Káva Starbucks prichádza do slovenských obchodov


Na začiatku septembra vstúpi na slovenský trh nový rad prémiovej kávy celosvetovo známej značky Starbucks.

 

starbucks blonde espresso roast m

 

Káva, ktorú na trh uvedie spoločnosť Nestlé, bude dostupná v slovenskej maloobchodnej sieti vo variantoch praženej a mletej kávy a tiež vo forme kávových kapsúl Starbucks určených pre kávovary NESCAFÉ Dolce Gusto. Nestlé týmto krokom reaguje na stále sa zvyšujúci záujem o kvalitnú a dostupnú kávu zo strany spotrebiteľov. Partnerstvo so Starbucks prináša Nestlé nielen rozšírenie portfólia, ale tiež posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou.

 

„V posledných rokoch ľudia venujú väčšiu pozornosť kvalite a pôvodu kávy, ktorú kupujú. Inšpirujú sa najmä v kaviarňach prinášajúcich nové trendy. Vstupom najznámejšej kaviarenskej značky Starbucks do retailu, ponúkame našim spotrebiteľom možnosť, aby si svoju obľúbenú kávu, na ktorú sú zvyknutí, vychutnali v pohodlí domova. Nové portfólio bude výhradne obsahovať vysoko kvalitnú kávu Arabica, eticky získanú od pestovateľov z najlepších oblastí. Rozšíri sa tak naša existujúca ponuka a spotrebiteľom ponúkne úplne nové chute,“ hovorí Vratislav Janda, riaditeľ pre korporátne záležitosti Nestlé Česko a dodáva: „Zároveň týmto krokom Nestlé kompletizuje svoje portfólio a so značkami Nescafé, Nespresso a Starbucks ponúka najširšie spektrum káv dostupných na celom svete.“

 

starbucks espresso roast dark m

 

100% Arabica, tri stupne praženia

 

Nové portfólio značky Starbucks v maloobchode bude zahŕňať rad prémiovej zrnkovej, mletej i porciovanej kávy, obsahujúce 100% kávu Arabica, ktorá sa eticky získava od pestovateľov z vybraných oblastí po celom svete. Ponuka sa skladá z jednodruhových káv i kávových zmesí, v troch variantoch praženia - Blonde, Medium a Dark Roast, ktoré sú pre kávy Starbucks typické.


Stupeň praženia Blonde Roast charakterizuje svetlejší odtieň kávových zŕn a jemná chuť, ktorá sa výborne kombinuje s mliekom. Tento druh praženia reprezentujú kávy Blonde® Espresso Roast a Starbucks® Veranda Blend®. V prípade Medium Roast sú kávové zrná trochu tmavšie, charakterizované vyváženou chuťou. V slovenských obchodoch bude od septembra tento druh praženia zastúpený kávou Pike Place® Roast, House Blend a Single-Origin Colombia. Posledným stupňom je Dark Roast charakterizovaný plnou a výraznou chuťou. Na najvyšší stupeň boli upražené kávové zrná Caffe Verona™ a Espresso Roast.


Okrem zrnkovej a mletej kávy, budú k dispozícii tiež kávové kapsuly do prístrojov NESCAFÉ Dolce Gusto. V rámci NDG pôjde o kapsuly na prípravu Espressa, Americana, Latte Macchiata, Cappuccina alebo Caramel Macchiata. Nový rad kávy bude dostupný vo všetkých relevantných obchodných reťazcoch, vybraných elektor obchodoch a tiež online.

 

starbucks caramel macchiato nescafe dolce gusto


Spoločné partnerstvo prinesie Nestlé rozšírenie portfólia a posilnenie pozície lídra na globálnom trhu s kávou. Pre Starbucks zasa rýchlejší rast a väčší dosah na zákazníkov mimo kaviarne, keďže 93% všetkých vypitých šálok tohto obľúbeného nápoja je pripravených z kávy zakúpenej v maloobchode. Predovšetkým sa ale darí prémiovému segmentu, ktorý dlhodobo rastie. Na jar tohto roku bola káva Starbucks uvedená aj na niektorých trhoch západnej Európy. Ohlasy od tamojších spotrebiteľov a aj výsledky predaja dopadli nad očakávania pozitívne. Obdobný vývoj očakáva Nestlé taktiež na území Slovenskej republiky.

 

Zdroj: Nestlé

 

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona


newsletter optin




Video

Čo hovoria marketéri o konferencii Brad Management 2019?

Podcast

Ako najlepšie zužitkovať obmedzenie maloobchodných a distribučných spoločností?
zuzitkovat obmedzenie maloobchodnych spolocnosti retailmagazin podcast


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

Fashion Retail