KL SNC Banner top 1000x102px

KL SNC Banner side 450x1017px 004

KL SNC Banner side 450x1017px 004

Zlatý Bažant v olympijskom dizajne

olympiadaOnedlho sa brazílske Rio de Janeiro stane dejiskom XXXI. Letných olympijských hier. Slováci to môžu  osláviť obľúbeným produktom, v predaji je v netradičnej limitovanej edícii.


Oficiálnym partnerom slovenského olympijského tímu je už od roku 2009 slovenské pivo Zlatý Bažant. Značka pre svojich priaznivcov prináša pred olympiádou prekvapenie. Svoju „desiatku“ v týchto dňoch uvádza v olympijskom dizajne s väčším objemom 550ml za rovnakú cenu. Na pultoch predajní je výhodnejšia plechovka Zlatý Bažant 10% s originálnym dizajnom dostupná od začiatku júna až do vypredania zásob.

 

Zlatý Bažant stojí pri našich olympijských športovcoch už od Zimných olympijských hier v kanadskom Vancouveri v roku 2010. Slovenských športovcov podporil aj v roku 2012 v Londýne a v roku 2014 v Soči, a za toto obdobie naši olympionici získali spolu 5 vzácnych medailí. „Podpora olympijského tímu a našich športovcov však zďaleka nie je iba o získavaní najvyšších ocenení. Pre nás je najmä o spoločnom úsilí reprezentovať to najlepšie zo Slovenska aj vo svete, o hrdosti a radosti z úspechov, no tiež o spoločných myšlienkach priateľstva a vzájomnej podpory,“ hovorí Marcel Malý, brand manager značky Zlatý Bažant.

 

V duchu olympijských myšlienok vytvoril Zlatý Bažant v spolupráci s kreatívnou agentúrou Wiktor Leo Burnett aj originálny vizuál, ktorým bude komunikovať svoje partnerstvo so Slovenským olympijským tímom na LOH v Rio de Janeiro. „Slogan „Na dráhe súperi, v cieli priatelia“ v spojení s jednoduchým, no premysleným grafickým prvkom dokonale vystihuje vzťah myšlienky športového zápolenia a piva Zlatý Bažant. Na stretnutí pri pive sa aj najväčší rivali zvyčajne stanú priateľmi,“ tvrdí M. Malý.

 

Limitovanú edíciu plechovkového piva Zlatý Bažant 10% s olympijskou odmenou 50 ml zdobí motív olympijského ohňa so stuhami vo farbách olympijských kruhov. Dizajn limitovanej edície pripravili bratia Karáskovci z kreatívneho štúdia Gunpowder. Vzhľad piva Zlatý Bažant je pre nich viac ako dobre známy – sú autormi úspešného redizajnu piva Zlatý Bažant z roku 2015.

 

V Riu de Janeiro bude Zlatý Bažant reprezentovať s hrdým prívlastkom najúspešnejšie slovenské pivo. Na degustačnej súťaži Slovenská pivná korunka 2016 získal až osem umiestnení na najvyšších priečkach.

 

Zdroj: redakcia

Video

Víťazom Visa Slovak Top Shop 2023 je čokoládovňa Lyra

Retail Podcast

Tomáš Török, BizBuilders: Čo musí urobiť online obchodník pre svoj rast?
Otvoriť na novej karte

RETAIL SLOVNÍK

retail slovnik bannerLexikón najpoužívanejších odborných pojmov a skratiek v oblasti retailu

PARTNERSKÉ MÉDIÁ

 

Retail News CZ

 

Packaging Herald

banner KW

 

www.zahradnymagazin.sk