kaufland jedlo banner h

kaufland jedlo banner l

kaufland jedlo banner r

Hornbach: Každý druhý Slovák využije možnosť samoobslužného nakupovania

HornbachVyplýva z prieskumu, ktorý si tento obchodník nechal vypracovať pri príležitosti spustenia pilotnej prevádzky aplikácie SELF SCAN v Košiciach.

Čítať ďalej...

Obchodníci by podľa spotrebiteľov mali tovary Fairtrade ponúkať aktívnejšie

FTprieskum mNedávno zrealizovaný prieskum naznačil vyšší záujem Slovákov o témy spojené s princípmi Fairtrade, ako sú ochrana životného prostredia alebo zákaz detskej práce.

Čítať ďalej...

Aké skúsenosti majú Slováci so zdieľanou ekonomikou?

zdielana2019 mTakmer polovica Slovákov aktívnych na internete pozná pojem zdieľaná ekonomika, avšak nevedia presne, čo znamená. Respondenti, ktorí zdieľanie služieb alebo vecí využívali v minulosti alebo ich využívajú aj dnes, tvoria spolu tretinu, a ich skúsenosti sú prevažne pozitívne.

Čítať ďalej...

Lojalita k značke stráca hodnotu

Nlojalita mV súčasnosti chcú spotrebitelia viac ako kedykoľvek predtým skúšať niečo nové a v dôsledku toho sa zvyšuje nelojalita voči značke.

Čítať ďalej...

Slováci dbajú pri nákupoch aj na potreby svojich blízkych

billablizki mNázor partnera je pri nákupe potravín najdôležitejší, deti majú naň výrazne menší vplyv. Muži nakupujú potraviny väčšinou podľa nákupného zoznamu, ženy nakupujú spontánnejšie.

Čítať ďalej...

Ochota nakupovať u obyvateľov Slovenska rastie

spotreba2019 mAž tri štvrtiny obyvateľov našej krajiny plánujú minúť podľa prieskumu L’Observatoire Cetelem v roku 2019 viac. Prieskum bol realizovaný na vzorke 13 800 spotrebiteľov v 17 európskych krajinách.

Čítať ďalej...

Aká je najobľúbenejšia značka Slovákov?

znacky KPMG mPodľa novej štúdie zákazníckej skúsenosti KPMG na Slovensku je najobľúbenejšou značkou Slovákov internetové kníhkupectvo Martinus. V prvej desiatke sa umiestnili z obchodníkov ešte Panta Rhei, Yves Rocher, Lidl, Kaufland, IKEA a dm drogerie markt.

Čítať ďalej...

Prémiové produkty sú nakupované hlavne v kamenných predajniach

Online nakupovanie si získalo obľubu po celom svete a nielen pri nákupe štandardných produktov, ale aj v prípade prémiového segmentu.

Čítať ďalej...

Prieskum: Pivu dávame prednosť pred vínom

pivo2019prieskum mAspoň raz týždenne si pivo vychutná až 85 % dospelých Slovákov . Spotreba piva rastie, v porovnaní s inými alkoholickými nápojmi, a ročne ho v priemere vypijeme až 72 litrov na hlavu, čo predstavuje asi 144 veľkých pív.

Čítať ďalej...

Plateniu hotovosťou za bežné nákupy sa snaží vyhýbať 25% populácie

plateniehotovost2019 mSpoločnosť Go4insight zisťovala, ako sa obyvateľstvo Slovenska prakticky stavia k platbám v hotovosti a kartou pri bežných nákupoch a koľko obyvateľov už so sebou nepotrebuje nosiť hotovosť.

Čítať ďalej...

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2019 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail