Blue Events po prvýkrát prinesie odbornú konferenciu naživo on-line

„Projekty plánované na mesiace a roky dopredu sme uskutočnili počas pár týždňov,“ zhodujú sa rečníci konferencie Retail Summit Action, ktorú bude Blue Events dňa 5. mája 2020 celú vysielať on-line v priamom prenose.


Súčasné obmedzenie verejných akcií znamená stopku pre osobné stretnutia na odborných konferenciách. V súčasnej situácii je pritom výmena názorov a aktuálnych skúseností nanajvýš potrebná. Blue Events preto v spolupráci so Zväzom obchodu a cestovného ruchu ČR a poradenskou spoločnosťou BCG usporadúva 5.5.2020 od 9,30 h živú konferenciu, ktorá bude prenášaná online.


Mimoriadna doba pôsobí ako katalyzátor zmien – tak znie téma Retail Summit Action. Niektoré myšlienky a projekty, ktoré obchodníci plánovali realizovať za mesiace či roky, sa stali realitou počas pár týždňov alebo dokonca dní. Maloobchod je zároveň významným pomocníkom pri zvládaní súčasnej epidémie. Kľúčovú úlohu pritom zohráva prepojený ekosystém nového retailu.


„Ide hlavne o nové formy spolupráce medzi rôznorodými subjektami, akceleráciu využitia on-line platforiem, automatizáciu výroby aj logistiky, vysokú mieru flexibility a využitie bezkontaktných platieb,“ hovorí Tomáš Prouza, prezident Zväzu obchodu a cestovného ruchu ČR, jeden z rečníkov Retail Summit Action.


„Sme presvedčení, že osobné stretnutia nie je možné ničím nahradiť. Avšak aj za výnimočných podmienok núdzového stavu chceme aktuálne ponúknuť fakty, názory, príklady a živé interaktívne debaty ľudí, ktorí sa aktívne zasadzujú pre biznis a pretrvajú aj po tom, čo táto pandémia skončí,“ hovorí Barbora Krásná z Blue Events.


Program moderuje Martin Veselovský (DVTV), prebehne od 9,30 do 12,00 a predstavia sa v ňom kľúčoví zástupcovia maloobchodu a predovšetkým inovátori, ktorí sa chopili príležitosti a inšpirujú ostatných.


So svojimi príspevkami vystúpia alebo sa do vzájomnej diskusie zapoja Tomáš Vala (SIKO kúpeľne & kuchyne), Jakub Kováč (Mall.cz), Jiří Hlavenka (podnikateľ a regionálny politik), Tomáš Mráz (Plzeňský Prazdroj), Petr Pavlík (Albert ČR), Lukáš Němčík (Skupina COOP), Viet Mai Duc (TAMDA FOODS), Radim Roženek (Tescoma), Tomáš Čupr (Rohlik.cz), David Hofman a Monika Černíková (BCG), Nikola Pleska (Microsoft), Jan Binar (McCann Prague) a Petr Bena (Alza.cz).


Súčasná situácia prináša množstvo otázok, na ktoré budú rečníci Retail Summit Action hľadať odpovede: Čo pre nás ako spoločnosť a business komunitu súčasná kríza znamená? Čo sa dialo v posledných týždňoch v zákulisí firiem ako Alza.cz, Rohlik.cz či Mall.cz? Ako na pandémiu reagujú obchodníci inde na svete, napríklad v Ázii? Ako môžu technológie pomôcť zabezpečiť chod a bezpečnosť predajní? Aký legislatívny rámec potrebuje nová realita obchodu? Za čo budú ľudia chcieť v budúcnosti utrácať? Čomu budú veriť? A nakoniec: Aké otázky si teraz v biznise musíme klásť, aby sme vytvárali správne scenáre ďalšieho vývoja?


Viac informácií o akcii nájdete na www.retailsummitaction.cz. Cena unikátneho prístupu k online prenosu z konferencie pre jednu osobu je 1500,- CZK bez DPH. Na webe sli.do sa môže ktokoľvek zapojiť do diskusie a položiť otázku pod hashtagom #retailsummitaction.

 

Základné údaje o Retail Summit Action


- Retail Summit Action je živá konferencia, ktorá prebehne 5.5.2020 v priamom on-line prenose.
- Od 9.30 do 12.00 vystúpi celkom 15 rečníkov a panelistov, moderuje Ivan Veselovský.
- Témou akcie je „Mimoriadna doba ako katalyzátor zmien.“
- Partnerom a odborným garantom je poradenská spoločnosť BCG
- Organizátormi sú Blue Events a Zväz obchodu a cestovného ruchu ČR.
-Technickú stránku prenosu zabezpečuje AV Media Event, o réžiu sa stará Martin Zahálka. 
- Akcia naväzuje na Retail Summit 2020,kde sa 3. – 5.2. zišlo 1100 zástupcov maloobchodu.

 

Zdroj: Blue Events

Video

New Retail Summit 2020 v 1 minúte

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW