Dokážeme nakupovať bez hotovosti?

nakupovanie hotovostPresne 75 % Slovákov si vie predstaviť, že by všetky platby v obchodoch prebiehali bez hotovosti. Hoci by si teda väčšina ľudí na elektronické platby zvykla, ešte stále majú mnohí spotrebitelia na Slovensku k bankovkám a minciam blízky vzťah.

Čítať ďalej...

Čo najviac podporuje rozhodovanie pri kúpe kozmetiky?

popai franceJeden z posledných špecializovaných projektov asociácie POPAI France priniesol viaceré zaujímavé zistenia. Aj napriek rozvoju moderných technológií je úloha kamenných predajní pri predaji kozmetiky mimoriadne silná silná. Do hry však súčasne vstupujú aj niektoré nové, špecifickejšie faktory.

Čítať ďalej...

Čo prináša medzinárodný deň nenakupovania?

ciernypiatokV piatok 28. novembra sme „oslavovali" medzinárodný deň nenakupovania. Na Slovensku zatiaľ tento deň na výraznejšej popularite nezískal. Slováci tak aj počas tohto dňa obvykle nakupujú bez akýchkoľvek obmedzení či výčitiek. Oveľa väčším paradoxom je však tento deň v USA.

Čítať ďalej...

Ochota Európanov nakupovať pomaly rastie

europaspotrebaEurópa sa dostáva von z recesie. V takmer všetkých krajinách sa zvýšili ekonomické a príjmové očakávania spotrebiteľov, ktoré boli na konci roku 2013 vyššie než v predchádzajúcom roku.

Čítať ďalej...

Aké skúsenosti majú Slováci so zdieľanou ekonomikou?

zdielana2019 mTakmer polovica Slovákov aktívnych na internete pozná pojem zdieľaná ekonomika, avšak nevedia presne, čo znamená. Respondenti, ktorí zdieľanie služieb alebo vecí využívali v minulosti alebo ich využívajú aj dnes, tvoria spolu tretinu, a ich skúsenosti sú prevažne pozitívne.

Čítať ďalej...

Lojalita k značke stráca hodnotu

Nlojalita mV súčasnosti chcú spotrebitelia viac ako kedykoľvek predtým skúšať niečo nové a v dôsledku toho sa zvyšuje nelojalita voči značke.

Čítať ďalej...

Slováci dbajú pri nákupoch aj na potreby svojich blízkych

billablizki mNázor partnera je pri nákupe potravín najdôležitejší, deti majú naň výrazne menší vplyv. Muži nakupujú potraviny väčšinou podľa nákupného zoznamu, ženy nakupujú spontánnejšie.

Čítať ďalej...

Ochota nakupovať u obyvateľov Slovenska rastie

spotreba2019 mAž tri štvrtiny obyvateľov našej krajiny plánujú minúť podľa prieskumu L’Observatoire Cetelem v roku 2019 viac. Prieskum bol realizovaný na vzorke 13 800 spotrebiteľov v 17 európskych krajinách.

Čítať ďalej...

Aká je najobľúbenejšia značka Slovákov?

znacky KPMG mPodľa novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG na Slovensku je najobľúbenejšou značkou Slovákov internetové kníhkupectvo Martinus. V prvej desiatke sa umiestnili z obchodníkov ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl, Kaufland, IKEA a dm drogerie markt.

Čítať ďalej...

Prémiové produkty sú nakupované hlavne v kamenných predajniach

Online nakupovanie si získalo obľubu po celom svete a nielen pri nákupe štandardných produktov, ale aj v prípade prémiového segmentu.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail