H&M otvorila v nákupnej galérii Myslbek najväčšiu predajňu v Česku

Známu pražskú nákupnú ulicu Na Příkopě a nákupnú galériu Myslbek si pre svoju vlajkovú predajňu vybralo vedenie svetoznámeho módneho reťazca H&M. Predajňa s rozlohou 4 000 m2 je momentálne najväčšia v Českej republike.

 

myslbek HM v

 

Celý koncept je postavený na najpestrejšej ponuke oblečenia a módnych doplnkov pre ženy, mužov a deti, ktorú ešte rozširujú kolekcie bytového textilu a zariadenia H&M Home a kozmetiky H&M Beauty. Po novom sa bude reťazec v nákupnej galérii Myslbek prezentovať aj atraktívnymi limitovanými edíciami, ktoré vznikli v spolupráci s preslávenými návrhármi a módnymi dizajnérmi. Aktuálna voľba padla na Jeremyho Scotta a Moschino.


„Z predajne, ktorú sme otvorili v roku 2005 a ktorá v roku 2013 prešla rekonštrukciou, sa teraz stáva flagship, čo znamená, že ide o najväčšiu predajňu v Českej republike, s kompletným sortimentom, ktorý značka ponúka,“ vysvetľuje Lukasz Janowski, Area Manažér H&M pre Českú republiku.


Slávnostné otvorenie predajne sa uskutočnilo 30. júna. Pre prvých 150 zákazníkov bola pripravená darčeková karta v hodnote 500 Kč. Dopoludňajšie nákupy spríjemnila živá produkcia DJs.

 

Myslbek – miesto pre vlajkové predajne


„Počas posledných mesiacov sa v galérii Myslbek podarilo vybudovať zaujímavé predajné zázemie tejto prestížnej značky. Návštevníci galérie môžu využiť širokú ponuku módy v niekoľkých cenových segmentoch – od každodenných kompletov po exkluzívne značky ako je Karl Lagerfeld. Množstvo značiek má u nás svoje vlajkové predajne, čo je pre zákazníkov zárukou výnimočnej ponuky aj zážitkov,“ hovorí Zdeněk Hausvater, riaditeľ galérie Myslbek.


Väčšie priestory umožňujú H&M ešte kreatívnejšiu prácu s aranžmánmi a rozšírenou ponukou módy a módnych doplnkov. Tá vychádza v ústrety dopytu domácich zákazníkov. Exkluzívne kolekcie vzniknuté pri spolupráci s progresívnymi módnymi návrhármi majú potenciál osloviť napríklad aj zahraničných návštevníkov. Ide konkrétne o exkluzívne kolekcie STUDIO CONSCIOUS EXCLUSIVE alebo DESIGNER.


Vďaka rozšíreniu môžu zákazníci po novom využiť dva vchody – jeden priamo z ulice Na Příkopě, druhý z nákupnej galérie. Predajňa je spojená v spodnom podlaží. Modernizáciou prešlo tiež zázemie pre kupujúcich, vrátane skúšobných kabínok. Interiér definuje kombinácie prírodných materiálov: dreva, ocele a kameňa (napríklad mramoru/vápenca).

 

 

Priestor bol osvetlený a doplnený o množstvo prvkov, ako sú zrkadlá, leštená oceľ a LED svetelné elementy. Na nákupy zákazníkom posvietia dekoratívne lampy a využité sú ďalšie svetelné efekty.


Zdroj a foto: Nákupná galéria Myslbek

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame