Do obchodných centier chodíme aspoň raz týždenne

centra nakupyNiektorí Slováci považujú nakupovanie za nevyhnutnú povinnosť, iní chcú byť stále trendy a pre ďalších je to vyplnenie času. Z výsledkov prieskumu Lifestyle (TNS Slovakia) vyplynulo, že nákupné centrá v minulosti navštívili už takmer všetci Slováci (93 %).

Čítať ďalej...

Líši sa motivácia k nákupom na internete a v kamenných predajniach?

motivacia gfkPanuje presvedčenie, že primárnou motiváciou spotrebiteľov k nákupom prostredníctvom internetu je lepšia cena, úspora času a najmä prístup k tzv. „dlhému chvostu” (long tail). Je to však skutočne tak?

Čítať ďalej...

Zlúčenie vernostných kariet do jednej by väčšina z nás privítala

vernostneSlováci vernostné programy obľubujú vo veľkej miere. Aspoň jednu vernostnú kartu má 85 % z nás. Z prieskumu spoločnosti MasterCard vyplynulo, že najčastejšie majú ľudia štyri až päť kariet, no vlastnia ich oveľa viac, ako skutočne používajú. Dôvodom je skutočnosť, že často zabúdajú, že nejaké vernostné karty vôbec majú.

Čítať ďalej...

Tri štvrtiny Slovákov sledujú pôvod potravín

povodPre väčšinu našincov je pôvod potravín jedným z rozhodujúcich faktorov pri nakupovaní. Tri štvrtiny (77 %) z nich v predajni zisťujú miesto výroby daného produktu. Najviac túto informáciu sledujú u čerstvých výrobkov.

Čítať ďalej...

Ako dlho pracujú Slováci na 20 eurový nákup?

nakup euroSlováci v roku 2015 zarobili viac ako rok predtým. Priemerná nominálna mesačná mzda vzrástla na 883 €. Medzi jednotlivými regiónmi sú však rozdiely. A to aj pokiaľ ide o nakupovanie.

Čítať ďalej...

Na účte majú muži viac financií než ženy

financieDomácim financiám na Slovensku vládnu obaja partneri takpovediac rovným dielom. Spoločne o nich rozhodujú vo viac než polovici slovenských rodín. Muži majú hlavné slovo len v 21 percentách prípadov, ženy vládnu pätine rodinných pokladníc.

Čítať ďalej...

Káva alebo čaj? V obľube máme oboje

pitie cajuĽudia môžu patriť medzi pravákov, ľavákov, milovníkov psov a mačiek alebo tiež ku kávičkárom či milovníkom čaju. Obidva tieto prastaré a napriek tomu moderné nápoje konzumuje väčšina súčasnej populácie. Čím sa odlišujú spotrebitelia , ktorí pijú čaj a kávu, ako vyzerajú ich rituály a čo majú spoločné?

Čítať ďalej...

Spotrebiteľská klíma sa koncom roka zvýšila

spotrebitel klimaMedzi septembrom a decembrom 2015 sa index spotrebiteľskej klímy za Európsku úniu ako celok zvýšil konkrétne o 1,9 bodu na 12,2 bodu. Čo charakterizovalo spotrebiteľov na Slovensku? 

Čítať ďalej...

Každý piaty Slovák kúpi pred Valentínom kyticu kvetov

kvetyNa blížiaci sa sviatok zamilovaných v priemere minú Slováci 25 €. Mladí ľudia dokonca plánujú utrácať viac ako vlani. Zaujímavosťou sú nákupné odlišnosti medzi Slovákmi a Čechmi.

Čítať ďalej...

Prieskum o praní: Slováci perú šesťkrát za dva týždne

pranie szzvV Európe sa každý deň operie 94 miliónov dávok bielizne. V porovnaní s rokom 2011 spotrebitelia menej dbajú na pranie pri nižších teplotách ako aj na používanie menšieho množstva vody či koncentrovaných pracích prostriedkov.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail