Alternatívne pôžičky na nákup zatiaľ príliš neoslovujú
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 16. január 2017
Pokiaľ sa Slováci chystajú kúpiť nejaký tovar za viac ako 200 €, no nemajú k dispozícii celú čiastku, väčšinou si zoberú klasický spotrebiteľský úver. Alternatívne spôsoby financovania zatiaľ na Slovensku príliš nie sú rozšírené.
Na vianočné darčeky sa tešia viac ženy, na jedlo muži
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 14. december 2016
Vianoce na Slovensku oslavuje takmer každý. Ľuďom sa na týchto sviatkoch najviac páči, že strávia čas s rodinou a priateľmi, celková atmosféra Vianoc, ale aj sviatočné jedlo a pitie.
Slováci si neváhajú na vianočné darčeky požičať
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 12. december 2016
Až 15 % Slovákov plánuje, že si v krátkom čase vezme pôžičku, okrem iného aj na nákup vianočných darčekov.
Túžime po netradičných Vianociach, k realizácii však nepristúpime
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 29. november 2016
Dve tretiny Slovákov túžia prežiť Vianoce netradične. Radi by ich strávili mimo svojho domova v kruhu širokej rodiny, napríklad v horskej chate. Na takéto neobvyklé Vianoce by neváhalo prispieť viac ako 90 percent z nich a takmer polovica by bola dokonca ochotná vzdať sa kvôli nim vianočných darčekov.
Až 75% žien nakupuje vianočné darčeky
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 11. november 2016
Prebúdzajúca sa vianočná atmosféra dáva tušiť, že onedlho sú tu najkrajšie sviatky v roku. Medzinárodný prieskum spoločnosti Nielsen v 26 krajinách ukázal, väčšinu vianočných príprav majú na starosti ženy.
Slováci sú ochotní si za kvalitu aj priplatiť
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 27. október 2016
V prístupe našincov k jedlu sa v súčasnosti presadzuje niekoľko tendencií. Pri nákupe potravín radi ušetria, tretina z nich je naopak ochotná si za kvalitné jedlo priplatiť a pomerne výrazný je tiež záujem o zdravý životný štýl.
Ako často nakupujú Slováci v e-shopoch?
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 05. október 2016
Popularita internetových obchodov je na Slovensku naďalej vysoká. Aspoň raz za štvrť roka v nich nakupuje 62 % ľudí, čo je o 17 % viac než v roku 2010.
Až 8 z 10 Slovákov pravidelne raňajkuje
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 20. september 2016
Obed a večera na Slovensku predstavujú hlavné jedlá dňa, ktoré si nechá ujsť len minimum ľudí. Ukázal to výskum Nielsen Admosphere realizovaný na vzorke päťsto respondentov z internetovej populácie staršej ako 15 rokov zo Slovenského národného panela.
Čo by ľudia dokúpili do svojho bývania?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 13. september 2016
Výsledky zaujímavého celosvetového prieskumu ukazujú, v ktorých piatich krajinách ľudia najviac usilujú o zlepšenie rôznych aspektov svojho bývania.
Kam smerujú výdavky mladých Slovákov?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 30. august 2016
Mladí Slováci do 26 rokov viac než polovicu svojich peňazí minú na zábavu a jedlo. V rebríčku výdavkov vedú fastfoody, kiná, oblečenie alebo nákup hier. Mladí radi využívajú aj výpredaje oblečenia v nákupných centrách, kde minú v jednom obchode v priemere 30 €.