KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Prieskum: Slováci ešte stále platia častejšie bankovkami

hotovost 2018 maly perexPlatba „kešom“ v predajniach na Slovensku stále dominuje. Pri pokladnici v kamenných prevádzkach pravidelne vyťahuje z peňaženky bankovky a mince až sedem z desiatich Slovákov. A hoci bezhotovostných platieb z roka na rok pribúda, stále sú v menšine.

Čítať ďalej...

Ako sa vyvíja ochota spotrebiteľov nakupovať?

gfk ochota nakupovat maly perexNa konci roku 2017 dôvera európskych spotrebiteľov mierne stúpala. V decembri dosiahol index spotrebiteľskej klímy GfK za európsku dvadsaťosmičku 21,1 bodu, čo je najvyššia hodnota za desať rokov.

Čítať ďalej...

Aké vianočné darčeky boli najčastejšie nechcené?

vratene darceky 2018Nie všetky darčeky pod vianočným stromčekom Slovákov potešili. Často sa stáva, že obdarovaným nevyhovuje veľkosť alebo farba, darček sa im jednoducho nepáči, nehodí sa do domácnosti alebo už taký istý či podobný majú.

Čítať ďalej...

Na Vianoce nakupujeme zbytočne veľa potravín

plytvanie potraviny vianoceVäčšina Slovákov plánuje minúť za jedlo a nápoje na blížiace sa Vianoce čiastku do 120 €. V porovnaní s bežnými nákupmi počas roka si na sviatky deväť z desiatich ľudí priplatí za kvalitnejšie potraviny.

Čítať ďalej...

10 najhorúcejších spotrebiteľských trendov na rok 2018

trendy ericsonSpoločnosť Ericsson predstavila siedme vydanie svojej výročnej správy o trendoch, Desať najhorúcejších spotrebiteľských trendov na rok 2018 a ďalšie roky. Skúma v ňom budúcnosť z pohľadu tzv. early adopters, používateľov, ktorí sa ako prví zaujímajú o najnovšie technológie.

Čítať ďalej...

Na telefón sa pozrieme 50-krát za deň

smartphone pozretieSmartfóny sú v súčasnosti čoraz rozšírenejšie. Očakáva sa, že do konca roka 2023 bude mať smartfón viac ako 90 % dospelých v rozvinutých krajinách, pričom smartfón bude vlastniť 85 % ľudí vo veku 55 – 75 rokov.

Čítať ďalej...

Vianočné darčeky si objednávame až z Číny

vianoce cinaKaždý tretí Slovák má nakupovanie vianočných darčekov rozdelené tak, že polovicu z nich si kúpi v kamenných obchodoch a druhú online. Len pätina ľudí nakupuje všetko výlučne v klasických prevádzkach.

Čítať ďalej...

Slováci konzumujú stále viac ovocia a zeleniny

zelenina slovaciVýsledky každoročného prieskumu poukazujú na to, že stále viac Slovákov denne siahne po ovocí, zelenine, alebo po 100% džúse a pyré. Napriek tomu zaostávame za mnohými európskymi krajinami. Vynikáme však v znalosti zloženia džúsov.

Čítať ďalej...

Ako vnímame predvianočné nakupovanie?

vianoce 2017Nie až tak prekvapivým je zrejme pre vás zistenie, že Slováci uprednostňujú umelý pred živým stromčekom. Prípravy na Vianoce však prví nezačíname. Predbiehajú nás naši západní susedia – každý štvrtý obyvateľ Českej republiky kupuje prvé dekorácie už koncom leta.

Čítať ďalej...

Niekto použité veci vyhadzuje, iný ich predá

darovanie2017Predať alebo podarovať niekomu nepoužívanú, no ešte funkčnú elektroniku, nábytok či zachovalé oblečenie, je samozrejmosťou len pre dvoch z desiatich Slovákov. Väčšina ľudí takto ponúka tovar len sporadicky a ten spravidla skončí v koši.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk