KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Slováci sa zbavujú aj nábytku, najčastejšie postelí a sedačiek

IKEA druhy zivot nabytku mDáta z najnovšej odpadovej štúdie IKEA , ktorá bola realizovaná v spolupráci s medzinárodnou spoločnosťou orientujúcou sa na cirkulárne odpadové hospodárstvo Cyrkl, poukazujú na predpoklad, že Slováci sa každoročne zbavia v priemere až 239 735 ton dreveného a objemného odpadu z komunálnej sféry.

Čítať ďalej...

Rýchlosť doručenia je dôležitá pre tri štvrtiny Slovákov

dodo dorucenie mŠpeciálne to platí v segmente online nákupu potravín, kde doručenie do 90 minút alebo v deň objednania preferuje 80 % spotrebiteľov.

Čítať ďalej...

Motoristi ocenia na čerpačkách aj čerstvé potraviny

cs omv rovinka interier mTakmer 9 z 10 našincov považuje koncept predaja potravín na čerpacej stanici za výhodný. Najviac by ho využili cestou do práce a z nej, vo večerných a nočných hodinách, keď sú už ostatné predajne zatvorené a, samozrejme, počas štátnych sviatkov či dní pracovného pokoja.

Čítať ďalej...

Inflácia zatriasla obsahom nákupných košíkov

inflacia kosiky mMenej čerstvého mäsa, rýb a ovocia, lacnejšie produkty alebo menej elektroniky. V časoch prudko stúpajúcich cien potravín spotrebitelia nakupujú viac produktov, ktoré napodobňujú tie značkové, pretože obdobné obaly pozitívne ovplyvňujú názory spotrebiteľov na základný výrobok.

Čítať ďalej...

Čo si všímajú spotrebitelia na obaloch?

spotrebitelia obaly mV poslednej dobe viac ekologické parametre obalov. V konečnom dôsledku je však cena pri nákupnom rozhodovaní stále oveľa dôležitejšia ako obal vyrobený z ekologického alebo recyklovateľného materiálu. Vyplýva to z aktuálneho prieskumu organizácie zodpovednosti výrobcov ENVI – PAK.

Čítať ďalej...

Sentiment európskeho spotrebiteľa sa mení

sentiment mNákupné správanie upravilo v poslednej dobe až 93 percent európskych spotrebiteľov a rozpočty domácností sú pod dôslednejšou kontrolou. Také sú závery nedávnej štúdie GfK, ktorá poskytla prehľad úsporných opatrení spotrebiteľov a rozdielov medzi jednotlivými národnosťami.

Čítať ďalej...

Prieskum: Slováci sa doma cítia horšie ako pred rokom

prieskumdomacnosti mPodľa nového prieskumu IKEA o živote v domácnosti sa vyše polovica Slovákov a Sloveniek (53 %) obáva finančnej situácie vo svojej domácnosti a 49 % celkového stavu ekonomiky.

Čítať ďalej...

Ako nakupuje generácia Z v porovnaní s mileniálmi?

glami 123 mRastie do produktívneho veku a čoskoro prevezme štafetu od mileniálov. Generácia Z chce nakupovať výrobky značiek, ktoré vyznávajú rovnaké hodnoty. Trendy, rýchla móda a zľavy sú však kľúčové faktory, ktoré vo finále ovplyvnia ich nákup módnych kúskov.

Čítať ďalej...

Najviac nakupujeme v decembri, tentokrát však drahšie

vianoce nakupy22 mDôvodom intenzívnejšieho decembrového míňania sú nákupy potravín na štedrovečerný stôl alebo darčekov pod vianočný stromček. Obchodníci tak v priebehu decembra utŕžia o desiatky percent viac ako počas iných mesiacov roka. Väčšina Slovákov realizuje nákupy počas decembra, niektorí aj na poslednú chvíľu. Nájdu sa však i takí, ktorí začínajú s vianočnými prípravami v predstihu.

Čítať ďalej...

Slováci potešia vianočným darčekom menej ľudí

vianocny prieskum 2022 mDoprajú im však kvalitnejšiu voľbu. O darčekoch mnohí rozmýšľajú rozumnejšie, namiesto zbytočností chcú kupovať praktickejšie veci. Každý desiaty Slovák, ktorý nakupuje na internete, neplánuje tento rok darovať dokonca žiadny darček.

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk