volba spotrebitela 450x1017 left

Až 68% našincov sa spolieha na názory iných spotrebiteľov

cetelem2Nachádzajú ich predovšetkým v internetovom prostredí. Tie potom uprednostňujú aj pred odporúčaniami predavačov v predajniach (52%). Menej ako 35 - roční Slováci sa dokonca spoliehajú na názory a vyjadrenia iných spotrebiteľov v online prostredí ešte o niečo viac (74%).

Čítať ďalej...

Tradície pri pečive prestávajú platiť

chliebChlieb a soľ sú naša národná klasika, no ak by sme sa riadili chuťovými preferenciami Slovákov, po novom by sme mali vítať zahraničných hostí celozrnným chlebom.

Čítať ďalej...

Stali sa z nás milovníci grilovania

grilovanie 2017Vyplynulo to aj z aktuálneho prieskumu spoločnosti Weber Stephen. Práve v roku 1952 jej zakladateľ George Stephen vyrobil prvý kotlový gril z bóje. Slováci nadšene nielen grilujú, ale aj nakupujú grily. Táto kategória v porovnaní s predošlým rokom zaznamenala nárast o takmer 20%, 37% ďalších nadšencov grilovania si záhradný gril plánuje v tomto roku kúpiť.

Čítať ďalej...

Slovensko: Nálada spotrebiteľov sa stále zlepšuje

spotrebitelia nalada 2017Pozitívna nálada európskych spotrebiteľov sa preniesla aj do prvého štvrťroku 2017. Už na konci decembra 2016 dosiahla spotrebiteľská klíma európskej dvadsať osmičky najvyššie hodnoty od januára 2008.

Čítať ďalej...

Osem z desiatich Slovákov má finančné predsavzatia

setrenie 2017Väčšine Slovákov sa zatiaľ darí dodržiavať tohtoročné predsavzatia, ktoré sa týkajú ich financií. Až 55% z nich uviedlo, že napĺňajú ciele, ktoré si dali v tejto oblasti začiatkom roka 2017. Osem z desiatich Slovákov totiž doňho vstupovalo so zámerom urobiť si poriadok vo svojich financiách.

Čítať ďalej...

Dôležité je rýchlo zaplatiť. Aké možnosti sú obľúbené?

platby dvaOkrem platieb bezkontaktnou kartou, ktorú pri nákupoch využíva 68 % Slovákov, sa stále populárnejšími stávajú aj ďalšie moderné spôsoby platieb.

Čítať ďalej...

Koľko Slovákov platí v predajni kartou?

platby kartouIde tak o prevažnú väčšinu Slovákov, ktorá používa na platenie pri nákupoch platobnú kartu. Vyplýva to z prieskumu spoločnosti MasterCard pri príležitosti vyhlásenia súťaže MasterCard Obchodník roka 2016.

Čítať ďalej...

Ako spotrebitelia vnímajú prémiovosť?

premiovostPrémiové produkty sa tešia z nárastu predaja naprieč krajinami celého sveta. Predaje v tzv. prémiovej rade, ktorú charakterizuje Nielsen ako produkty s cenou vyššou minimálne o 20% oproti priemernej cene za kategóriu, rastú rapídnou rýchlosťou.

Čítať ďalej...

Letáky ovplyvňujú najviac zákazníkov z východu Slovenska

letaky2Až 76,5 % našincov letáky dostáva a prezerá si ich, 33% podľa nich aj nakupuje. Zistenia vyplývajú z aktuálnej štúdie Shopping Monitor Slovakia 2016/2017, ktorá monitoruje nákupné správanie a spotrebiteľské preferencie domácností na Slovensku.

Čítať ďalej...

Slováci sú ochotnejší sa kvôli šperkom na Valentína zadlžiť

valentin sperkSviatok zamilovaných je pre mužov ideálnou príležitosťou potešiť svoju partnerku krásnym šperkom. Podľa International Diamond Exchange patrí Valentín spolu s Vianocami a Dňom matiek medzi sviatky, v období ktorých majú klenotníctva najvyššie tržby.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail