Ocho chce osloviť ozajstnou chuťou olív

V značke Ocho, ktorá ponúka tri druhy olivových olejov sa ukrýva „Ozajstná Chuť Olív“. Oleje ako novinky prináša na trh spoločnosť Palma.

 

ocho classico olivovy olej v


Tradícia spočíva v pestovaní olív farmármi, ktorí sa denne starajú o olivovníky s láskou a nadšením. Olivy zbierajú klasickým spôsobom - obíjaním olivovníkov palicami a ručným pozbieraním plodov. Kvalitu zaručuje okamžité spracovanie olív po zbere, ako aj spôsob ich spracovania a plnenia tradičnými spôsobmi rodinných olivových fariem. Výsledkom sú oleje s ozajstnou chuťou olív, ktoré prinášame slovenskému zákazníkovi,“ hovorí Michaela Berzediová, brand a marketing manažérka spoločnosti Palma.


V rodine olivových olejov kraľuje Ocho Delicioso, stopercentný extra virgine olej, za studena lisovaný z ručne zbieraných olív. Ocenia ho milovníci výraznej, horko-štipľavej, delikátnej chuti olivového oleja s intenzívnou arómou. Používa sa na dochutenie jedál studenej kuchyne, šalátov, cestovín, polievok i omáčok.


Pre tých, čo dávajú prednosť ľahkej a jemnej chuti olivového oleja, je určený Ocho Classico. Tento olivový olej privítajú gurmáni obľubujúci ľahkú prímorskú kuchyňu, v ktorej má nezastupiteľné miesto. Má príjemnú arómu a pre vyšší bod zadymenia (nad 210°) je vhodnou voľbou na prípravu teplých jedál, varenie, marinovanie a grilovanie.


Ocho Intenso si získa spotrebiteľov, ktorí často a radi používajú olivový olej na prípravu teplých jedál. Vyniká výraznou arómou a intenzívnejšou olivovou chuťou. Vďaka vyššiemu bodu zadymenia (nad 210°) je výborný na varenie, marinovanie a dodá jedinečnú chuť aj grilovaným jedlám.

 

Zdroj: Palma

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikonayoutube-ikona



tchibo mazagrande

Video

RETAIL INNOVATIONS conference 2018


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail


banner kniha co nemame neprodame