volba spotrebitela 450x1017 left

Sirupy spájajúce chuť ovocia s najslávnejšími kokteilami

 Brusnicový Cosmopolitan, Ananásová Piña Colada, Čerešňový Mai-Tai

 

Brusnicový Cosmopolitan, Ananásová Piña Colada, Čerešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melónové mojito - Jupí uvádza na trh prvé sirupy s príchuťou inšpirovanou najznámejšími kokteilami sveta.


Šesť noviniek ponúka všetkým priaznivcom osviežujúcich nealkoholických nápojov jedinečný zážitok - do detailu vyladené spojenie chutí ovocia.


Nové Jupí Koktejl sirupy nadväzujú na úspech minuloročnej novinky Jupí Melónové mojito, v roku 2016 najpredávanejšej varianty z radu Jupí Superhustý. Ľahko a rýchlo pripravený nápoj z Jupí Koktejl sirupov a vody či perlivej sódy spríjemní deň - na výlete, doma či v práci a samozrejme si s nimi možno spestriť aj letnú párty. Odporúčaný pomer riedenia je 1:10.


Jupí Koktejl sirupy Brusnicový Cosmopolitan, Ananásová Piña Colada, Čerešňový Mai-Tai, Mangový Tropical Dream, Mojito a Melónové Mojito - to je letná radosť, zdieľanie, dobrá nálada, veľa zábavy pre všetky generácie. Novinky sú bez konzervantov, umelých farbív a sladidiel.


Jupí Koktejl sirupy pritiahnu pozornosť nielen originálnou chuťou, ale aj novým atraktívnym obalom a hravou televíznou komunikáciou a FB kampaňou, ktorá ich bude sprevádzať. Reklama odráža podstatu kokteilov - teda spojenie chutí ovocia. A pretože každé správne spojenie končí svadbou, tak sa v televízii bude odohrávať pravá ovocná svadba. Tri rôzne spoty zachytávajú zábavnou formou typické svadobné situácie - svadobný obrad, hádzanie kvetov a robenie spoločnej svadobnej fotografie.


Zdroj: redakcia

facebook-ikonagoogle-plus-ikonatwiter-ikona



Video

Konferencia RETAIL INNOVATIONS 2017: Aký bol 1. ročník?


PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

Packaging Herald

Fashion Retail