kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Na základný nákup potravín pracujeme 4 hodiny

platCeny tovarov a služieb v maloobchodnej sieti zaznamenávajú už od začiatku minulého roka stagnáciu alebo dokonca mierny medziročný pokles. Ako sa to prejavuje v nákupoch slovenských domácností?

Čítať ďalej...

Pokladničné bloky si pre istotu väčšina z nás kontroluje

uctenkyDôveruj, ale preveruj. Touto známou formuláciou sa pri pokladniciach v predajniach riadi väčšina zákazníkov na Slovensku. Pre takmer dve tretiny Slovákov je totiž po nákupe samozrejmosťou skontrolovať si pokladničný blok.

Čítať ďalej...

Slováci míňajú na oblečenie viac ako Česi

odevySlováci a Česi sú si v mnohom podobní. Aspoň taká je predstava väčšiny z nás. Prieskum však odhalil, že to určite neplatí v prípade spotrebiteľského správania a vybraných nákupných preferencií. V čom sú najväčšie rozdiely medzi Prahou a Bratislavou?

Čítať ďalej...

Káve holduje väčšina Slovákov

kavaZ výsledkov prieskumu, ktorý zrealizovala agentúra 2muse v spolupráci so sieťou predajní CAFEPOINT tiež vyplýva, že spotrebitelia vnímajú rozdiely medzi jednotlivými značkami a najdôležitejším faktorom pri kúpe je kvalita.

Čítať ďalej...

Slováci znížili spotrebu džúsov

dzusyNajnovšie štúdie pritom odhaľujú, že spotreba džúsov zaostáva za európskym priemerom nielen u nás, ale aj v susednom Poľsku či Českej republike. Prečo našinci džúsom neholdujú?

Čítať ďalej...

Generácia Z chce platby potvrdzovať odtlačkami prstov

odtlacokSpotrebitelia vo Veľkej Británii, vo veku od 16 do 24 rokov, chcú pri platbách u obchodníkov využívať biometrické bezpečnostné prvky. Nemajú problém nahradiť nimi doterajšiu autentifikáciu prostredníctvom hesiel.

Čítať ďalej...

Každá siedma domácnosť plánuje nákupy spotrebičov a nábytku

technikaSlovenská ekonomika nás vlani potešila rastom HDP o 2,4 % a znižovaním miery nezamestnanosti. Lepší ekonomický vývoj ide ruka v ruke aj so zlepšovaním sa finančnej situácie domácností.

Čítať ďalej...

PKS: Deti milujú cestoviny aj čerstvé ovocie a zeleninu

deti prieskumTakmer tretina piatakov zo základných škôl konzumuje sladké potraviny každý deň a 75 % piatakov konzumuje vyprážané jedlá 1 až 2 krát týždenne. Tieto, ale aj ďalšie zistenia priniesol štvrtý ročník celoslovenského prieskumu, ktorý je súčasťou kurzu zdravého stravovania „Hravo ži zdravo", pre žiakov piatych ročníkov.

Čítať ďalej...

Polovica Slovákov neušetrí mesačne ani 100 eur

domacnostiCelá štvrtina dokonca neušetrí ani 70 eur mesačne. Tretina Slovákov a každý štvrtý Čech navyše ani presne netuší, aké má finančné záväzky. Tieto skutočnosti vyplývajú z prieskumu UniCredit Bank o sporení a úveroch Slovákov a Čechov.

Čítať ďalej...

Slovenské domácnosti pociťujú rast cien

slovaci cenyIde až o tri pätiny slovenských domácností, ktoré sa domnievajú, že ceny u nás vlani rástli.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail