Ako často nakupujú Slováci v e-shopoch?

chlebounovaPopularita internetových obchodov je na Slovensku naďalej vysoká. Aspoň raz za štvrť roka v nich nakupuje 62 % ľudí, čo je o 17 % viac než v roku 2010.

Čítať ďalej...

Až 8 z 10 Slovákov pravidelne raňajkuje

ranajkyObed a večera na Slovensku predstavujú hlavné jedlá dňa, ktoré si nechá ujsť len minimum ľudí. Ukázal to výskum Nielsen Admosphere realizovaný na vzorke päťsto respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.

Čítať ďalej...

Čo by ľudia dokúpili do svojho bývania?

nabytok ludiaVýsledky zaujímavého celosvetového prieskumu ukazujú, v ktorých piatich krajinách ľudia najviac usilujú o zlepšenie rôznych aspektov svojho bývania.

Čítať ďalej...

Kam smerujú výdavky mladých Slovákov?

VUB prieskumMladí Slováci do 26 rokov viac než polovicu svojich peňazí minú na zábavu a jedlo. V rebríčku výdavkov vedú fastfoody, kiná, oblečenie alebo nákup hier. Mladí radi využívajú aj výpredaje oblečenia v nákupných centrách, kde minú v jednom obchode v priemere 30 €.

Čítať ďalej...

Detské oblečenie najčastejšie nakupujeme v obchodných domoch

detske oblecko kópiaOblečenie pre deti nakupujú dve tretiny Slovákov. Okrem obchodných domov, ktoré patria najobľúbenejším miestam nákupov týchto tovarov, sú vyhľadávané aj online bazáre. Tie využíva viac než tretina užívateľov internetu so záujmom o kúpu detského oblečenia.

Čítať ďalej...

Výdavky spotrebiteľov na kozmetiku stále rastú

kozmetika vydavkyZa uplynulé tri roky vzrástli na vyše pol miliardy €. Potvrdzuje to prieskum, ktorý realizovalo celoeurópske združenie výrobcov kozmetických výrobkov Cosmetics Europe, ktorého členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky.

Čítať ďalej...

Generácia Millennials – Na vysnívané tovary si vytrvalo šetrí

millenianiNaše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Súčasní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční, dokonca ani nedostali svoj prvý mobil ako pätnásťroční. Už od útleho detstva sa hrávali s mobilmi svojich rodičov, ktorí to zároveň považovali za vhodný spôsob, ako dieťa zaujať.

Čítať ďalej...

Za letné oblečenie zaplatia Slováci do 100 €

ffPodľa exkluzívneho prieskumu spoločnosti Tesco nakupujú našinci letné oblečenie najčastejšie v kamenných predajniach s oblečením a v hypermarketoch. Nákup letného šatníka si väčšina necháva až na sezónu, pričom preferované sú zlacnené tovary.

Čítať ďalej...

Slovenskí spotrebitelia očakávajú výrazný hospodársky rast

klima1Ekonomické očakávania našincov narástli počas druhého štvrťroka o 6,6 bodu a v júni dosahovali 22,9 bodu. V porovnaní s júnom minulého roka to predstavuje nárast o 13,2 bodu.

Čítať ďalej...

Slováci si požičiavajú peniaze od rodiny aj priateľov

pozickaHoci si ľudia peniaze zväčša požičiavajú od bánk, štyria z desiatich Slovákov sa s finančnými požiadavkami obracajú aj na svojich príbuzných alebo známych. Najčastejšie pritom ide o sumu od 200 do 500 €.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail