volba spotrebitela 450x1017 left

Kúpna sila Európanov rastie

kupna silaV Európe tento rok vzrástla kúpna sila približne o 4 percentá. Výška disponibilných príjmov sa však výrazne líši naprieč kontinentom a v rámci jednotlivých 42 krajín, ktoré boli do štúdie GfK zahrnuté.

Čítať ďalej...

Viac ako polovica domácností pravidelne vyhadzuje potraviny

tetrapackNajčastejším dôvodom je skutočnosť, že ide o pokazené jedlo. Podľa prieskumu spoločnosti Tetra Pak sa to týka hlavne varených jedál, pečiva, ovocia a zeleniny.

Čítať ďalej...

Slovákov trápia vysoké výdaje za jedlo

jedloPeniaze chýbajú všetkým, avšak Slováci sú plní nádeje, zatiaľ čo Češi zostávajú opatrnejší.

Čítať ďalej...

Väčšina Slovákov odpad triedi

Aspoň nejakýodpady druh odpadu triedi vo svojej domácnosti 88 % našincov. Medzi najčastejšie recyklované suroviny patria plasty a papier, veľmi často taktiež sklo.

Čítať ďalej...

Čistiace prostriedky kupujú hlavne ženy

cisticeNajfrekventovanejšie je umývanie sporáku a zametanie podlahy. Mesačná útrata za upratovanie v oboch krajinách väčšinou nepresahuje 20 €.

Čítať ďalej...

Na internete sa komunikuje a čoraz viac aj nakupuje

onlinePrístup k internetu má v súčasnosti už takmer každý. Internet umožňuje nájsť informácie, realizovať platby, zabávať sa, alebo nakupovať . Čo charakterizuje Slovákov nakupujúcich na internete?

Čítať ďalej...

Prijali by Česi zatvorenie predajní počas sviatkov?

nedelaV Česku aktuálne prebieha diskusia o obmedzení otváracej doby v predajniach počas sviatkov. Týka sa to prevádzok s predajnou plochou nad 200 metrov štvorcových. Aký je názor českých spotrebiteľov? Prijali by prípadné obmedzenia? 

Čítať ďalej...

Na základný nákup potravín pracujeme 4 hodiny

platCeny tovarov a služieb v maloobchodnej sieti zaznamenávajú už od začiatku minulého roka stagnáciu alebo dokonca mierny medziročný pokles. Ako sa to prejavuje v nákupoch slovenských domácností?

Čítať ďalej...

Pokladničné bloky si pre istotu väčšina z nás kontroluje

uctenkyDôveruj, ale preveruj. Touto známou formuláciou sa pri pokladniciach v predajniach riadi väčšina zákazníkov na Slovensku. Pre takmer dve tretiny Slovákov je totiž po nákupe samozrejmosťou skontrolovať si pokladničný blok.

Čítať ďalej...

Slováci míňajú na oblečenie viac ako Česi

odevySlováci a Česi sú si v mnohom podobní. Aspoň taká je predstava väčšiny z nás. Prieskum však odhalil, že to určite neplatí v prípade spotrebiteľského správania a vybraných nákupných preferencií. V čom sú najväčšie rozdiely medzi Prahou a Bratislavou?

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail