Slováci dbajú pri nákupoch aj na potreby svojich blízkych
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 26. jún 2019
Názor partnera je pri nákupe potravín najdôležitejší, deti majú naň výrazne menší vplyv. Muži nakupujú potraviny väčšinou podľa nákupného zoznamu, ženy nakupujú spontánnejšie.
Ochota nakupovať u obyvateľov Slovenska rastie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 10. jún 2019
Až tri štvrtiny obyvateľov našej krajiny plánujú minúť podľa prieskumu L’Observatoire Cetelem v roku 2019 viac. Prieskum bol realizovaný na vzorke 13 800 spotrebiteľov v 17 európskych krajinách.
Aká je najobľúbenejšia značka Slovákov?
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 12. apríl 2019
Podľa novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG na Slovensku je najobľúbenejšou značkou Slovákov internetové kníhkupectvo Martinus. V prvej desiatke sa umiestnili z obchodníkov ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl, Kaufland, IKEA a dm drogerie markt.
Prémiové produkty sú nakupované hlavne v kamenných predajniach
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 13. marec 2019
Online nakupovanie si získalo obľubu po celom svete a nielen pri nákupe štandardných produktov, ale aj v prípade prémiového segmentu.
Prieskum: Pivu dávame prednosť pred vínom
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 05. marec 2019
Aspoň raz týždenne si pivo vychutná až 85 % dospelých Slovákov . Spotreba piva rastie, v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi, a ročne ho v priemere vypijeme až 72 litrov na hlavu, čo predstavuje asi 144 veľkých pív.
Plateniu hotovosťou za bežné nákupy sa snaží vyhýbať 25% populácie
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 25. február 2019
Spoločnosť Go4insight zisťovala, ako sa obyvateľstvo Slovenska prakticky stavia k platbám v hotovosti a kartou pri bežných nákupoch a koľko obyvateľov už so sebou nepotrebuje nosiť hotovosť.
Aký je záujem Slovákov o cigarety?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 12. február 2019
Trh s klasickými cigaretami z roka na rok rastie, kvôli rastu cien sa dynamickejšie ako predaný objem navýšili tržby. Na nákup cigariet Slováci najviac preferujú klasické predajne s potravinami, ale do popredia sa dostávajú čerpacie stanice.
Čo je typické pre slovenské predvianočné nákupy?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 29. november 2018
S blížiacimi sa Vianocami rastú výdaje slovenských spotrebiteľov na darčeky aj potraviny. Nerastú však len v porovnaní s predchádzajúcimi jesennými a letnými mesiacmi, ale aj v porovnaní s predvianočným obdobím minulých rokov. Zistil to prieskum agentúry Nielsen.
70% obyvateľov Slovenska nesúhlasí s návrhom zákona o osobitnom odvode reťazcov
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 23. november 2018
Prieskumná agentúra Go4insight zisťovala názor obyvateľov Slovenska na pripravovaný návrh zákona o osobitnom odvode reťazcov. Výsledky prieskumu ukazujú, že väčšina obyvateľov Slovenska nepodporuje tento návrh.
Až dve tretiny Slovákov strácajú počas Black Friday zdravý rozum
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 23. november 2018
Uvádza to aktuálny prieskum značky Gambrinus. Odhalil aj to, že hoci sa o ženách zvykne hovoriť ako o nákupných maniačkach, bezhlavé nakupovanie počas výpredajov je blízke skôr mužom.