KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

KAUFLAND CARD

New Retail Summit 2021 sa uskutoční v júni

New Retail Summit 2021

Budú súčasťou supermarketov a obchodných centier zelené strechy?

Budú súčasťou supermarketov a obchodných centier zelené strechy?

Poznáte nórsky model zálohovania nápojových obalov?

Poznáte nórsky model zálohovania nápojových obalov?

Čo sa zmenilo v poskytovaní pomoci podnikateľom?

pomoc podnikatelom icetab

Prípravy na zálohovanie fliaš sa už začali

Prípravy na zálohovanie fliaš sa už začali

Previous
Next
  • New Retail Summit 2021 sa uskutoční v júni

  • Budú súčasťou supermarketov a obchodných centier zelené strechy?

  • Poznáte nórsky model zálohovania nápojových obalov?

  • Čo sa zmenilo v poskytovaní pomoci podnikateľom?

  • Prípravy na zálohovanie fliaš sa už začali

MINIT 30 ROKOV

 

AKTUÁLNE

Analytička: Maloobchodné tržby vo februári poklesli o výrazných - 14,7 %. Dôvodom sú najmä zatvorené kamenné predajne

Pokles tržieb oproti februáru 2020 zaznamenali všetky oblasti maloobchodu. Hypermarketom a supermarketom, ktoré tvoria z celkových tržieb vyše 40 %, poklesli tržby o – 13,2 %.

Nestlé Česko a Slovensko má nového generálneho riaditeľa

Michiel Kernkamp nastupuje na pozíciu generálneho riaditeľa Nestlé Česko a Slovensko 1. októbra. Sídliť bude v Prahe, odkiaľ bude mať priamu zodpovednosť za Česko a Slovensko.

 

Michiel Kernkamp

 

Od 1. januára 2021 k týmto krajinám pribudne aj Maďarsko, Poľsko a pobaltské štáty. Michiel vystrieda vo funkcii súčasného generálneho riaditeľa Torbena Emborga, ktorý riadil podnikanie Nestlé na slovenskom aj českom trhu od roku 2010 až do súčasnosti.


„Teším sa na spoluprácu so slovenským aj českým tímom, rovnako ako na tímy z Maďarska, Poľska a Pobaltia. Spoločne budeme objavovať a ponúkať silu ukrytú v potravinách pre zlepšenie života našich spotrebiteľov a komunít v týchto krajinách,“ hovorí Michiel Kernkamp, nastávajúci generálny riaditeľ Nestlé Česko a Slovensko.


Michiel Kernkamp začal svoju kariéru v roku 1995 v Nestlé Malajzia, kde zastával rôzne pozície v oblasti predaja a marketingu. V roku 1998 bol vymenovaný za prevádzkového riaditeľa pre Čínu, Japonsko, Kóreu a Oceániu so sídlom vo Švajčiarsku. V roku 2001 sa vrátil do Malajzie ako riaditeľ divízie kávy a nápojov v Nestlé Malajzia/Singapur. Od roku 2005 do roku 2009 viedol japonské podnikanie v oblasti kávy a nápojov z pozície divízneho riaditeľa so sídlom v Kobe. Následne vstúpil do Nestlé Professional na pozíciu riaditeľa globálnych značkových nápojov so sídlom vo Vevey. O sedem rokov neskôr sa Michiel presunul na škandinávsky trh ako tamojší generálny riaditeľ. Vďaka svojmu rozhodnému vedeniu a neformálnemu a pragmatickému prístupu v ostatných piatich rokoch riadil transformáciu podnikania Nestlé v škandinávskych krajinách. Michiel tak za sebou zanecháva prosperujúci nordický trh s rastúcou ziskovosťou, lepšou nákladovou štruktúrou a lepším vnímaním spoločnosti Nestlé.


Michiel sa aktívne zaujíma o spoluprácu s ďalšími subjektmi v potravinárskom reťazci pri zlepšovaní udržateľnosti, inklúzii a zdravia v potravinárskom systéme. Počas svojho pôsobenia v severských krajinách pravidelne vystupoval na miestnych aj medzinárodných fórach venovaných témam lepšieho využitia potravín a znižovania ich plytvania.
Súčasný generálny riaditeľ Nestlé Česko a Slovensko, Torben Emborg, ktorý na svojej pozícii pôsobil desať rokov, prevezme pozíciu generálneho riaditeľa škandinávskeho trhu a vystrieda práve Michiela Kernkampa.


Zdroj: Nestlé

 

Obchodník

Produkt

Hovorí Ladislav Ambrovics, výkonný riaditeľ MINIT SLOVAKIA. V rozhovore sme rozobrali zaujímavé miľníky v histórii spoločnosti, trendy v pekárenstve, úspešné novinky, fungovanie franšízovej siete aj ...

Retail UP

Nový konferenčný projekt Plant-Powered Perspectives Slovakia otvoril na slovenskom trhu silnú tému a zároveň aj zaujímavú súťaž Plant-Powered Startup Pitch. Kto sú traja výhercovia prvého ročníka? Čo ...

Spotrebiteľ

Aspoň raz za týždeň piekli v uplynulom roku dve z piatich domácností na Slovensku a v Čechách. Až 41 % českých a 48 % slovenských domácností sa dokonca nechalo inšpirovať novými trendmi v pečení.

Logistika

Hustá premávka, parkovanie v špičke a v centrách veľkých miest, dokonca ani daždivé počasie pre nich nie sú prekážkou. Cyklokuriérske spoločnosti evidujú enormný dopyt. Predstavujú ekologickejšiu ...

Zahraničie

Drogistická sieť ROSSMANN minulý rok opäť upevnila svoju pozíciu významného hráča na globálnom aj českom trhu. Koncern zakončil rok 2020 s obratom vo výške 10,35 miliardy €, čo predstavuje medziročný ...

Komentáre

lenka buchlakova m
Lenka Buchláková
FinGO.sk
Od krízy sa zdvojnásobilo nakupovanie cez internet
Martin Katriak
Martin Katriak
Prezident Zväzu obchodu SR
Ako ďalej malé predajne?
robert kicina m
Robert Kičina
Potravinárska komora Slovenska
Prečo mať v regáloch značkové výrobky?
rudolf sedmina m
Rudolf Sedmina
KPMG Slovensko spol. s.r.o.
V topánkach zákazníka



SORTIMENTNÉ NOVINKY

Rozhovor mesiaca

Nápor nakupujúcich kopíruje predvianočné obdobie

jozef dvorskyHodnotí aktuálny stav v oblasti e-commerce na Slovensku Ing. Jozef Dvorský, výkonný riaditeľ Slovenskej asociácie pre elektronický obchod (SAEC).

Personálne zmeny

BILLA má na Slovensku nového generálneho riaditeľa

arnd riehlOd 1. apríla 2021 sa ním stal Arnd Riehl, ktorý mal doteraz z pozície Chief Operating Officer (COO) zodpovednosť za logistiku a technické oddelenie spoločnosti.

POVEDALI

hana chorvathova

„Predaj fairtradovej kávy, kakaa a trstinového cukru zaznamenáva na Slovensku výrazný medziročný nárast.“

Hana Chorváthová,

Fairtrade Česko a Slovensko

Video

Vitajte vo svete MINIT... robíme Váš deň krajším

Retail Podcast

Category Management: Čo vás čaká pred implementáciou?

Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

 NOVINKA 

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

Monitor trhu

Ako často za rok nakupujú domácnosti čokoládové výrobky?

podiel druhov kavy na objeme predaja

 

Zdroj: GfK Consumer Panels & Services

Obdobie: október 2019-september 2020 

Všimli sme si

Posedenie padne kedykoľvek vhod. Lavičku pred predajňou ocení napríklad muž, ktorý sa vyberie nakupovať so svojou nerozhodnou manželkou :-)


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk