Z klenotov je najvyšší záujem o prstene

klenotyVianoce sú obdobím pokoja a nepochybne aj darčekov. Ľudia každoročne rozmýšľajú nad tým, čo by potešilo ich blízkych.

Čítať ďalej...

Európania chcú biometrické overovanie platieb

biometriaEurópski spotrebitelia pri platbe kartou záujem využívať biometrické bezpečnostné prvky, a to najmä v kombinácii s ďalším zabezpečením. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu spoločnosti Visa. Podľa jeho výsledkov až 73% spotrebiteľov považuje dvojfaktorové overenie platby s využitím biometrického prvku za bezpečný spôsob overenia identity majiteľa účtu.

Čítať ďalej...

Čo najviac obľubujeme na tanieri?

jedlo slovaciNajobľúbenejším jedlom Slovákov už dávno nie sú bryndzové halušky či rezeň. Chuťové poháriky našincov si privykli na medzinárodnú kuchyňu. Hitom je talianska pizza, americké burgre a ázijské špeciality.

Čítať ďalej...

Zákazníci potrebujú značkám dôverovať

znacky21Firmy dnes bežne lákajú zákazníkov na skvelé služby, inovácie a akciové ponuky. V dlhodobom horizonte sa však ukazuje, že značkám sa zo všetkého najviac vyplatí poctivosť a dôveryhodnosť. To sú hodnoty, ktoré im zaručia zákaznícku vernosť.

Čítať ďalej...

Spotrebitelia sa nevedia odpútať od mobilov

deloitte mobilyNajrýchlejšie rastú nositeľné technológie s približne 10-percentnou globálnou penetráciou. Medziročne sa takmer zdvojnásobila.

Čítať ďalej...

Denná konzumácia džúsov rastie stále pomaly

dzusy spotrebaPodľa prieskumov vypijú Slováci 11 ml džúsu denne, čo nie je ani polovica pohára za týždeň. Spotreba na osobu a rok predstavuje u nás iba 4,1 l, čo je viac ako 9 l pod európskym priemerom a takmer 68 l pod odporúčaným množstvom za rok.

Čítať ďalej...

Reklamáciám sa našinci skôr vyhýbajú

reklamacieS reklamáciou akéhokoľvek zakúpeného tovaru mal v uplynulom roku skúsenosť každý druhý Slovák. Pokiaľ ale boli nespokojní s poskytovanými službami, väčšinou to nechali tak.

Čítať ďalej...

Grilovaniu sa Slováci venujú niekoľkokrát do roka

grilovanieOpekačky sa postupne zmenili na  grill party. Podľa prieskumu najviac Slováci grilujú mäso, nevyhýbajú sa ani zelenine a syrom. Za potraviny a pochutiny na grilovanie vynaloží väčšina do 5 €.

Čítať ďalej...

Ako chce nakupovať generácia X alebo Y?

xgeneraciaNároky nakupujúcich rastú. V online i offline prostredí rozhoduje každý detail. Kľúčom ako uspieť u mladej generácie sú pre obchodníkov moderné technológie, sociálne siete a poskytnutie zážitku.

Čítať ďalej...

Neznalosť a neochota k pozitívnemu vyriešeniu sú častým fenoménom

mtulakO ochrane spotrebiteľa, reklamačných procesoch a najčastejších problémoch v tejto oblasti na strane obchodníka sme hovorili s Ing. Miroslavom Tulákom, výkonným riaditeľom Združenia slovenských spotrebiteľov.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Slovak Retail Summit 2019

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail