Úspešný online predaj s Kauflandom

Kaufland prichádza na Slovensko so svojím úspešným konceptom online trhoviska a komplexným riešením Kaufland Global Marketplace. V roku 2023 sa tak spustí online trhovisko Kaufland.sk. 

 

Kaufland global marketplace v

 

Okrem už existujúceho online trhoviska Kaufland.de v Nemecku a otvorenia online trhoviska Kaufland.cz, ktoré je takisto plánované na rok 2023, predstavuje to slovenské ďalší dôležitý krok v medzinárodnej digitálnej orientácii spoločnosti. Predajcovia, ktorí sa rozhodnú spolupracovať s Kaufland Global Marketplace, budú môcť súčasne predávať na online trhoviskách vo všetkých krajinách, a to vďaka jednej registrácii z jedného systému. Predajcom, distribútorom a výrobcom sa tak otvárajú nové predajné kanály a príležitosť ďalej sa presadiť v e-commerce a digitálne rozšíriť svoje podnikanie.

 

Milióny nových zákazníkov na dosah ruky


Online trhoviská prešli v posledných rokoch pozitívnym vývojom. Predajcovia, ktorí majú záujem o udržateľný rozvoj svojho podnikania, už dnes neprechádzajú okolo týchto platforiem bez povšimnutia: Ich podiel na celkovom obrate e-commerce by sa mal v nasledujúcich rokoch dokonca zdvojnásobiť a do roku 2024 zvýšiť na viac ako 40 % celosvetového obratu v e-commerce. Rast môže pomôcť okrem predajcov aj distribútorom a výrobcom. Na online trhoviskách ako Kaufland.de, Kaufland.cz a Kaufland.sk oslovia milióny potenciálnych zákazníkov a rozšíria svoje zdroje príjmov. Ak ich použijú ako D2C kanál, môžu si výrobcovia znížiť náklady na distribúciu a zvýšiť marže. Predajcovia môžu na online trhoviskách Kaufland flexibilne určovať ceny: ceny tovaru je možné nastaviť pre každé online trhovisko zvlášť a v prípade potreby kedykoľvek strategicky upraviť.

 

Ako funguje online predaj s Kauflandom


Začať predávať na online trhoviskách Kaufland je rýchle a jednoduché: Po registrácii bude účet zakrátko aktivovaný. Predajcovia si následne môžu v centrálnom systéme – portáli pre predajcov – vybrať, či chcú predávať na Kaufland.sk, Kaufland.cz, Kaufland.de alebo na všetkých troch online trhoviskách súčasne. Údaje o produktoch, ponukách a objednávkach sa pre všetky riadia rovnako z portálu pre predajcov.

 

Kto chce predávať na Kaufland.sk alebo na niektorom z ďalších online trhovísk spoločnosti Kaufland, môže tak urobiť v rámci viac ako 5 000 dostupných kategórií, predovšetkým z nepotravinárskeho sektora, v rámci ktorého nie je sortiment takmer nijako obmedzený. Údaje o produktoch a ceny sa dajú jednoducho preniesť z vlastného podnikového systému na trhoviská buď prostredníctvom CSV súborov alebo cez API rozhranie. Štandardizované produktové šablóny umožňujú nahrať všetky produkty naraz. Po vykonaní základných nastavení, ako sú časy a ceny prepravy, možno začať hneď predávať. Automatizované procesy umožňujú rýchle spracovanie predaja a minimalizujú manuálnu prácu, čo následne šetrí náklady.

 

Online trhovisko odbremeňuje predajcov takisto pri spracovaní platieb: Bez ohľadu na veľkosť a objem sortimentu sa platba uskutočňuje prostredníctvom Kaufland Global Marketplace. Zákazníci majú k dispozícii všetky štandardné platobné metódy. Po prijatí objednávky môže byť tovar okamžite odoslaný zákazníkovi, pretože každá online objednávka nahlásená Kauflandom už bola zaplatená a predajcovia dostanú peniaze priamo od Kaufland Global Marketplace.

 

kaufland global marketplaces

 

Bezplatný predaj na online trhoviskách Kaufland.sk a Kaufland.cz


Kaufland je jedným z popredných maloobchodných predajcov na Slovensku a ponúka predajcom jednoduchý prístup na viaceré európske e-commerce trhoviská. Na nemeckom Kaufland.de sa už viac ako 9 000 predajcov presvedčilo, akým pohodlným predajným kanálom môže byť online trhovisko. Predajcovia, ktorí sa rozhodnú predávať s Kaufland Global Marketplace, profitujú zo silného brandingu značky. Okrem toho s early bird ponukou budú na nových online trhoviskách Kaufland.sk a Kaufland.cz predávať bezplatne v prvých šiestich mesiacoch po ich spustení – odpadajú základné poplatky a provízie z predaja. Predajcovia navyše získavajú špeciálnu zľavu na reklamy na sponzorované produkty, s ktorými môžu svoje ponuky v rámci platforiem umiestniť na lepších pozíciách. Tento reklamný nástroj umožňuje zviditeľniť ponuky a zvýšiť obrat na trhoviskách.

 

Zdroj a foto: Kaufland

 

PR

 

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk