-
New Retail Summit 2021 sa uskutoční v júni
-
Budú súčasťou supermarketov a obchodných centier zelené strechy?
-
Poznáte nórsky model zálohovania nápojových obalov?
-
Čo sa zmenilo v poskytovaní pomoci podnikateľom?
-
Prípravy na zálohovanie fliaš sa už začali
AKTUÁLNE
Analytička: Maloobchodné tržby vo februári poklesli o výrazných - 14,7 %. Dôvodom sú najmä zatvorené kamenné predajne
Pokles tržieb oproti februáru 2020 zaznamenali všetky oblasti maloobchodu. Hypermarketom a supermarketom, ktoré tvoria z celkových tržieb vyše 40 %, poklesli tržby o – 13,2 %.
- Analytička: Maloobchodné tržby vo februári poklesli o výrazných - 14,7 %. Dôvodom sú najmä zatvorené kamenné predajne
- Terno pomáha malým pestovateľom zemiakov bojovať s koronakrízou
- COOP Jednota odmení zákazníkov za nákup miliónom respirátorov
- Záujem o rastlinné alternatívy na Slovensku rastie, rastlinným produktom roka je koložvárska od Lunter
- Víťazom súťaže EY Podnikateľ roka Slovenskej republiky sa stal Michal Meško zo spoločnosti Martinus
- Ako sa zmenilo online nákupné správanie Slovákov?
- IKEA zužitkovala použité vianočné stromčeky. Vyrobila z nich knižnicu
Generálny manažér Žabky na Slovensku je Miroslav Ďurana
Miroslav Ďurana je skúseným odborníkom v sektore maloobchodu, pohybuje sa v ňom už viac ako 20 rokov.
Ako riaditeľ obchodu v rozličných lokalitách sa podieľal na rozvoji siete prevádzok Tesca na Slovensku. Zároveň v slovenskom Tescu pôsobil aj na mnohých manažérskych pozíciách, napríklad v rámci tímu podpory prevádzok a zodpovedal aj za vzťahy s dodávateľmi. V roku 2020 prijal novú kariérnu výzvu a stal sa generálnym manažérom Žabky. Spolu s jeho tímom sa stará o obchody Žabky na Slovensku a rozvíja vzťahy s franchisingovými spolupracovníkmi.
Zdroj: Tesco/Žabka
Obchodník
Produkt
Retail UP
Spotrebiteľ
Logistika
Zahraničie
Komentáre
![]() |
Lenka Buchláková |
FinGO.sk |
Od krízy sa zdvojnásobilo nakupovanie cez internet |
![]() |
Martin Katriak |
Prezident Zväzu obchodu SR |
Ako ďalej malé predajne? |
![]() |
Robert Kičina |
Potravinárska komora Slovenska |
Prečo mať v regáloch značkové výrobky? |
![]() |
Rudolf Sedmina |
KPMG Slovensko spol. s.r.o. |
V topánkach zákazníka |
TIPY DO PREDAJNE
SORTIMENTNÉ NOVINKY
Rozhovor mesiaca
Nápor nakupujúcich kopíruje predvianočné obdobie
Hodnotí aktuálny stav v oblasti e-commerce na Slovensku Ing. Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC).
Personálne zmeny
BILLA má na Slovensku nového generálneho riaditeľa
Od 1. apríla 2021 sa ním stal Arnd Riehl, ktorý mal doteraz z pozície Chief Operating Officer (COO) zodpovednosť za logistiku a technické oddelenie spoločnosti.
POVEDALI
„Každá štvrtá potravina predávaná na Slovensku je pod privátnou značkou.“
Daniel Poturnay,
prezident Potravinárskej komory Slovenska
Video
Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším
Retail Podcast
Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?
Otvoriť na novej karte
RETAIL SLOVNÍK
NOVINKA
Lexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu
Monitor trhu
Ako často za rok nakupujú domácnosti čokoládové výrobky?
Zdroj: GfK Consumer Panels & Services
Obdobie: október 2019-september 2020