Túžime po netradičných Vianociach, k realizácii však nepristúpime

home credit vianoceDve tretiny Slovákov túžia  prežiť Vianoce netradične. Radi by ich strávili mimo svojho domova v kruhu širokej rodiny, napríklad v horskej chate. Na takéto neobvyklé Vianoce by neváhalo prispieť viac ako 90 percent z nich a takmer polovica by bola dokonca ochotná vzdať sa kvôli nim vianočných darčekov.

Čítať ďalej...

Až 75% žien nakupuje vianočné darčeky

vianocePrebúdzajúca sa vianočná atmosféra dáva tušiť, že onedlho sú tu najkrajšie sviatky v roku. Medzinárodný prieskum spoločnosti Nielsen v 26 krajinách ukázal, väčšinu vianočných príprav majú na starosti ženy.

Čítať ďalej...

Slováci sú ochotní si za kvalitu aj priplatiť

kvalita NielsenV prístupe našincov k jedlu sa v súčasnosti presadzuje niekoľko tendencií. Pri nákupe potravín radi ušetria, tretina z nich je naopak ochotná si za kvalitné jedlo priplatiť a pomerne výrazný je tiež záujem o zdravý životný štýl.

Čítať ďalej...

Ako často nakupujú Slováci v e-shopoch?

chlebounovaPopularita internetových obchodov je na Slovensku naďalej vysoká. Aspoň raz za štvrť roka v nich nakupuje 62 % ľudí, čo je o 17 % viac než v roku 2010.

Čítať ďalej...

Až 8 z 10 Slovákov pravidelne raňajkuje

ranajkyObed a večera na Slovensku predstavujú hlavné jedlá dňa, ktoré si nechá ujsť len minimum ľudí. Ukázal to výskum Nielsen Admosphere realizovaný na vzorke päťsto respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.

Čítať ďalej...

Čo by ľudia dokúpili do svojho bývania?

nabytok ludiaVýsledky zaujímavého celosvetového prieskumu ukazujú, v ktorých piatich krajinách ľudia najviac usilujú o zlepšenie rôznych aspektov svojho bývania.

Čítať ďalej...

Kam smerujú výdavky mladých Slovákov?

VUB prieskumMladí Slováci do 26 rokov viac než polovicu svojich peňazí minú na zábavu a jedlo. V rebríčku výdavkov vedú fastfoody, kiná, oblečenie alebo nákup hier. Mladí radi využívajú aj výpredaje oblečenia v nákupných centrách, kde minú v jednom obchode v priemere 30 €.

Čítať ďalej...

Detské oblečenie najčastejšie nakupujeme v obchodných domoch

detske oblecko kópiaOblečenie pre deti nakupujú dve tretiny Slovákov. Okrem obchodných domov, ktoré patria najobľúbenejším miestam nákupov týchto tovarov, sú vyhľadávané aj online bazáre. Tie využíva viac než tretina užívateľov internetu so záujmom o kúpu detského oblečenia.

Čítať ďalej...

Výdavky spotrebiteľov na kozmetiku stále rastú

kozmetika vydavkyZa uplynulé tri roky vzrástli na vyše pol miliardy €. Potvrdzuje to prieskum, ktorý realizovalo celoeurópske združenie výrobcov kozmetických výrobkov Cosmetics Europe, ktorého členom je Slovenské združenie pre značkové výrobky.

Čítať ďalej...

Generácia Millennials – Na vysnívané tovary si vytrvalo šetrí

millenianiNaše najmladšie generácie sa narodili do technologického obdobia. Súčasní mladí ľudia sa neučili používať smartfón ako 30-roční, dokonca ani nedostali svoj prvý mobil ako pätnásťroční. Už od útleho detstva sa hrávali s mobilmi svojich rodičov, ktorí to zároveň považovali za vhodný spôsob, ako dieťa zaujať.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame