KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Všimli sme si

V tejto sekcii zverejňujeme zaujímavé, veselé, inšpiratívne a prekvapivé postrehy z oblasti obchodu na Slovensku a v zahraničí. Ak máte aj vy zaujímavé postrehy, podeľte sa s nimi na adrese: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebuješ mať nainštalovaný JavaScript.

postrehy 95 m

Kytica záhradných kvetov bez chémie čakala na zákazníkov pred predajňou s ponukou lokálnych potravín v centre Banskej Štiavnice. Tovar a zároveň vkusná dekorácia posedenia, ktoré tu pre okoloidúcich ponúka možnosť odpočinku či rozhovoru.

postrehy 94 m

Aj predaj kníh môže byť o zážitku. V predajni Panta Rhei v Auparku lákajú zákazníkov na besedy, krsty kníh, diskusie či detské divadelné predstavenia. Odohrávajú sa pravidelne v samotnom srdci predajne, kde sa nachádza veľké javisko s hľadiskom.

Nápadité sezónne vystavenie tovaru upúta a dodá predajni autentickú sviatočnú atmosféru.

V novej bratislavskej predajni Billa na Vlárskej ulici nás zaujal takýto špecializovaný regál s darčekovým sortimentom, ktorý zákazníkom uľahčí výber aj pri špeciálnych príležitostiach.

Aj zdanlivo bariérový vstup do predajne môže byť razom bezbariérový. Predajný personál rakúskeho reťazca s dorgériovým tovarom BIPA je tu pre imobilných zákazníkov na zazvonenie.

V zhone predvianočných nákupov padne vhod zastaviť sa a jednoducho vychutnať si čaro okamihu. Inšpiratívne zastavenie čaká aj zákazníkov v bratislavskej predajni IKEA. V štýlovo zariadenom foto kútiku si môžu spraviť vianočnú pohľadnicu.

Podeľ sa a pomôž. Pri nákupe v spoločnosti Lidl osloví zákazníkov v regáli takáto výzva. Má pomôcť Slovákom na pokraji chudoby. Označenie uľahčuje výber produktov tým, ktorí chcú prispieť do potravinovej zbierky. Lidl takto upútava na 37 najviac potrebných produktov z kategórie trvanlivých potravín a kozmetiky.

Nakupovanie má byť o zážitku. A kde to má platiť viac, keď nie v hračkárstve? Veď už samotný názov nesie v sebe hru. Je škoda, že v slovenských hračkárstvach nájdete len regály s tovarom. Sparkys v susedných Čechách na to ide inak. Deťom robí jeho návšteva radosť, aj keď si nič nekúpia. A značke to pekne pomáha budovať „top of mind“ v situácii, keď je cieľom aj nákup.

Aj takto sa dá zapôsobiť. Príjemných posedení pred vstupom do predajne nájdete v Banskej Štiavnici hneď niekoľko. Uvítajú ich tí, ktorí čakajú na nakupujúcich, ale aj okoloidúci. Odpočinú si a zrak im iste zabrúsi aj do výkladu alebo na vystavenie tovaru vonku.