KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

O platobné inovácie prejavujeme obrovský záujem

visa sirkaSlováci inovácie milujú a veľmi rýchlo sa stali jedným z lídrov v používaní bezkontaktných kariet. K dispozícii ale máme v porovnaní s vyspelou Európou výrazne menej platobných terminálov.

Čítať ďalej...

Bezkontaktné platby vyvolávajú u mnohých spotrebiteľov obavy

bezkontaktneBezkontaktné platobné technológie sú na Slovensku nesmierne populárne. Ku koncu roka 2014 registrovalo Združenie pre bankové karty v SR viac ako 3,2 milióna (3 216 030) vydaných bezkontaktných kariet. Aj napriek tomu sú niektorí Slováci málo informovaní o tom, ako bezkontaktné technológie fungujú a majú zbytočné obavy.

Čítať ďalej...

Spotrebiteľská klíma v Európe sa výrazne zlepšuje

intellNálada u spotrebiteľov v súvislosti s hospodárskym vývojom jednotlivých európskych krajín sa v prvých troch mesiacoch roka 2015 vyvíjala pozitívne.

Čítať ďalej...

Pre niekoho luxus, pre iného bežná vec

luxusAuto vlastní 6 z 10 slovenských domácností, televízor alebo práčka patria do výbavy takmer každej slovenskej domácnosti. Ako je to napríklad s počítačmi?

Čítať ďalej...

Cezhraničné nákupy: Kde nakúpia Slováci najvýhodnejšie?

cezhranicneZa ten istý nákup v potravinách na konci vlaňajška slovenskí zákazníci zaplatili v domácich maloobchodných sieťach o 50 centov menej, ako pred rokom. V okolitých krajinách by ich však ten istý nákup vyšiel ešte lacnejšie. 

Čítať ďalej...

Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch

vernostne kartyLojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.

Čítať ďalej...

Vernostné karty využívame najviac v potravinárskych reťazcoch

vernostne kartyLojalita zákazníkov k jednotlivým značkám, ale aj predajniam, obchodným sieťam či službám je významnou spätnou väzbou pre obchodníkov či prevádzkovateľov.

Čítať ďalej...

Vyššie sumy za seba míňajú muži

prieskum mastercardZačiatok roka je pre mnohých z nás pochmúrnym mesiacom, a preto sa snažíme nájsť spôsoby, ako si zlepšiť náladu. Jedným zo spôsobov je si niečo kúpiť len tak, pre seba. Je to dokonca aktuálne mimoriadne obľúbené.

Čítať ďalej...

Konzumácie mlieka sa často obávame zbytočne

mlieko dietaHoci väčšina Slovákov pravidelne pije mlieko a považuje ho za zdravú potravinu, mnohí veria aj neopodstatneným mýtom. Pochybnosti vyvoláva najviac trvanlivé mlieko.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk