Enormný záujem urýchlil pripravované projekty
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 20. júl 2020
Jar 2020 posunula v dôsledku koronavírusovej pandémie český e-commerce o veľký kus dopredu. Čo zaujímavé toto obdobie prinieslo? Porozprávali sme sa s Tomášom Jeřábekom, CEO, Košík.cz.
ROSSMANN zavádza v Česku samoobslužné pokladnice
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 15. júl 2020
Rýchle vybavenie zákazníkov v predajni a dokonalejší nákupný zážitok. Aj to prinášajú novo zavedené samoobslužné pokladnice, ktoré spustila drogéria ROSSMANN od júla 2020 v dvoch vlajkových predajniach v Prahe.
Ako sa vyvíja svetová produkcia jabĺk?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 08. jún 2020
Jablká sú najčastejšie konzumovaným čerstvým ovocím v Európskej únii, s výnimkou Španielska. V tejto krajine spotrebitelia dávajú prednosť pomarančom. Na druhom mieste sú jablká aj v USA.
Predajne roka 2020 vynikajú nápaditosťou a zážitkovým fungovaním
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 29. máj 2020
Nemecká obchodná asociácia Handelsverband Deutschland (HDE) udelila v tomto roku ocenenia Stores of the Year 2020 niekoľkým maloobchodným značkám. Ceny putovali pre Zott Genusswelt & Outlet, Vaund, Frey Modeerlebnis, Möbel Rieger, pre vlajkovú predajňu Douglas Berlin a módny obchod Bonprix.
Ako oživiť „staré“ družstvo?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. máj 2020
V čom spočíva úspech holandského COOPu? Odpoveď sme hľadali u Freda Boscha, generálneho riaditeľa COOP SUPERMARKET NEDERLAND. So svojou prezentáciou vystúpil aj na konferencii RETAIL SUMMIT, ktorá sa uskutočnila vo februári t.r. v Prahe.
Trh bioproduktov v Európe prekonal hranicu 40 mld. eur
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 15. máj 2020
Menej obalov, viac regionálnosti, vegánstvo a väčšia rozmanitosť ponuky. Tak možno zhrnúť hlavné trendy, ktoré rezonovali v ponuke bioproduktov na tohtoročnom veľtrhu BioFach.
Až 6 z 10 menších a stredne veľkých obchodníkov očakáva výrazný pokles tržieb
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 27. apríl 2020
V aktuálnom prieskume Obchodné združenie Rakúska (Handelsverband) zisťovalo, ako si aktuálne počínajú menší a stredne veľkí obchodníci, akým výzvam čelia a ktoré opatrenia by im najviac pomohli.
Ako platia Nemci počas pandémie COVID-19?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 08. apríl 2020
Agentúra POSpulse sa v spolupráci s EHI Retail Institute zamerala na aktuálne správanie nemeckých spotrebiteľov pri pokladniciach obchodníkov. Aké sú zistenia?
Polovica Rakúšanov využíva Amazon Prime
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 27. marec 2020
Rakúski spotrebitelia nakupujú offline, ale s obľubou aj online. Najčastejšie využívaným obchodníkom pre online nákupy je v tejto krajine Amazon, rakúsky Shöpping.at je až na 7. mieste.
12 odporúčaní pre efektívnejšiu in-store komunikáciu pri predaji kozmetiky
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 20. marec 2020
Zo štúdie Shop! Global Network & POPAI Storedits Skin Care, Make-Up & Cosmetics vyplynulo niekoľko zaujímavých postrehov, ktoré sa zídu pri tvorbe POP materiálov v kategórii kozmetiky a starostlivosti o pleť.