KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Prieskum GLAMI (Re)search odhalil (ne)vkus Slovákov

glami 2206 mTrvácnosť módnych trendov často preverí čas. Mnohé zotrvávajú, či pravidelne slávia návrat na výslnie. Aktuálny prieskum Fashion (Re)search módneho vyhľadávača GLAMI priniesol zistenia, ako rozdielne vnímajú fenomén módy muži, a ženy.

Čítať ďalej...

Deti menej raňajkujú a viac desiatujú

nestle deti ranajky mZdravá a vyvážená strava je základom pre správne fungovanie človeka. V detstve má navyše veľký vplyv na zdravý rast a celkový vývin, preto sú osvojenie si správnych stravovacích návykov a pozitívny vzťah k pohybu už v mladom veku veľmi dôležité. V spojitosti s narastajúcou obezitou si na stravovanie detí už po tretíkrát posvietil projekt zdravej výživy a voliteľný predmet „Viem, čo zjem“.

Čítať ďalej...

Zálohovanie sa na Slovensku rozbehlo dobre

tomra 5 22 mNový zálohový systém na plastové fľaše a plechovky od nápojov poznajú prakticky všetci dospelí obyvatelia Slovenska, veľká väčšina sa doň už zapojila a viac ako polovica je s ním bez väčších výhrad spokojná. Vyplýva to z prieskumu o zálohovaní, ktorý zrealizovala spoločnosť TOMRA počas marca 2022.

Čítať ďalej...

Ovplyvňujú inflácia a situácia na Ukrajine nákupy módy?

glami fashion research mInflácia, zdražovanie a vojnový konflikt na Ukrajine majú vplyv aj na segment módnej e-commerce. Čo v tejto súvislosti odhalil aprílový prieskum Fashion (Re)Search?

Čítať ďalej...

O zálohovaní jednorazových fliaš vie väčšina Slovákov

recflase mNa Slovensku je od 1. januára tohto roku povinnosť zálohovať všetky jednorazové plastové fľaše a plechovky od nápojov. Podľa prieskumu Nielsen Admosphere Slovakia túto novinku zaregistrovalo 97 % Slovákov aktívnych na internete.Využívať túto možnosť plánuje 95 % opýtaných.

Čítať ďalej...

Analytička: Veľkonočný nákup potravín vyjde Slovákov o 10 % viac ako vlani

velkonocne nakupy2022Prvýkrát po dvoch rokoch pandémie budú môcť Slováci nielen nakupovať, ale aj tráviť veľkonočné sviatky bez výraznejších opatrení. Nákupy ako aj tankovanie vyjdú spotrebiteľov podstatne drahšie ako počas uplynulých rokov.

 

Čítať ďalej...

Traja z desiatich Slovákov uprednostnia platbu hotovosťou

sk hotovost mMnožstvo ľudí stále nevyužíva najmodernejšie platobné metódy a držia sa radšej zaužívaných spôsobov. Viac ako polovica Slovákov pri platení v kamenných predajniach uprednostňuje úhradu platobnou kartou so zadávaním PIN-u.

Čítať ďalej...

Slováci pristúpili k zmenám vo svojich domácnostiach

domacnostiNový prieskum spoločnosti IKEA o živote v domácnosti odhalil dôležitú úlohu, ktorú domácnosti zohrávali počas minulého roka na Slovensku.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľov motivujú k nakupovaniu silnejúce faktory

zakaznici nakupovaniePodľa štúdie Accenture už cena a kvalita nie sú pri nákupe tak rozhodujúce faktory ako boli kedysi. Väčšina spotrebiteľov zároveň prehodnocuje svoje nákupné správanie a do hry vstupujú nové impulzy.

Čítať ďalej...

Vianoce si nemožno predstaviť bez kníh

vianoce knihy mSlovensko má najviac „darovačov“ kníh, konkrétne 26,7% a tých, ktorí knihy prežívajú – vžívajú sa do ich deja a nechajú sa ním pohltiť je 23,6%. Naopak najmenej je „ukazovačov“ teda tých, ktorí sa s knihou radi ukazujú na verejnosti, aby pôsobili intelektuálne. Je ich len 12,5%.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk