Obchodné centrá zväčšujú zóny určené pre gastronómiu
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 16. august 2018
Nie plné nákupné tašky, skôr celkový zážitok rozhoduje o opakovaných návštevách zákazníkov v obchodných centrách a galériách. Všetko nasvedčuje tomu, že to bude stále častejšia prax.
Ako sa darí maloobchodu v Rusku?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 09. august 2018
Výsledky, ktoré v predchádzajúcich rokoch dosahovali veľké maloobchodné reťazce, možno označiť za pozoruhodné, nakoľko ruské hospodárstvo, intenzívne závislé na cene ropy a zemného plynu, začiatkom roka 2015 upadlo do recesie.
Freeport Fashion Outlet. Rastie priemerný čas strávený v centre aj počet zákazníkov
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 30. júl 2018
Kým na Slovensku zrejme nie je pre outletové centrá ideálne prostredie, u našich susedov smerom na západ je to naopak. Slováci, obľubujúci nakupovanie v outlete, najčastejšie mieria do rakúskeho centra DESIGNER OUTLET v Parndorf alebo do českého Freeport Fashion Outlet.
H&M otvorila v nákupnej galérii Myslbek najväčšiu predajňu v Česku
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. júl 2018
Známu pražskú nákupnú ulicu Na Příkopě a nákupnú galériu Myslbek si pre svoju vlajkovú predajňu vybralo vedenie svetoznámeho módneho reťazca H&M. Predajňa s rozlohou 4 000 m2 je momentálne najväčšia v Českej republike.
Enterprise Investors kupuje spoločnosť Studenac
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 12. jún 2018
Ide o sieť lokálnych maloobchodov s potravinami pôsobiacej v najjužnejšom regióne Chorvátska, Dalmácii.
Ako sa bude dariť obchodu v európskych kamenných predajniach?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 29. máj 2018
Nominálne tržby v kamenných predajniach v 28 štátoch EÚ vzrastú v roku 2018 o 2,1 percenta. Očakáva to spoločnosť GfK. Trendy v jednotlivých skúmaných krajinách sa však líšia.
Ovplyvňujú deti svoje matky pri nákupoch?
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 14. máj 2018
Absolútna väčšina matiek je pri nákupoch potravín aspoň občas sprevádzaná svojimi deťmi. Najčastejšie pri nákupoch mamám „pomáhajú“ menšie deti.
Do strednej Európy prišlo v minulom roku 82 nových značiek
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 14. máj 2018
Z toho 12 prišlo na Slovensko (Česko 31, Poľsko 22, Maďarsko 17). Viac ako do Českej republiky neprišlo ani do Ruska, kde v minulom roku zaznamenali dvadsať nových svetových značiek.
Susedné Česko je lídrom v predaji potrieb pre zvieratá
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 27. apríl 2018
Predaje tovarov z kategórie Pet food na českom trhu dynamicky rastú. Týka sa to maloobchodných reťazcov, aj internetových obchodov.
Nové centrá STOP SHOP pribúdajú najmä v Srbsku, v Poľsku sa rozširuje OC VIVO!
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 05. apríl 2018
Viac ako 120 miliónov zákazníkov navštívilo v roku 2017 retailové nehnuteľnosti spoločnosti IMMOFINANZ. Objekty STOP SHOP a VIVO! ponúkajú spolu približne 800.000 m2 prenajímateľnej plochy.