kaufland

kaufland hokejova kniha banner l

kaufland hokejova kniha banner r

PKS: Deti milujú cestoviny aj čerstvé ovocie a zeleninu

deti prieskumTakmer tretina piatakov zo základných škôl konzumuje sladké potraviny každý deň a 75 % piatakov konzumuje vyprážané jedlá 1 až 2 krát týždenne. Tieto, ale aj ďalšie zistenia priniesol štvrtý ročník celoslovenského prieskumu, ktorý je súčasťou kurzu zdravého stravovania „Hravo ži zdravo", pre žiakov piatych ročníkov.

Čítať ďalej...

Polovica Slovákov neušetrí mesačne ani 100 eur

domacnostiCelá štvrtina dokonca neušetrí ani 70 eur mesačne. Tretina Slovákov a každý štvrtý Čech navyše ani presne netuší, aké má finančné záväzky. Tieto skutočnosti vyplývajú z prieskumu UniCredit Bank o sporení a úveroch Slovákov a Čechov.

Čítať ďalej...

Slovenské domácnosti pociťujú rast cien

slovaci cenyIde až o tri pätiny slovenských domácností, ktoré sa domnievajú, že ceny u nás vlani rástli.

Čítať ďalej...

Ako nakupujú českí zákazníci?

prikopy2Až 82% domácností v susednom Česku stále uvádza, že súčasná ekonomická situácia má vplyv na zmenu ich nákupného správania. Prvý krát od nástupu krízy však ich podiel medziročne klesol.

Čítať ďalej...

Pre zákazníkov je dôležitejší aj stav tovarových zásob

tovarove zasobyPodľa výsledkov IBM  štúdie o spotrebiteľskom správaní, existujú výrazné rozdiely v očakávaniach spotrebiteľov a v ich reálnom správaní, pri interakcii s online obchodmi.

Čítať ďalej...

Ženy búrajú mýty o pive

pivo1Nielenže sme národom pivárov, ale podľa výsledkov aktuálneho celoslovenského prieskumu pivo obľubujú aj ženy. Pije ho až 80 % opýtaných respondentiek nad 18 rokov.

Čítať ďalej...

Oblečenie a knihy sú najkupovanejšie vianočné darčeky

tnsVianočné želania Slovákov sa už dlhodobo nemenia. Aj v tomto roku pokiaľ ide o vianočné darčeky vyhráva klasická zostava a k tomu ešte aj niečo navyše. Koľko sa priemerne bude míňať za vianočné nákupy? 

Čítať ďalej...

Spotrebiteľov trápia hlavne rastúce ceny

cenyslovaciČo v súčasnosti najviac trápi slovenské domácnosti? Pre rodiny, v ktorých je aspoň jeden dospelý člen bez práce, je to nezamestnanosť. Pre tých, ktorí síce prácu majú, ale zarábajú málo, je to pravdepodobne zlá finančná situácia.

Čítať ďalej...

Slovensko v kúpnej sile predbehlo susedné krajiny

gfk kupna silaPriemerný Slovák disponuje o 43 percent menším disponibilným príjmom než priemerný Európan. Z aktuálnej štúdie GfK Purchasing Power vyplynulo, že Slovensku patrí 23. priečka v rámci všetkých 42 krajín. 

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

Software na riadenie zásob naprieč celým dodávateľským reťazcom

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail