Pražské OC Šestka prechádza výraznou modernizáciou
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 08. február 2019
Rekonštrukcie, ktoré sa začali už predchádzajúci rok, sa dotknú predovšetkým food courtu a dizajnu obchodných jednotiek. Návštevníci už môžu využívať nový, technologicky vyspelý navigačný a informačný systém.
Vyššie investície súvisia so zmenou vlastníka OC Šestka, ktorým sa stala skupina súkromných českých investorov. Cieľom je pripraviť centrum na príchod nových a expanziu existujúcich značiek a vyhovieť zvyšujúcim sa nárokom zákazníkov. Tie sa týkajú kvality a pestrosti ponuky reštaurácií a ďalších food konceptov, rovnako ako kaviarní, služieb a voľnočasových aktivít. Návštevníci čoraz viac žiadajú, aby sa pobyt v obchodnom centre neniesol len v znamení nákupov. Trendom sú zážitky a až zmyslové prežívanie návštev v centre.
„Medziročne sme zvýšili návštevnosť o 20 %. V ďalších dvoch rokoch chceme počet zákazníkov zdvojnásobiť, čomu by nám mala dopomôcť aj realizácia obrieho P+R parkoviska v susedstve,“ konštatuje Lukáš Rob, center manažér OC Šestka, podľa ktorého pri súčasnom tempe uzatvárania nových nájomných zmlúv bude Šestka ku koncu tohto roka obsadená na 100 %.
Gastronómia
Aktuálne sa najväčšia pozornosť vlastníka sústredí k food courtu. Prvú fázu jeho rekonštrukcie zavŕšilo pred Vianocami otvorenie reštaurácie KFC. Súbežne vzniká nové zázemie pre indickú reštauráciu Satyam, Sumo Running Sushi alebo koncept talianskej kuchyne Pizza Pasta.
Návštevníci ocenia novú kaviareň Tretters Café. Tá ponúkne dôstojné zázemie aj pre obchodné stretnutia návštevníkov z Prahy, Kladenska, Prahy-západ alebo Berounska, pre ktoré je Šestka vďaka susedstvu Pražského okruhu a dostatočnú kapacitu parkovania optimálnym miestom stretávania.
Už v prvom polroku tohto roka prejde zásadným rozšírením a modernizáciou aj spoločný priestor pre stravovanie. Kapacitne bude zodpovedať rozšíreniu plochy pre nájomcov food & beverages na dvojnásobok.
Služby a predajne
Vysokú pozornosť venuje majiteľ Šestky aj ponuke služieb. Pozitívne je vnímané otvorenie vlastnej pobočky Českej pošty alebo papiernictva Familio. Zásadnou modernizáciou prešli predajne ScanQuilt, Levné knihy, cestovná kancelária Blue Style alebo showroom O2, ktorý sa rozšíril na dvojnásobnú plochu a slúži aj ako konzultanské miesto. Z oblasti technológií v ponuke tohto obchodného centra pribudol AlzaBox.
Rozšírilia sa tiež skladba módnych nájomcov. Vďaka záujmu sa dvojnásobne rozrástli predajne dámskeho spodného prádla a plaviek Chickie či Klenoty Aurum, pribudli predajne značiek Desigual/Timezone.
Raketový nástup tržieb zaznamenala predajňa s prírodnou kozmetikou a zdravou výživou BIOOO, ktorá dokladá funkčnú synergiu e-shopu s kamennou predajňou. V oblasti zdravia je to aj vitamínový bar Fruitisimo a vo finálne sú rokovania s operátorom predajne biopotravín a zdravej výživy.
Šport, zdravie a zážitky
Všetky tieto voľnočasové aktivity budú mať v ponuke Šestky stále väčší podiel. Manažment rieši hneď niekoľko podôb veľkého fitness centra a ďalších konceptov typu fyzioterapie, rehabilitácií a pod. „Je pravdepodobné, že pre tieto projekty využijeme tiež strechu nášho centra. Chceme tu tiež vybudovať drive reštauráciu pre vodičov a zázemie pre návštevníkov, ktorí od nás chcú pozorovať lietadlá na blízkom Letisku Václava Havla,“ uzatvára Peter Fazekaš, manažér prenájmov v OC Šestka.
Zdroj a foto: OC Šestka