KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Ako využívajú Slováci vernostné programy?

Vernostná aplikácia shell mTri štvrtiny Slovákov uprednostňujú nakupovanie v obchodoch, v ktorých majú k dispozícii zľavy vďaka vernostnej karte. Členom aspoň jedného vernostného programu je 96 % obyvateľov Slovenska.

Čítať ďalej...

Čo chcú Slováci najčastejšie zmeniť vo svojom živote?

median 0324 mViac ako 60 % ľudí na Slovensku je vo svojom živote aktuálne s niečím nespokojných do takej miery, že by to chceli zmeniť. Nespokojnosť najčastejšie súvisí so zdravotným stavom, vzhľadom či spôsobom využívania voľného času. Zistenia vyplývajú z prieskumu agentúry Median, ktorý realizovala pre značku pramenitej vody Natura. Čo ďalšie odhalil prieskum?

Čítať ďalej...

PRIESKUM: 90 % Slovákov chápe, že život musí byť udržateľný. Úskalím je strata pohodlia

udrzatelnost prieskum 0224 mSlováci v posledných rokoch dôslednejšie triedia odpad, šetria vodou a energiami. Rastie tiež skupina ľudí, ktorí do snahy znižovať dopady svojej spotreby neváhajú investovať čas a peniaze. Je tu však aj významná časť tých, ktorí na zmenu svojho správania nevidia dôvod.

Čítať ďalej...

Nákupné správanie Slovákov na internete sa mení

nakupnespravanie2024 mV porovnaní s rokom 2021 nakupujú Slováci na internete menej. Kým pred dvoma rokmi nakupovalo cez internet aspoň raz do mesiaca 40,5% Slovákov, v roku 2023 ich bolo 35%.

Čítať ďalej...

Polovica domácností čaká s nákupom potravín na zľavy

nakup potraviny zlavy mTakmer 43 % slovenských domácností vydá mesačne za potraviny 200 až 400 €. Viac ako 400 € minie celá štvrtina slovenských rodín (26 %), zároveň však pätina (21 %) rodín musí vystačiť so sumou 120 až 200 €.

Čítať ďalej...

Najčastejším vianočným darčekom bude oblečenie

vianocne nakupy 2023 mAž štyridsaťšesť percent Slovákov utratí za vianočné darčeky pre svojich blízkych menej ako v minulosti, dôvodom je zdražovanie. Pätina ľudí preto čaká na zľavy a jeden z desiatich nebude kupovať žiadne darčeky.

Čítať ďalej...

Slováci pre zdražovanie šetrili hlavne pri kúpe drahšieho tovaru

Slovaci setrenie prieskum 2023 malaTohtoročný vysoký rast cien tovarov a služieb prinútil mnohých Slovákov výraznejšie sa uskromniť a obmedziť financie na viaceré položky. Najvýraznejšie škrtali výdavky, ktoré neboli doslova nevyhnutné, zásadnejšie šetrili v prípade investícií do kúpy auta, drahšej kozmetiky či dovolenky.

Čítať ďalej...

Slováci priznávajú míňanie peňazí aj na zbytočnosti

zbytocne nakupy 2023 mNapriek tomu, že úspory Slovákov klesajú, väčšina ľudí nemá problém utrácať za veci, ktoré nakoniec nevyužije. Takúto skúsenosť má podľa najnovšieho prieskumu 365.bank až 70 % populácie. Najzbytočnejším výdavkom je podľa tohto prieskumu oblečenie, ktoré označilo o pätinu viac žien ako mužov.

Čítať ďalej...

Umelú inteligenciu už vyskúšalo viac ako pol milióna Slovákov

AI 0923 mPravidelných používateľov umelej inteligencie je približne 5% obyvateľstva. Najviac používateľov je medzi mladými ľuďmi. Čo ďalšie odhalil prieskum agentúry Go4insight?

Čítať ďalej...

Až 67 % slovenských žien má problém pri nakupovaní oblečenia

glami 723 mLetné dovolenkové obdobie prináša mnoho príležitostí obliecť si odvážnejší a kreatívne pestrejší outfit ako po zvyšok roka. Je to potenciál pre značky a obchodníkov, ktorí ponúkajú sezónne kolekcie a snažia sa zaujať aj sviežimi reklamnými kampaňami. Myslia však pri tom skutočne na všetkých zákazníkov rovnako?

Čítať ďalej...

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk