ROSSMANN zmodernizuje predajne v Česku. Mení aj slogan

 

Sieť drogérií ROSSMANN pokračuje v raste. Rok 2017 zakončil koncern obratom vo výške 9 mld € a zaznamenal tak celkový nárast zisku o 6,8 %. V tomto roku plánuje nemecký drogistický reťazec otvoriť 230 nových pobočiek a počíta s investíciami vo výške až 210 mil. €.

 

rossmann predajna v


„Pre český trh bude kľúčová modernizácia viac ako 30 predajní podľa nového predajného konceptu a bude naďalej rozširovaná sortimentná ponuka pre zákazníkov. ROSSMANN bude meniť aj svoju obchodnú stratégiu spočívajúcu vo vybudovaní povedomia ako drogistu s najširším sortimentom na trhu a najzaujímavejšími cenovými ponukami. S tým súvisí aj zmena komunikácie značky ROSSMANN na českom trhu vrátane nového sloganu ROSSMANN. A život je krásnejší,“ plánuje Vladimír Mikel, konateľ spoločnosti ROSSMANN.

 

Nové predajne


Tržby spoločnosti ROSSMANN za minulý rok potvrdili, že drogistický reťazec je popredným hráčom aj na českom maloobchodnom trhu, kde prevádzkuje 132 pobočiek s celkom 750 zamestnancami. Na tomto trhu pôsobí od roku 1994.

 

„Veľký podiel na rekordnom úspechu prikladáme expanzii predajnej siete, remodelingu predajní a marketingovej podpore značky, ktorá dlhodobo posilňuje jej stabilitu,“ komentuje V. Mikel a dodáva: „V Českej republike sme v minulom roku otvorili tri nové predajne a zrekonštruovali osem existujúcich.“


V materskom Nemecku sa obrat spoločnosti zvýšil o 4,5 percenta na 6,4 mld € (v predchádzajúcom roku bol obrat 6,12 mld €). V ostatných pobočkách, ktoré má spoločnosť otvorené v Českej republike, Poľsku, Maďarsku, Turecku a Albánsku, vzrástol obrat celkom o 12,9 percenta na 2,6 mld €, pričom v predchádzajúcom roku bol 2,3 mld €. Celkovo prispeli zahraničné pobočky k obratu reťazca 29 percentami. Koncern ROSSMANN v súčasnej dobe prevádzkuje 3370 predajní, z toho 1670 v zahraničí a zamestnáva celkom 54000 pracovníkov v šiestich európskych krajinách.


Ocenenia predajní


ROSSMANN sa najnovšie môže pochváliť aj novými oceneniami. V súťaži Diamantová liga kvality 2017, ktorú už druhý rok organizuje Zväz obchodu a cestovného ruchu ČR a Ministerstvo priemyslu ČR, uspelo všetkých 5 predajní, ktoré boli do súťaže nominované. Najúspešnejšie boli pobočky v pražskom Florentine a v Opave (OC Breda & Weinstein), ktoré naviac získali Zvláštnu cenu prezidentky Zväzu obchodu ČR. 


Súťaž je určená pre maloobchodné a veľkoobchodné predajne z potravinárskeho a nepotravinárskeho sektoru. Hodnotí sa kvalita služieb, šírka sortimentu a ústretovosť voči zákazníkom v jednotlivých predajniach. V sekcii za nepotravinársku oblasť sa dve predajne ROSSMANN v Prahe a Opave umiestnili v kategórii s viac než 180 bodmi (z 200 možných bodov). Úspešné boli aj ďalšie tri predajne v Kyjove, Plzni (OC Plzeň Plaza) a Ostrave (Forum Nová Karolina). Tie sa umiestnili v kategórii 150 a viac bodov a rovnako získali certifikát a krištáľovú cenu.


Metodika hodnotenia súťaže je založená na posudzovaní predajní prostredníctvom „neznámeho zákazníka“ (Consumer Quality Index), ktorý pri svojej návšteve v predajni hodnotí základné kritéria zákazníckej spokojnosti. Do finálneho kola súťaže sa prebojovalo celkom 41 predajní z rôznych segmentov.


Zákaznícky magazín


Ďalšou novinkou, ktorú ROSSMANN pre svojich zákazníkov pripravil, okrem vernostného programu, je nový lifestyle zákaznícky magazín ROSSMANN Life. Na celkom 24 stranách nájdu zákazníci inšpiratívne články o zdraví, kráse a taktiež praktické tipy na produkty zo sortimentu. Magazín je k dispozícii zdarma vo všetkých predajniach ROSSMANN. Časopis bude vychádzať štyri krát ročne.


Zdroj: ROSSMANN, redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail