Ako využívajú Slováci vernostné programy?
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 16. apríl 2024
Tri štvrtiny Slovákov uprednostňujú nakupovanie v obchodoch, v ktorých majú k dispozícii zľavy vďaka vernostnej karte. Členom aspoň jedného vernostného programu je 96 % obyvateľov Slovenska.
Čo chcú Slováci najčastejšie zmeniť vo svojom živote?
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. marec 2024
Viac ako 60 % ľudí na Slovensku je vo svojom živote aktuálne s niečím nespokojných do takej miery, že by to chceli zmeniť. Nespokojnosť najčastejšie súvisí so zdravotným stavom, vzhľadom či spôsobom využívania voľného času. Zistenia vyplývajú z prieskumu agentúry Median, ktorý realizovala pre značku pramenitej vody Natura. Čo ďalšie odhalil prieskum?
PRIESKUM: 90 % Slovákov chápe, že život musí byť udržateľný. Úskalím je strata pohodlia
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 01. február 2024
Slováci v posledných rokoch dôslednejšie triedia odpad, šetria vodou a energiami. Rastie tiež skupina ľudí, ktorí do snahy znižovať dopady svojej spotreby neváhajú investovať čas a peniaze. Je tu však aj významná časť tých, ktorí na zmenu svojho správania nevidia dôvod.
Nákupné správanie Slovákov na internete sa mení
- Podrobnosti
- Uverejnené utorok, 23. január 2024
V porovnaní s rokom 2021 nakupujú Slováci na internete menej. Kým pred dvoma rokmi nakupovalo cez internet aspoň raz do mesiaca 40,5% Slovákov, v roku 2023 ich bolo 35%.
Polovica domácností čaká s nákupom potravín na zľavy
- Podrobnosti
- Uverejnené streda, 13. december 2023
Takmer 43 % slovenských domácností vydá mesačne za potraviny 200 až 400 €. Viac ako 400 € minie celá štvrtina slovenských rodín (26 %), zároveň však pätina (21 %) rodín musí vystačiť so sumou 120 až 200 €.
Najčastejším vianočným darčekom bude oblečenie
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 30. november 2023
Až štyridsaťšesť percent Slovákov utratí za vianočné darčeky pre svojich blízkych menej ako v minulosti, dôvodom je zdražovanie. Pätina ľudí preto čaká na zľavy a jeden z desiatich nebude kupovať žiadne darčeky.
Slováci pre zdražovanie šetrili hlavne pri kúpe drahšieho tovaru
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 20. november 2023
Tohtoročný vysoký rast cien tovarov a služieb prinútil mnohých Slovákov výraznejšie sa uskromniť a obmedziť financie na viaceré položky. Najvýraznejšie škrtali výdavky, ktoré neboli doslova nevyhnutné, zásadnejšie šetrili v prípade investícií do kúpy auta, drahšej kozmetiky či dovolenky.
Slováci priznávajú míňanie peňazí aj na zbytočnosti
- Podrobnosti
- Uverejnené pondelok, 02. október 2023
Napriek tomu, že úspory Slovákov klesajú, väčšina ľudí nemá problém utrácať za veci, ktoré nakoniec nevyužije. Takúto skúsenosť má podľa najnovšieho prieskumu 365.bank až 70 % populácie. Najzbytočnejším výdavkom je podľa tohto prieskumu oblečenie, ktoré označilo o pätinu viac žien ako mužov.
Umelú inteligenciu už vyskúšalo viac ako pol milióna Slovákov
- Podrobnosti
- Uverejnené štvrtok, 21. september 2023
Pravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Čo ďalšie odhalil prieskum agentúry Go4insight?
Až 67 % slovenských žien má problém pri nakupovaní oblečenia
- Podrobnosti
- Uverejnené piatok, 28. júl 2023
Letné dovolenkové obdobie prináša mnoho príležitostí obliecť si odvážnejší a kreatívne pestrejší outfit ako po zvyšok roka. Je to potenciál pre značky a obchodníkov, ktorí ponúkajú sezónne kolekcie a snažia sa zaujať aj sviežimi reklamnými kampaňami. Myslia však pri tom skutočne na všetkých zákazníkov rovnako?