kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Internet využívame denne kvôli emailom aj nakupovaniu

internetDôvodov, pre ktoré sme na internete závislí je viacero. Je to totiž nekonečná množina informácií, poznatkov, elektronických obchodov, aplikácií, prostredníctvom ktorých komunikujeme, nakupujeme, zabávame sa a vzdelávame alebo len hľadáme odpovede na otázky, ktoré nás zaujímajú.

Čítať ďalej...

Dokážeme nakupovať bez hotovosti?

nakupovanie hotovostPresne 75 % Slovákov si vie predstaviť, že by všetky platby v obchodoch prebiehali bez hotovosti. Hoci by si teda väčšina ľudí na elektronické platby zvykla, ešte stále majú mnohí spotrebitelia na Slovensku k bankovkám a minciam blízky vzťah.

Čítať ďalej...

Čo najviac podporuje rozhodovanie pri kúpe kozmetiky?

popai franceJeden z posledných špecializovaných projektov asociácie POPAI France priniesol viaceré zaujímavé zistenia. Aj napriek rozvoju moderných technológií je úloha kamenných predajní pri predaji kozmetiky mimoriadne silná silná. Do hry však súčasne vstupujú aj niektoré nové, špecifickejšie faktory.

Čítať ďalej...

Čo prináša medzinárodný deň nenakupovania?

ciernypiatokV piatok 28. novembra sme „oslavovali" medzinárodný deň nenakupovania. Na Slovensku zatiaľ tento deň na výraznejšej popularite nezískal. Slováci tak aj počas tohto dňa obvykle nakupujú bez akýchkoľvek obmedzení či výčitiek. Oveľa väčším paradoxom je však tento deň v USA.

Čítať ďalej...

Ochota Európanov nakupovať pomaly rastie

europaspotrebaEurópa sa dostáva von z recesie. V takmer všetkých krajinách sa zvýšili ekonomické a príjmové očakávania spotrebiteľov, ktoré boli na konci roku 2013 vyššie než v predchádzajúcom roku.

Čítať ďalej...

Hornbach: Každý druhý Slovák využije možnosť samoobslužného nakupovania

HornbachVyplýva z prieskumu, ktorý si tento obchodník nechal vypracovať pri príležitosti spustenia pilotnej prevádzky aplikácie SELF SCAN v Košiciach.

Čítať ďalej...

Obchodníci by podľa spotrebiteľov mali tovary Fairtrade ponúkať aktívnejšie

FTprieskum mNedávno zrealizovaný prieskum naznačil vyšší záujem Slovákov o témy spojené s princípmi Fairtrade, ako sú ochrana životného prostredia alebo zákaz detskej práce.

Čítať ďalej...

Aké skúsenosti majú Slováci so zdieľanou ekonomikou?

zdielana2019 mTakmer polovica Slovákov aktívnych na internete pozná pojem zdieľaná ekonomika, avšak nevedia presne, čo znamená. Respondenti, ktorí zdieľanie služieb alebo vecí využívali v minulosti alebo ich využívajú aj dnes, tvoria spolu tretinu, a ich skúsenosti sú prevažne pozitívne.

Čítať ďalej...

Lojalita k značke stráca hodnotu

Nlojalita mV súčasnosti chcú spotrebitelia viac ako kedykoľvek predtým skúšať niečo nové a v dôsledku toho sa zvyšuje nelojalita voči značke.

Čítať ďalej...

Slováci dbajú pri nákupoch aj na potreby svojich blízkych

billablizki mNázor partnera je pri nákupe potravín najdôležitejší, deti majú naň výrazne menší vplyv. Muži nakupujú potraviny väčšinou podľa nákupného zoznamu, ženy nakupujú spontánnejšie.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail