KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Coca-Cola prináša ľadové čaje FUZETEA

fuzetea

 

Spoločnosť Coca-Cola uvádza prémiovú značku ľadových čajov FUZETEA aj na európske trhy. Globálne úspešný rad nápojov predstavuje nápadité spojenie čajového extraktu z trvalo udržateľnej produkcie, ovocných štiav a byliniek či aromatických kvetov.


Čaje FUZETEA si obľúbili spotrebitelia už v 52 krajinách sveta. Od januára prichádzajú aj na slovenský trh, a to s príchuťami namiešanými podľa gusta európskych spotrebiteľov vo výskumnom centre spoločnosti Coca-Cola v Bruseli.
„Chute spotrebiteľov sa menia, želajú si širší výber nápojov," hovorí Michal Blaško, marketingový riaditeľ spoločnosti

 

Coca-Cola Česká republika a Slovensko. „Uvedenie FUZETEA na slovenský ako aj európsky trh prináša rad nových a prekvapivých chuťových kombinácií. Ľadové čaje sú dôležitým a rýchlo rastúcim segmentom."

 

Značka FUZETEA bola uvedená na trh v roku 2012 a dnes je jednou z najrýchlejšie rastúcich značiek v portfóliu spoločnosti Coca-Cola, ktorá generuje obrat v rovine miliárd dolárov. Nízkokalorické ľadové čaje sú totiž sladené cukrom, fruktózou a extraktom zo stévie. Odrážajú tak stúpajúci dopyt spotrebiteľov po výrobkoch so zníženou kalorickou hodnotou bez kompromisov v obľúbenej chuti.

 

Čajové extrakty, ktoré sú základom nápojov, pochádzajú z trvalo udržateľného poľnohospodárstva. Rad FUZETEA tak prispieva k cieľu, ktorý si spoločnosť Coca-Cola vytýčila dosiahnuť do roku 2020, a to celosvetovo čerpať všetky kľúčové ingrediencie z trvalo udržateľných zdrojov. Všetky plantáže, dodávajúce čajové lístky pre tieto nápoje, sú držiteľmi certifikátov udelených tretími stranami a spĺňajú aspoň jeden z piatich nezávislých a medzinárodne uznávaných štandardov.

 

Nápoje sú u nás dostupné v plastovej fľaši s objemom 500 ml a 1,5 l a v sklenenej fľaši s objemom 250 ml u hlavných maloobchodných predajcov od začiatku januára tohto roku. Ich nízkokalorická verzia obsahuje približne 4 gramy cukru na 100 ml spolu so steviol-glykozidmi, bezkalorickým sladidlom prírodného pôvodu extrahovaným z listov stévie. Čaje sa vyznačujú nízkou energetickou hodnotou do 20 kcal na 100 ml.

 

Na slovenskom trhu sa čaje FUZETEA budú predávať v týchto príchutiach:

 

  • Zelený ľadový čaj s príchuťou manga a harmančeka
  • Čierny ľadový čaj s príchuťou broskyne a ibišteka
  • Čierny ľadový čaj s príchuťou citrónu a citrónovej trávy 
  • Zelený ľadový čaj s príchuťou jahody a aloe vera 
  • Zelený ľadový čaj s príchuťou citrusov 
  • Zelený ľadový čaj s príchuťou limetky a mäty 
  • Zelený ľadový čaj ZERO s príchuťou citrónu 
  • Zelený ľadový čaj ZERO s príchuťou marakuje 
  • Čierny ľadový čaj ZERO s príchuťou broskyne

 fuzetea f

 

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk