volba spotrebitela 450x1017 left

Tri štvrtiny Slovákov sledujú pôvod potravín

povodPre väčšinu našincov je pôvod potravín jedným z rozhodujúcich faktorov pri nakupovaní. Tri štvrtiny (77 %) z nich v predajni zisťujú miesto výroby daného produktu. Najviac túto informáciu sledujú u čerstvých výrobkov.

Čítať ďalej...

Ako dlho pracujú Slováci na 20 eurový nákup?

nakup euroSlováci v roku 2015 zarobili viac ako rok predtým. Priemerná nominálna mesačná mzda vzrástla na 883 €. Medzi jednotlivými regiónmi sú však rozdiely. A to aj pokiaľ ide o nakupovanie.

Čítať ďalej...

Na účte majú muži viac financií než ženy

financieDomácim financiám na Slovensku vládnu obaja partneri takpovediac rovným dielom. Spoločne o nich rozhodujú vo viac než polovici slovenských rodín. Muži majú hlavné slovo len v 21 percentách prípadov, ženy vládnu pätine rodinných pokladníc.

Čítať ďalej...

Káva alebo čaj? V obľube máme oboje

pitie cajuĽudia môžu patriť medzi pravákov, ľavákov, milovníkov psov a mačiek alebo tiež ku kávičkárom či milovníkom čaju. Obidva tieto prastaré a napriek tomu moderné nápoje konzumuje väčšina súčasnej populácie. Čím sa odlišujú spotrebitelia , ktorí pijú čaj a kávu, ako vyzerajú ich rituály a čo majú spoločné?

Čítať ďalej...

Spotrebiteľská klíma sa koncom roka zvýšila

spotrebitel klimaMedzi septembrom a decembrom 2015 sa index spotrebiteľskej klímy za Európsku úniu ako celok zvýšil konkrétne o 1,9 bodu na 12,2 bodu. Čo charakterizovalo spotrebiteľov na Slovensku? 

Čítať ďalej...

Každý piaty Slovák kúpi pred Valentínom kyticu kvetov

kvetyNa blížiaci sa sviatok zamilovaných v priemere minú Slováci 25 €. Mladí ľudia dokonca plánujú utrácať viac ako vlani. Zaujímavosťou sú nákupné odlišnosti medzi Slovákmi a Čechmi.

Čítať ďalej...

Prieskum o praní: Slováci perú šesťkrát za dva týždne

pranie szzvV Európe sa každý deň operie 94 miliónov dávok bielizne. V porovnaní s rokom 2011 spotrebitelia menej dbajú na pranie pri nižších teplotách ako aj na používanie menšieho množstva vody či koncentrovaných pracích prostriedkov.

Čítať ďalej...

Čo odlišuje Slovákov od Čechov pri nákupe darčekov?

zootTrend nákupov darčekov online silnie, na partnerov míňame viac ako na deti a po Vianociach najčastejšie vraciame práve oblečenie. Zaujímavé zistenia prináša ďalší zo série prieskumov Fashion report slovenského online obchodu s módou ZOOT.sk a prieskumnej agentúry Perfect Crowd.

Čítať ďalej...

Na Vianoce najviac potešia knihy a oblečenie

darcekkyyZ prieskumov o predvianočnom správaní spotrebiteľov vyplýva, že vianočné želania Slovákov sa dlhodobo nemenia. Čo patrí v adventnom období k najviac žiadaným tovarom? 

Čítať ďalej...

Koľko utratia Slováci za vianočné nákupy?

tns vianoceV tomto roku to bude priemerne 477 €. Do tejto sumy sú započítané výdavky na potraviny a nápoje ako aj výdavky na vianočné darčeky.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail