kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Freeport Fashion Outlet bude klásť dôraz na podujatia pre zákazníkov

Outletové centrum Freeport Fashion so sídlom v Hatích na českom Znojemsku navštívili v minulom roku viac ako 2 milióny zákazníkov.

 

Freeport2019 exterier

 

Tržby celého centra, v ktorom majú návštevníci možnosť nakupovať viac ako 250 svetových značiek v 75 predajniach, dosiahli podobne ako v predchádzajúcom roku približne 1,8 mld. českých korún.


„Obľuba nášho centra zostáva medzi českými a zahraničnými návštevníkmi vysoká a hranicu dvoch miliónov ľudí, ktorí k nám zavítajú, chceme prekonať aj v tomto roku. Našim cieľom je, aby sa neustále zlepšovala kvalita zákazníckych služieb a celkový zážitok z nakupovania, ktoré sú pre úspešnosť nákupných centier kľúčové“, uvádza Jan Procházka, riaditeľ centra Freeport Fashion Outlet.


V posledných rokoch centrum investovalo do renovácie priestorov a nových predajní desiatky miliónov českých korún. Z toho najvýznamnejšou investíciou bola kompletná modernizácia exteriéru a interiéru plne dokončená v minulom roku. „Medzi veľké tohtoročné investičné akcie patrí napríklad obstaranie dvoch nových centrálnych klimatizácií v rade jednotiek miliónov korún“, dopĺňa J. Procházka.


Nové obchody svetových značiek


Aj tento rok sa centrum sústredí na ďalšie zlepšovanie správneho mixu ponúkaných značiek a predajní. Tento rok sa preto predstavujú nové predajne, ako sú napríklad Calliope, Comma alebo Calvin Klein Jeans. Centrum Freeport chce naďalej tiež klásť dôraz na podujatia a nákupné akcie, ktoré sú medzi zákazníkmi veľmi vyhľadávané.


„Na trhu nákupných centier ide o stále posilňujúci trend, kedy vedľa nákupných zliav chcú ľudia zažiť aj nevšedný zážitok a byť prekvapovaní niečím novým,“ vysvetľuje J. Procházka s tým, že čiastočnou zmenou programu prejde napríklad aj každoročne najvýznamnejšia jednodenná udalosť centra tzv. Late Night Shopping, ktorú len minulý rok navštívili viac ako 20 tisíc ľudí.


Z USA do Európy


Outletové centrá vnikli v 80. rokoch v USA a rozšírili sa cez Veľkú Britániu do Európy. Zákazníci si v týchto centrách môžu nakúpiť tovar popredných svetových značiek s výraznou zľavou. V ponuke jednotlivých outletových centier je tovar, ktorý sa už nevyrába alebo bol vypredaný. Dokonca sú niekedy k dispozícii aj značky odevov, ktoré sa v danej krajine napríklad ani bežne nepredávajú.


Kým na českom trhu ale aj iných európskych trhoch sa tejto forme maloobchodu darí, u nás zatiaľ nie, dôkazom sú skôr problémy outletových projektov ako ich rozmach.

 

redakcia
Zdroj a foto: Freeport Fashion, redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail