Kaufland Velka noc 1000x102

Kaufland Velka noc 450x1017 L

Kaufland Velka noc 450x1017 P

Na trh prichádza pivný špeciál Šariš IPA naša

Sládkovia z Veľkého Šariša po vlaňajšom úspechu Šariš Ejl prichádzajú na trh s ďalším pivným špeciálom.

 

ŠARIŠ IPA NAŠA


Aj tento raz receptúru okorenili slovenskou iskrou a vášňou a upravili ju tak, aby Slovákom dokonale sadla. Výsledkom je pivná novinka Šariš IPA naša, inšpirovaná vrchne kvaseným špeciálom IPA. Pivný zážitok dotvára kombinácia amerických chmeľov, ktoré pivu dodávajú plnšiu chuť a lahodnú horkosť.


Pivovar Šariš, ako prvý veľký pivovar, uvaril v minulom roku pre milovníkov zlatistého moku novinku, ktorá prepísala pivnú mapu Slovenska. Sládkovia inšpirovaní tradičnou anglickou receptúrou piva ALE, uvarili Šariš Ejl, ale po našom a prispôsobili ho požiadavkám domácich spotrebiteľov. A vyplatilo sa. Šariš Ejl splnil nastavené očakávania, preto Plzeňský Prazdroj Slovensko prichádza s ďalšou novinkou v rade, a to Šariš IPA naša, inšpirovanou vrchne kvasenými pivami typu India Pale Ale (IPA). Tie v súčasnosti prežívajú obrovský rozmach, najmä v Severnej Amerike.


Šariš IPA naša prináša slovenským spotrebiteľom nové kombinácie pivného sveta a cieli najmä na tých, ktorí majú v porovnaní s Ejlom radšej výraznejšie chute. „Na výrobu Šariš IPA naša používame slovenský slad z našej vlastnej sladovne, vodu zo slovenských vrchov, pričom výraznú chuť dodáva kombinácia unikátnych amerických chmeľov. Vďaka tomuto spojeniu má naša IPA plnšiu chuť a výraznejšiu horkosť, avšak stále si zachováva lahodnosť,“ uvádza Ján Píry, obchodný sládok Plzeňského Prazdroja Slovensko. Sládkom zo Šariša sa tak opäť podarilo dokonale spojiť slovenskú vášeň a vynaliezavosť s americkým chmeľom.


Pri novinke Šariš IPA naša pivovar znova stavil na vlastnú receptúru. „Prinášame jeho tzv. „session“ verziu, pri ktorej si nápoj zachováva chuťový profil daného štýlu, ale pri nižšom obsahu alkoholu 4,5 %. Rovnako ako v prípade Ejlu, pivo sme uvarili v ľahšej, piteľnejšej variante s dôrazom na chuťové preferencie Slovákov,“ vysvetľuje Ján Čerkala, manažér závodu, Pivovar Šariš.


Špeciály sa u Slovákov tešia čoraz väčšej obľube, čo potvrdzuje aj popularita programu Voľba sládkov, do ktorého sa zapája stále viac podnikov. „Segment pivných špeciálov je na vzostupe. Slovenský zákazník je v oblasti piva čoraz vzdelanejší a oproti klasickým ležiakom rád siaha aj po nových pivných štýloch. Naša spoločnosť aktívne reaguje na tento dopyt rozšírením svojho stáleho portfólia o nový produkt, ktorý zákazníkom prinesie jedinečný pivný zážitok,“ hodnotí Martin Grygařík, obchodný riaditeľ Plzeňského Prazdroj Slovensko. Ako dodáva, oba pivné špeciály z dielne šarišských sládkov sa tak navzájom dopĺňajú. Plzeňský Prazdroj Slovensko chce týmto krokom osloviť zákazníkov, ktorí radi experimentujú a zároveň si upevniť pozíciu lídra v segmente špeciálov na Slovensku.


Vo všetkých hlavných maloobchodných sieťach je Šariš IPA naša k dispozícii od marca 2020, a to v plechovke s objemom 0,5l.

 

Zdroj: Plzeňský Prazdroj Slovensko

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Retail Summit 2020 v 100 sekundách

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail