäso, nevyhýbajú sa ani zelenine a syrom. Za potraviny a pochutiny na grilovanie vynaloží väčšina do 5 €.

Čítať ďalej...

Ako chce nakupovať generácia X alebo Y?

xgeneraciaNároky nakupujúcich rastú. V online i offline prostredí rozhoduje každý detail. Kľúčom ako uspieť u mladej generácie sú pre obchodníkov moderné technológie, sociálne siete a poskytnutie zážitku.

Čítať ďalej...

Neznalosť a neochota k pozitívnemu vyriešeniu sú častým fenoménom

mtulakO ochrane spotrebiteľa, reklamačných procesoch a najčastejších problémoch v tejto oblasti na strane obchodníka sme hovorili s Ing. Miroslavom Tulákom, výkonným riaditeľom Združenia slovenských spotrebiteľov.

Čítať ďalej...

Najvýhodnejšie nakupovanie ponúka našincom Poľsko

zahranicieVianoce sa nezadržateľne blížia a obchody sa čoraz viac zapĺňajú nakupujúcimi zákazníkmi. Slovensko je malá krajina, a tak z väčšiny miest nie je ďaleko ani do blízkeho zahraničia. Pohyby mien okolitých krajín pritom často spôsobujú výkyvy v cenách v susedných krajinách v eurovom vyjadrení.

Čítať ďalej...

Slovenské domácnosti si priemerne z príjmov ušetria desatinu

setrenieVýška príjmu je jedným z hlavných faktorov, ktoré určujú našu životnú úroveň, a teda aj to, čo si môžeme dovoliť. Na základe výsledkov 2. vlny zisťovania finančnej situácie a spotreby domácností [HFCS], ktoré v roku 2014 realizovala Národná banka Slovenska, sme sa pozreli na situáciu v slovenských domácnostiach.

Čítať ďalej...

Priemerný zárobok umožňuje nakúpiť viac než v roku 1989

cenyplatyNovember sa u nás tradične nesie v duchu spomienok na udalosti z revolučného roka 1989. Aj tento rok sme sa rozhodli porovnať životnú úroveň v roku 1989 s tou súčasnou a pozreli sme sa na vývoj našich miezd a cien v maloobchode.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2020 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail